תואר ראשון בטכנולוגיות חדשניות לתקשורת דיגיטלית
Link Campus University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Rome, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 500 אירו: דמי הרשמה ללא החזר
מבוא
תואר ראשון בטכנולוגיות חדשניות לתקשורת דיגיטלית תכנית הלימודים החדשנות והדיגיטלית תספק לך השכלה רב תחומית שמטרתה לעצב פתרונות אינטראקטיביים לתחומי יישומים שונים כגון חינוך, תיירות, ניידות, בידור ומורשת תרבותית, כמו גם השקתם לשוק כתוצאה מכך. באמצעות ערוצים דיגיטליים.
תכנית לימודים
תכנית הלימודים של חדשנות ודיגיטל, המוצעת כחלק מהתכנית לתואר בטכנולוגיות חדשניות לתקשורת דיגיטלית, מעניקה הכשרה רב תחומית המיועדת לקחת בחשבון את נקודת המבט של המשתמש בכל שלבי פיתוח יישומים דיגיטליים חדשניים. שלבים אלו כוללים: זיהוי הצרכים של לקוחות יעד מסוימים, פיתוח אב טיפוס של האפליקציה, הערכת נוחות השימוש בה והשקת המוצר בערוצים דיגיטליים שונים.
כוחו של תואר זה הוא יצירת חזון משולב של מה המשמעות של יצירת חדשנות, החל מניתוח מדוקדק של צרכי המשתמשים (באמצעות ראיונות, קבוצות מיקוד, שאלונים, סדנאות אינטראקטיביות וכדומה) וידע מעמיק מבין הטכנולוגיות הדיגיטליות הרבות הזמינות כיום (לא רק לנייד אלא גם קשורות לאינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית וביג דאטה).
שיתוף פעולה עם מרכזי המחקר של האוניברסיטה מעשיר את החוויה החינוכית. פרופסורים רבים הם למעשה חוקרים ב-DASIC (מרכז ניהול דיגיטלי וחדשנות חברתית), מרכז מחקר העוסק במגוון פרויקטים המתמקדים ביישום טכנולוגיות חדשות ברמה הארגונית, המוסדית והחברתית, במטרה לשפר את הייצור. , ניהול ותהליכי צריכה באמצעות חדשנות ואופטימיזציה.
שנה ראשונה
אני סמסטר
- טכנולוגיות מידע ויישומים דיגיטליים
- סוציולוגיה של מדיה ותקשורת
- תרבות מדיה חזותית ודיגיטלית
- דיבור בפני קהל
סמסטר ב '
- פסיכולוגיה של חדשנות
- היסטוריה עכשווית והיסטוריה תקשורתית
- חוק התקשורת
- אנתרופולוגיה חזותית
מיומנויות בחירה קבוצתיות אופציונליות
- מדיה חברתית
- יחסי אדם-מחשב (HCI)
- יצירת סרטים דיגיטליים והפקת וידאו
- מעבדת תזה
מודול בחירה קבוצתי אופציונלי
- שפה ותרבות
- לוגיקה
- יצירת סטארטאפים חדשניים
שנה שניה
אני סמסטר
- תקשורת ודת
- מודול סיפור אינטראקטיבי I ומודול II
- תקשורת ארגונית ומוסדית
- כלכלה דיגיטלית ושיווק מודול I ומודול II
סמסטר ב '
- כלכלה דיגיטלית ושיווק מודול I ומודול II
- לימודי אינטרנט
- מחקר חברתי דיגיטלי
מיומנויות בחירה קבוצתיות אופציונליות
- מדיה חברתית
- יחסי אדם-מחשב (HCI)
- יצירת סרטים דיגיטליים והפקת וידאו
- מעבדת תזה
שנה שלישית
אני סמסטר
- עיצוב מדיה דיגיטלית
- ניהול מדיה חברתית
- מבוא לבינה מלאכותית
- יזמות וחדשנות
- כתיבה עבור מדיה דיגיטלית
סמסטר ב '
מיומנויות בחירה קבוצתיות אופציונליות
- מדיה חברתית
- יחסי אדם-מחשב (HCI)
- יצירת סרטים דיגיטליים והפקת וידאו
- מעבדת תזה
מודול בחירה קבוצתי אופציונלי
- שפה ותרבות
- לוגיקה
- יצירת סטארטאפים חדשניים
- כישורי שפה אחרים
- שלב
- עבודת הדוקטורט
גלריה
מלגות ומימון
האוניברסיטה מציעה מספר מוגבל של מלגות חלקיות.
אנא צור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
עם סיום התכנית, כבוגר, תצא מצויד במגוון מגוון של ידע, מיומנויות וכישרונות, שימצב אותך להצטיין הן במפעלים פרטיים והן בארגונים ציבוריים. אתה תרכוש את המומחיות הדרושה כדי להבין את הפרדיגמות והשפות המתפתחות ללא הרף של תקשורת דיגיטלית, מה שיאפשר לך ליצור תוכן ופורמטים המותאמים במיוחד למערכת האקולוגית הדיגיטלית. בנוסף, תלמד כיצד לפתח מוצרים ושירותים אינטראקטיביים ומולטימדיה.
אפשרויות התעסוקה כוללות:
- אסטרטג חדשנות: כאסטרטג חדשנות, תנתח את הטכנולוגיות הזמינות בשוק, תוך זיהוי הצרכים האמיתיים של המשתמשים. בהתבסס על התובנות האלה, תזהה את חוויית האינטראקציה האופטימלית.
- מעצב חווית משתמש: כמעצב חווית משתמש, תיצור אבות טיפוס עבור יישומים דיגיטליים. אתה תגדיר את הפונקציונליות והמבנה שלהם, תפתח אלמנטים גרפיים וזהויות חזותיות ותאמת היבטים אלה עם משתמשי קצה פוטנציאליים.
- מנהל מדיה חברתית: בתפקיד מנהל מדיה חברתית, תקבע את שיטות התקשורת היעילות ביותר עבור האפליקציה הדיגיטלית. מדובר בזיהוי הערוצים דרכם הוא יגיע לקהל היעד. באופן ספציפי, תגדיר את השימוש בערוצי מדיה חברתית במסגרת אסטרטגיית תקשורת רחבה יותר.