תואר ראשון בפיתוח משחקים
SAE Institute UAE
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Dubai, איחוד האמירויות הערביות
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
AED 51,975 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לשנה. שכר הלימוד זמין באפשרויות תשלום גמישות
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
בצע את התואר הראשון בפיתוח משחקים ב- SAE ובנה את המומחיות שלך בתכנות או בעיצוב משחקים. החל מיומנויות וידע בתעשייה מרגשת זו בתחומים כגון עיצוב רמות, פיתוח משחקים חברתיים וניידים, תכנות מנועי משחק, תכנות משחקים, עיצוב משחקים, ניהול פרויקטים, משחקים רציניים, ועוד ועוד. במהלך תקופת עבודתך ב- SAE תעבוד עם תוכנה וחומרה סטנדרטיים ותלמד להשתמש בשפות תכנות סטנדרטיות בתעשייה.
תוכלו לבצע יחידות מיוחדות המיועדות לסטודנטים להשתתף בפרויקטים בעולם האמיתי בהדרכת צוות SAE מומחה. בעזרת סגנון הוראה ייחודי זה תוכלו להדגים את כישוריכם ואת הידע הטכני שלכם בסביבת למידה שיתופית ויצירתית מבוססת סטודיו.
הלימודים שלך
כל תכנית לימודים מחולקת לשלבים נפרדים, שכל אחד מהם נועד לקדם מיומנויות שונות.
שלב I - פיתוח מיומנויות יסוד
בשלב I, תתחייב על מספר יחידות יסוד שיעניקו לך את הכישורים הטכניים והידע החיוניים לא רק הרלוונטיים לתחום המשמעת שלך, אלא גם ייתן לך את הכישורים הנדרשים לשיתוף פעולה עם סטודנטים ואנשי מקצוע אחרים במדיה יצירתית בשלבים מאוחרים יותר של תכנית.
- משחק סקריפטים ותכנות משחק
- רמת פיתוח ופיתוח
- עקרונות עיצוב משחקים
- ניהול פרויקטים ו כללי התנהגות
- חשיבה ביקורתית ויצירתית
- סקירה תעשייתית עכשווית
שלב ב '- פרויקטים בינתחומיים, לימודי מדיה ותרבות
בשלב II תעבוד בקבוצות פרויקטים מדומות בהן אתה פועל לקראת אספקה בקנה מידה גדול בכל טרימסטר. בשלב II לא רק נביא אותך ליישם את כישורי שלב I שלך בהקשר עמוק יותר אלא נעזור לך לעבוד במסגרת כוח האדם של המדיה היצירתית העכשווית.
בשלב II אנו מראים לך כיצד עבודתך תורמת לתרבות ולפרקטיקה תקשורתית רחבה יותר ומתקשרת איתה. ידע זה יאפשר לך לעבוד עם מגוון תחומים ואמנים אחרים ולהרחיב את הפוטנציאל שלך על הבמה הגלובלית.
תוכלו להשלים מספר פרויקטים בעולם האמיתי עם סטודנטים לא רק משמעת משלך אבל בכל תחומי SAE אחרים.
בשלב II תינתן לך האפשרות לעבוד כמומחי פרויקטים בתחומים הבאים. סוגי הפרויקטים ותפקידי הפרויקט שתבחרו לקבוע יקבעו באיזה תחום התמחות אתם נופלים. שלב II כולל שני מודולי סטודיו עם פרויקטים המבוססים על התחומים הבאים;
- תכנות משחקים
תואר תכנות משחקי SAE הוא תכנית ממוקדת ביותר שמתעמקת בתכנות משחק-משחק ומנועי משחק. תוכלו לבנות את כישוריכם בחבילות תוכנה ובמסגרות קיימות כגון Unreal Engine ו- Unity, בעזרתם תוכלו לבנות את מערך המיומנויות הטכניות שלכם ולפתח כלי משחק, ספריות ומנועים משלכם. תוכלו לשפר את הידע שלכם ב- C ++ ותכנות מונחה עצמים לבניית משחקים וכלים מורכבים.
לאורך כל התוכנית תעבוד עם סטודנטים מכל שאר הענפים לבניית תיק עבודות עשיר ואיכותי. - עיצוב משחקים
בהתמחות בעיצוב משחקים, תעבוד על מגוון פרויקטים עם עמיתייך ומנחי SAE אשר יבנו את כישוריך וידעך במסגרת המגוונת של עיצוב המשחקים.
