MEF University

מבוא

קרא את התיאור הרשמי

ידע וניסיון של 47 שנים

MEF University , אשר קיבלה את תלמידיה הראשונים בשנת הלימודים 2014-2015, שואפת להפוך לאוניברסיטה אשר שומרת על יזמות, חשיבה יצירתית ויצירתית בחזית והיא בעלת יכולת ליצור ערך מוסף עולמי ומקומי באמצעות המודל החינוכי הייחודי שלה.

ראיה ומשימה

חָזוֹן

לחנך מנהיגים גלובלי חדשני יזמית לעצב את העתיד.

משימה

בוגר סטודנטים בעלי חשיבה קדימה, בעלי היכולת להתחרות ברמה הלאומית והבינלאומית ולקשר את זהותם הלאומית לערכים גלובליים; הממשיכים לשפר את עצמם, לשלוט בטכנולוגיה, לפעול בכבוד כלפי הסביבה, לכבד ערכים חברתיים ואתיים; שיש להם את היכולת לשלב וליישם את היצירתיות שלהם, יזמות מנהיגות איכויות עם יכולות המחקר שלהם כדי לשבור שטחים חדשים בזירה הלאומית והבינלאומית,

כנסו ותמכו בחקרנות, חוקרים מובילים, שיעשו תרומות משמעותיות בעולם לתחומי המקצוע, המדע והטכנולוגיה,

להקים ולקיים את התשתית הדרושה ואת הסביבה מעוררת השראה עבור אנשי סגל, סטודנטים וצוות כדי להפוך את המטרות הללו בר השגה.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

הקרן מאחורינו

כמובילים בחינוך איכותי בטורקיה עם בתי הספר הלאומיים והבינלאומיים שלהם, המטרה הבסיסית של מוסדות החינוך של ה- MEF היא לחזק את משימתם הנמשכת בתחום החינוך עם האוניברסיטה.

מוסדות החינוך MEF יצרו הבדל בחינוך עם הצטברות של ידע וניסיון של 43 שנים, ו MEF University הוקמה על ידי קרן אברהים Arıkan חינוך ומחקר מדעי במטרה להמשיך את ההצלחה הזאת ברמה של ההשכלה הגבוהה.

MEF University , אשר קיבלה את תלמידיה הראשונים בשנת הלימודים 2014-2015, שואפת להפוך לאוניברסיטה אשר שומרת על יזמות, חשיבה יצירתית ויצירתית בחזית והיא בעלת יכולת ליצור ערך מוסף עולמי ומקומי באמצעות המודל החינוכי הייחודי שלה.

MEF University השלימה את כל ההכנות הדרושות כדי להפוך לאוניברסיטה שיכולה לענות על הדרישות של המאה הנוכחית, יש דיפלומה שלה מוכר ברחבי העולם, ולהחזיק מקום של הערכה גבוהה עם הארגון האקדמי והמנהל הבינלאומי שלה, גישה דינמית ונגישה וניהול ואת הגישה החדשנית והמודעת לסביבה ביצירת התשתית הפיזית שלה.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

חיי הקמפוס

הקמפוס של MEF University ממוקם מסלאק, המרכז הפיננסי והמסחרי של איסטנבול. הקמפוס ממוקם בנוחות במרחק הליכה מתחנת המטרו איסט מסלאק. הקמפוס שבו התלמידים יכולים לענות על כל צרכיהם היומיומיים מספק הזדמנויות רבות לחיי סטודנטים מועשרים ופלטפורמה נגישה לתרבות ואמנות הממוקמת ממש ליד הקמפוס, תאפשר לתלמידים לחוות את איכות החיים החורגת מן האמונות. התלמידים שלנו יוכלו לשמור על אירועים תרבותיים ואמנותיים הודות למתחם הסמוך לקמפוס, והם יוכלו גם להכיר את חיי העסקים המקומיים הודות למיקום החשוב והמרכזי של מסלאק. עם הכיתות המודרניות שלה ואת תחומי החיים החברתיים, MEF University מסלאק קמפוס מחכה לך.

