The Academy of Contemporary Music

מבוא

קרא את התיאור הרשמי

מדוע בחר באפשרות ACM? הלמידה על ידי אתוס

ACM מבין איך תעשיית המוסיקה עובדת היום ויצרה סביבת למידה מקיפה ומקיף, המתחבר ישירות עם התעשייה. הלמידה שלנו על ידי אתוס עושה עוזר לפשט כיצד פועל התעשייה ומייצרת תצוגה ברורה של נתיבי הקריירה ואפשרויות. גישה ברורה ומעשית זו מאיצה את הלמידה.

החשיפה המפורטת לכל ההיבטים של התעשייה כפי שהיא מתרחשת (Live!) חושפת אפשרויות ויעדים, אשר מסייעת מאוד לתלמידים שלנו לבצע החלטות ברורות ובניית מפות שהם צריכים כדי להנחות אותם שם. אם אתה מפיק אתה יודע שאתה צריך הבנה בסיסית על מבנה השיר ואת כתיבת השירים, אבל אתה גם צריך לדעת על הזרמים הכנסה קניין רוחני, שממנו תוכל למשוך הכנסה.

אתה גם צריך להבין איך המוסיקה שלך הוא monetised באמצעות הופעה חיה, זיכרונות כתיבת שירים ופרסום, כולל סינכרון ורישוי. אנו נלמד אתכם את כל זה באופן מקיף ב- ACM על ידי קישורכם לצוותים שעושים זאת כל יום במטרופוליס.

באותה מידה, אתה יכול להיות מתופף, אשר המוקד העיקרי הוא ביצוע וצובר ניסיון רב ככל האפשר על ידי משחק הפעלות. במקרה זה, אתה עדיין צריך להבין איך אתה מקבל תשלום, וכיצד, אם אתה משפיע על המסלול, אתה עשוי להיות שיתוף בכתיבה זה סיוע יצירת המוצר. במקרה זה, משחק מושב הופך למעשה לכתיבה. אתה צריך לדעת את ההבדל איך אתה מקבל תשלום עבור משחק וכתיבה.

בזמן שאתה לומד, אתה תהיה בניית תיק שלך, ואנו נעזור לך להבין איך למנף את גוף העבודה שאתה יוצר לבנות בסיס המעריצים שלך, ולא רק להיות מוזיקאי מעסיק. זה ממקסם את employability כמו מוסיקאי מקצועי על ידי ביצוע מה שאתה עושה רצוי פשוט על ידי שיווק עצמך בתור הנכס העיקרי. אנו ילמד אותך את זה כמו שיש לנו את אנשי מקצוע בתעשייה הטובה ביותר במקום עושה את זה כל יום.

הכבוד שלך כאמן בתקווה להגיע חתום על ידי תווית גדולה הוא מושג מיושן והוא כבר לא הדרך העסק פועל. המטרה שלנו היא להחדיר לכל אמן שמגיע דרך ACM, האמונה, הרצון וההבנה של איך להפוך לאמן אמין, עצמאי. ברגע שאתה במצב זה, אתה צריך להיות מצויד כדי לדון במונחים, בביטחון, עם להקה, מפיק, מנהל, תווית ומו"ל. אנו לצייד אותך לנהל את הקריירה שלך, בניגוד לך מירוץ לחתום עם מנהל על סיום הלימודים מבלי להבין איך לנהל את הקריירה שלך והזדמנויות.

באמצעות מערכת היחסים העמוקה שלנו עם מטרופוליס, ACM יש את האצבע על הדופק, זה עוזר להעצים את התלמידים שלנו כדי לקבוע את מקומם בתוכו. אנחנו יודעים איפה התעשייה היא עכשיו, כי מטרופוליס, צוותים לעבוד בכל הרמות, כולל המגמות, עצמאיים ישיר עם חתום חתום אמנים, מותגים, שותפים הפצה ויוצרי תוכן.

ACM encapsulates בתעשייה מקצה לקצה, שבו היום ומוסיקה של מחר נכתב, מיוצר, מעורב, שולט, מופץ, משווק ופרסם. התלמידים שלנו אינם לומדים מתוך ספר אלא על ידי ניסיון מעשי בעסקי המוסיקה. זהו החיבור המהותי, החי, הנשימה בין ACM לבין מטרופולין שנותן לתלמידים שלנו נקודת מבט והזדמנות ייחודית זו.