במהלך התוכנית תוכלו להמשיך בכל ההיבטים של עיצוב המשחקים כמו עיצוב רמות, תכנון מערכות, תכנון כלכלה, לחימה ועיצוב AI, איזון, פסיכולוגיית שחקנים ועוד. החשוב מכל, אנו נותנים לך את הכלים הדרושים לך כדי להיות מסוגלים לבטא רעיונות עיצוב למשחקי עבודה אמיתיים. תוכלו לחקור גם רעיונות אמנותיים מורכבים המובילים למשחקים מקוריים ואישיים בעלי משמעות אמנותית עבורכם. עבוד לצד סטודנטים וצוותים דומים אחרים מכל תחומי ה- SAE כדי לבנות תיק עבודות מסיבי.
שלב III
שלב III הוא החלק האחרון בלימודים. כאן תתחיל פרויקט בינתחומי לבחירתך להיות פרויקט התיקים הסופי והשאפתני ביותר שתבצע.
תוכלו גם לסיים את הלימודים על ידי ביצוע מודול בחירה והשלמת התמחות חובה.
כשתסיים את הלימודים, יהיה לך; נוכחות מקוונת מקצועית שתתחיל לבנות בתחילת התוכנית, מגוון רחב של פרויקטים בינתחומיים שנמצאים בתיק העבודות שלך, והבנה מעמיקה יותר של תחומי המדיה היצירתית והחוויה בעולם האמיתי.
לאחר שסיימת את לימודי התכנות או התמחות בעיצוב משחקים, תהיה לך ניסיון משמעותי בעבודה בסביבות הפקה מדומות. תלמדו זרימת עבודה ומחזור חיי מוצרים סטנדרטיים בתעשייה. יהיה לכם תיק פרויקטים של משחקים המשמשים להפעלת סטארט-אפ משלכם או לבנות את הפרקטיקה המקצועית שלכם.
לסטודנטים בהתמחות בתכנות יהיו מגוון פרויקטים של תיקי עבודות המציגים ידע יישומי של C ++ בהקשר של תכנות משחקים ותכנות מנועי משחק. יהיה לך גם ידע מוכח בבניית כלים למנועי משחק בשפות כמו C #.
סטודנטים לעיצוב משחקים יסיימו הבנה טכנית חזקה של צינור פיתוח המשחקים וכלים כמו Unity, UDK, 3D Studio Max ו- Maya. לתלמידים לעיצוב משחקים תהיה הזדמנות לעסוק במגוון מיומנויות כולל אמנות חזותית, פיתוח שמע, סיפור או דמות ולחקור חזונות אמנותיים לגבי משחקים שיכולים להיות. מעצבים יתרגלו פיתוח יצירתי של משחקים, ויעבדו להיות מקוריים, אקספרסיביים וחדשניים.
הכשרה
תואר ראשון בפיתוח משחקים
חוויית הלמידה שלך
SAE יישמה אפשרות לימוד גמישה מרחוק לתלמידים בהווה ובעתיד. מגוון הכלים שפותחו על ידי SAE לא רק יאפשר לסטודנטים לשתף פעולה באופן מקוון אלא גם לצבור ניסיון בשיטות עבודה מרוחקות בשימוש נרחב בענפי היצירה.
- למדו את שפת התכנות C ++ הסטנדרטית בתקן בתעשייה עם התמקדות מיוחדת בפיתוח משחקים.
- השתמש בתעשייה תווכה רגיל חבילות פיתוח כגון שמות, Direct X, Ogre, OpenGL, UDK, אחדות, ועוד רבים.
- ניסיון קורס שתוכנן בשיתוף פעולה עם שותפים בתעשייה, לפתח את הכישורים תעשיית המשחקים רוצה.
- למד תכנות משחק, תכנות מנועי משחק ופיתוח כלים - תוכל לפתח מנועים משלך מהיסוד וליצור כלים משלך כולל יבואנים / יצואנים ומנהלי סצינות.
- למד את העיצוב ואת הכישורים הטכניים כדי להיות מסוגל לבטא וליישם ברמה גבוהה מושגים משחקים - אלה הם תכונות מקצועיות המפתח הנדרש על ידי תעשיית המשחקים ולעתים קרובות לא התייחס קורסים אחרים משחקים HE.
- לפתח מיומנויות ברמה גבוהה בעיצוב משחקים, תכנות, צינור 3D, משחקים בפסיכולוגיה, אב טיפוס עובד - ללמוד כיצד להפוך את הרעיונות שלך למציאות.