התהפך

התקדמות מהירה טכנולוגיית המידע היא מקיפה ומשנה את כל ההיבטים של חיינו, איך אנחנו מתקשרים זה עם זה, את הדרך בה אנו קוראים ספרים, את הדרך שבה אנו מזמינים אוכל, איך אנחנו באים יחד לפגישה עסקית. מדוע גם דרכנו לא תשתנה?

מהו Flipped למידה?

אריק מזור, פרופסור לפיסיקה באוניברסיטת הרווארד, מגדיר את הלמידה כתהליך דו-שלבי. הצעד הראשון הוא העברת ידע (העברת ידע ממקור הידע לתלמיד באמצעות הפרופסור ומשאבים שונים) והשני הוא הפנמת הידע על ידי התלמיד.

במערכת החינוך המסורתית ניתנת לחברי הסגל משימה קלה של העברת ידע לתלמידים בכיתה, בעוד שהתלמידים מתמודדים עם המשימה הקשה של השלמת המשימות והפנמת הידע בלבד. במודל Flip Learning, העברת ידע לתלמידים מתבצעת לפני הכיתה באמצעות סרטוני הקורס המוכנים על ידי חברי הסגל וחומרים תומכים כגון מאמרים, גיליונות Excel, PDF, Visuals, תמונות ו- PowerPoints. משמעות הדבר היא כי ההוראה הישירה נע ממקום הלמידה של הקבוצה אל מרחב הלמידה האישי. החלל הקבוצתי שנוצר הופך לסביבה של למידה מתהפכת, שהיא דינמית ואינטראקטיבית שבה המורה מנחה תלמידים, כאשר הם מיישמים מושגים ומעורבים בצורה יצירתית בנושא. זה מאפשר לתלמידים להפנים ולפתח את הידע שלהם - את המהות האמיתית של להיות הלומד - בכיתה בשיתוף עם הפרופסור וחבריו לכיתה.

מדוע יש צורך במערכת הלמידה המהופכת?

אנשים שנולדו לאחר כניסתה של טכנולוגיית האינטרנט, כי הוא עכשיו בכל מקום בחיי היומיום שלנו הם הרבה יותר מהר מאשר הדורות הקודמים להדביק את העולם הדיגיטלי ומה היא מקיפה. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא הסיפור מ -25 בספטמבר 2006 של ילדה בת 3 שמקבלת באינטרנט במחשב בבית ומצליחה לקנות מכונית כמו שאמא שכחה לצאת מחשבון האינטרנט שלה, (BBC News ). דורות Y ו- Z גדלו עצמאית אופקים, שלובים בטכנולוגיה, לתקשר בקלות עם עמיתיהם ברחבי העולם, וכן לשמור על קשר עם כלים טכנולוגיים חדשים המופיעים ונעלמים במהירות. יש לקבל את זה, כי זה הפך להיות בלתי אפשרי לחנך את הדורות החדשים של העתיד עם 900 אוניברסיטה מסורתית האוניברסיטה. מסיבה זו, MEF University יישמה שיטת הוראה חדשה בשם "Flipped למידה". בעולם שבו החיים נשלטים על ידי הטכנולוגיה הדיגיטלית, Flipped Learning היא שיטה עולמית המתעוררת במטרה למקד את הדור הנוכחי של דור ה- Y ואת הסטודנטים באוניברסיטה של העתיד בדור Z ואילך.

שיטת "Flip Learning" מיושרת היטב עם הטקסונומיה של בלום, כאשר התלמידים מבצעים משימות קוגניטיביות ברמה נמוכה יותר כגון רכישה, הזכירה והבנה של מידע לפני שעות הלימודים, והתמקדות במשימות קוגניטיביות ברמה גבוהה יותר - יישום, ניתוח, הערכה יצירת - במהלך הכיתה בסביבה של למידה עמיתים בהנחיית הפרופסורים שלהם.

כיצד מתקיים למידה ב- Flipped Learning?