הקשר המהותי בין ACM לבין Metropolis מעניק לסטודנטים שלנו את ההזדמנות ללמוד מהעיסקאות שאנו מבצעים בזמן התרחשותן. איאן ברנלי, מנכ"ל מטרופוליס, מנהל את האולפן כבר שבע שנים, לאחר שבעבר עבד במשך יותר מ -15 שנה בתוויות מרכזיות, כולל יוניברסל. באמצעות המפגשים שלו עם אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר של התעשייה ואת העסקאות הנובעות מהם, איאן מביא את התובנות הרלוונטיות ביותר ואת הלמידה ישירות לסטודנטים ACM. הנה כמה דוגמאות של הטמעת התוכן התעשייתי המעשי ללמידה החווייתית של הסטודנט שלנו במילים של איאן:

"פגשתי את אנדי רוס ואת צ'ארלס ברסמיאן בנסיעה עסקית אחרונה ללוס אנג 'לס. שניהם עבדו על סרטים חדישים ואחראים על סינכרון, פיקוח על מוסיקה והצבת תזמורות. הם הקימו חברה חדשה בשם Exit Strategy Productions, המתמחה בפיקוח מוסיקה ופרסום. לאחר מכן לקחנו אותם כיועצים כדי ליצור הזדמנויות פרסום עבורנו באמצעות סרטים הוליוודיים ועסקי הליבה באמצעות ציונים תזמורתית עבור האולפן שאנחנו רצים בדוחה, קטאר, אולפני קטרה על ידי מטרופוליס. הלמידה מהבנייה של מערכת יחסים חדשה זו וכיצד פיתחנו את האסטרטגיה לטובת העסק הליבה שלנו ממנו שימשה אז כתוכן Masterclass לסטודנטים של ACM Business. אנו נמשיך לעדכן את התלמידים על התפתחות נוספת של פרויקט Metropolis זה בזמן אמת. בנוסף לכך, תלמידי בית הספר למנהל עסקים שיצטרפו אלינו במטרופוליס כמתמחים, יסייעו לנו בפיתוח קטלוגים אמיתיים של סנכרון, מהם אנו מציגים את הסרטים שאנו מפקחים עליהם.

כמו כן נפגשנו לאחרונה עם Shazam שביקשנו לעזור לנו לקדם את ההופעות שלנו באולפן. זה הביא את החברה המציעה לנו צוות המכירות שלהם המותג למכור את שני פורמטים של טלוויזיה למותגים שבב כחול. הם גם כוח שלנו וירטואלי ויניל App. זה ייתן לנו גישה 600 מיליון הצרכנים. זוהי דוגמה מושלמת איך אנחנו עובדים בשיתוף עם מותגים וארגונים אחרים כדי לנצל באופן מסחרי את מה שאנחנו יכולים להציע ולהגדיל את השפעתה. שיתוף פעולה הוא המפתח לעבוד יעיל של תעשיית המוסיקה כפי שהיא פועלת היום. במקרה זה, את הלמידה יוצגו לסטודנטים ACM באמצעות פודקאסט השבועי שלי, שהם יכולים לצפות, במטרה לנתח איך העסק נעשה, ולאחר מכן יש הזדמנות לעסוק איתי באמצעות Q & A לחיות. הם יוכלו להציע רעיונות תוכן משלהם, אשר ייחשבו כאשר אנו יוצרים את המוצרים העתידיים שלנו בשיתוף עם השחקנים הגדולים ביותר בתעשייה של היום. "

איאן ברנלי מנכ"ל אולפני מטרופוליס

מיקומים

גוילפורד

כתובת
Rodboro Buildings, Bridge Street, Guildford
GU1 4SB גוילפורד, אַנְגלִיָה, הממלכה המאוחדת

לונדון

כתובת
לונדון, אַנְגלִיָה, הממלכה המאוחדת

בירמינגהם

כתובת
בירמינגהם, אַנְגלִיָה, הממלכה המאוחדת