- התחל לעשות משחקים בטרימסטר הראשון שלך.
- עבוד עם אמנים, מעצבים, מפתחי אינטרנט ומובייל, יוצרי סרטים, אנימטורים ומומחי שמע.
אפשרויות קריירה
|
|
מעסיקים
בוגרי משחקי SAE היו מעורבים עם חברות מדיה יוצאי דופן רבים, כולל:
|
|
דרישות כניסה
מועמדים מכל קבוצות המועמדים המעוניינים ללמוד קורס לתואר ראשון חייבים לעמוד בדרישות הכניסה הבאות:
- להיות לפחות בן 18 (או מלאו לך 18 במהלך שנת הלימודים הראשונה שלך) או 17 לפני תחילת הקדנציה הראשונה.
- השלמת תעודת השכלה בוגרת אוסטרלית בכירה (SSCE) או שווה ערך; שהוא כיתה / שנה 12 על פי תוכנית הלימודים באוסטרליה.
- סיום הסמכה ברמת תעודה ומעלה שהונפקה במסגרת מסגרת הכישורים האוסטרלית (AQF); או כישורים מקבילים אחרים.
- כניסה מבוססת ניסיון - למועמדים שאינם עומדים בדרישות קריטריון הכניסה 1 או 2. אנא קרא את הסעיף למטה בנושא כניסה מבוססת ניסיון, Pathway ההשכלה הגבוהה או פנה ישירות ליועץ קורסים של SAE לקבלת מידע נוסף.
- מסמכים נדרשים:
- תעודת בית ספר תיכון
- תמליל תיכון (יש לספק סולם ציונים אם אינו בוגר בתכנית הלימודים בארה"ב, בבריטניה או בבריטניה), אלא אם כן ציונים מוזכרים כאחוזים (%)
- הוכחת כישורי השפה האנגלית
SAE מכיר בניסיון בתעשייה ובמחקרים קודמים ממוסדות מוסמכים.
למידע נוסף על דרישות הכניסה של SAE עיין במדיניות בחירת התלמידים, קבלה, דחייה והעברה.
דרישות שפה אנגלית
סטודנטים בינלאומיים צריכים לספק ראיות נוספות למיומנויות שפה ולהשלים אחת מהאפשרויות הבאות:
- מערכת בדיקת שפה אנגלית בינלאומית (IELTS): ציון הלהקה הוא 6 ומעלה לקורס השכלה גבוהה (HE) ו -5.5 ומעלה לקורס מוסמך (רק המבחן האקדמי מתקבל), או
- מבחן אנגלית כשפה זרה (TOEFL): ציון של 550 ומעלה (מבחן מבוסס נייר), 60 ומעלה (מבחן מבוסס אינטרנט) לקורס השכלה גבוהה (HE) וציון מינימלי של 527 (נייר מבחן מבוסס) או 46 (מבחן מבוסס אינטרנט) לקורס VET, OR
- דירוג מיומנות שפה בינלאומית בינלאומית (ISLPR): דירוג כולל של 3, OR
- מבחן פירסון באנגלית (PTE): ציון אקדמי 50 (ומעלה) לקורס השכלה גבוהה (HE), וציון אקדמי 42 (ומעלה) לתכנית להשכלה מקצועית, OR
- מסגרת ייחוס אירופית משותפת לשפות (CEFR) AB ברמה 2.1 ומעלה.
- סיום שנת 12 באנגלית בבית ספר תיכון או מכללה אוסטרלית או שווה ערך עם תוצאה מינימלית של "משביע רצון" או שווה ערך.
- רמה שווה ערך מלימודי אנגלית בחינוך תיכון אחר שאושרו על ידי מתן מכתב אישור חתום ומוטבע מבית הספר התיכון לפיו אנגלית היא שפת ההוראה.
- עדויות אחרות לכישור באנגלית עשויות להיחשב לבדיקה והן יתקבלו על פי שיקול דעתו של מכון SAE Creative Media. זו יכולה להיות הוכחה לשפת אם או מכתב אישור חתום ומוטבע ממוסד להשכלה גבוהה הקובע כי אנגלית הייתה שפת ההוראה.
ציוני המבחן באנגלית מעל גיל שנתיים (2) בעת הגשת הבקשה לא יתקבלו.
במקרה שלא ניתן להשיג הוכחה לבקיאות בשפה האנגלית, SAE דובאי מארגנת בשיתוף פעולה עם מכון אטון, מבחן CEFR בתחילת כל קדנציה אליה יכולים סטודנטים להירשם