בשנת Flipped למידה, הלמידה מתרחשת בדרכים הבאות:

  • התלמידים צופים בקורסים של הקורסים, קוראים טקסטים וחומרי לימוד לנוחותם לפני הכיתה, רושמים, מכינים שאלות בנושאים שלא הבינו או לא הבינו היטב.
  • התלמידים שולחים את שאלותיהם על נושא הכיתה לפרופ 'דיגיטלית לפני הכיתה.
  • התלמידים מקובצים לפי אופי השאלות במהלך המחזור הראשון. התלמידים מנסים לחפש תשובות לשאלותיהם באמצעות עבודה קבוצתית וליקויי עמיתים. הפרופסור עוקב אחר הקבוצות ומקדם את פתרון הבעיות.
  • בשעה השנייה של הכיתה, הפרופסור מקל על הלמידה בצורה כזו שתעודד את התלמידים לענות על השאלות שנותרו ללא מענה.
  • הפרופסור שואל שאלות על מנת לבדוק את ההבנה של המושגים על ידי התלמידים או יש תלמידים לעבוד בצוותים על בעיות הנוגעות היבטים מעשיים יותר או שימושית של הנושא.
  • מודל זה מאפשר לסטודנטים לעבור מאנשים שמזינים את הידע שלהם על ידי הפרופסורים שלהם ל"אנשים אשר מגלים את הידע ומקבלים את הידע הנרכש צעד אחד קדימה ".

למה הוא התהפך למידה טובה יותר עבור התלמידים?

  • התלמידים לומדים, משנים ומסקרים את חומר הקורס בקצב שלהם.
  • לכל תלמיד יש סגנון למידה שונה. בשיטה המסורתית, הפרופסור אינו יכול להגיב או להתייחס לכל הסגנונות האלה. Flipped למידה מאפשר לתלמידים לצפות בהרצאה על וידאו במהירות הרצויה שלו, לעצור, rewind ולשחק אותו במידת הצורך.
  • מכיוון שהשיעורים בנויים באופן אינטראקטיבי, הדדי ויישומי, קל יותר לתלמידים להבין את הנושאים.
  • התלמידים אינם נשארים פסיביים בכיתה שכן הם באמת אחראים על הלמידה שלהם באמצעות עבודת צוות; כל התלמידים משתתפים באופן טבעי בפעילויות.
  • סטודנטים יוצרים שיתוף ידע חדש באמצעות שיתוף פעולה ודיון.
  • תלמידים אשר מתגעגעים לכיתה מסיבות רפואיות או עקב פעילויות הספורט והמועדון הנדרשות אינם נשארים מאחור.
  • התלמידים עדיין יש מינימום של 2 שעות / שעות עבודה בשבוע עם המורה שלהם, שעה אחת מהם יהיה מקוון. מתקיימת תקשורת עם חבר סגל ההוראה.
  • חומרי הקורס זמינים תמיד על הרציף. התלמידים יכולים לעיין מחדש בתוכן הקודם ולסקור אותם בכל עת.
  • יש יותר אינטראקציה וקשר אישי בין התלמיד לבין חבר סגל ההוראה.
  • לתלמידים יש יותר אחריות ללמידה שלהם; כל התלמידים פעילים בכיתה.
  • כל התלמידים מקבלים הוראה מותאמת אישית אישית.
  • משימות קוגניטיביות ברמה נמוכה יותר, כגון זיכרון והבנה, מתבצעות לפני שעות הלימודים, והתלמידים מתמקדים במשימות הקוגניטיביות ברמה גבוהה יותר - יישום, ניתוח, הערכה ויצירה - במהלך שעות הכיתה באמצעות לימוד עמיתים בהנחיית הפרופסור שלהם .

למה הוא התהפך למידה מוצלחת כל כך?

  • זה מגביר את מעורבות התלמידים.
  • זה מאפשר לתלמידים להיות יותר הלומד במרכז.
  • זה מעודד חשיבה ביקורתית.
  • זה משפר צוות מבוסס מיומנויות ושיתוף פעולה.
  • הוא מציע הדרכה אישית אישית יותר.
  • זה הופך את הדיון בכיתה יעיל יותר.
  • היא מעודדת תלמידים לשקף את עצמם.
  • הוא מספק משוב ומשוב עמיתים.
  • זה מחייב את התלמידים דין וחשבון על הלמידה שלהם.
  • היא מעודדת למידה באמצעות טכנולוגיות עדכניות רלוונטיות לתלמידי דור Y ו- Z.

מיקומים

מסלאק

כתובת
Ayazağa Cad. No.4
34396 מסלאק, איסטנבול, טורקיה