קריירה באמן קונספט בכיר המתמחה בפיסול ואנימציה

כללי

3 מיקומים זמינים
קרא עוד על תכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

איור קונספט-אמנות

האם תרצה לעבוד בענף הסרטים או משחקי הווידיאו? האם חשבתם פעם כמה מרגש לעבוד אצל חברת איורים מעולה? כאן תוכלו לגלות את כל הטכניקות של אנשי המקצוע, את המפתחות והטריקים שלהם, אנו נלמד אתכם את הידע הטכני לקחת את האמנות שלכם לרמה אחרת וכיצד לעצב עולמות פנטזיה, אמיתיים או פיקטיביים שלימים יהפכו להפקות סרטים קטנות או גדולות, טלוויזיה, משחקי וידאו וכו '. לדמיונך אין גבולות, גלה כיצד למקד את הכישרון שלך במקצוע עתידי.

אנימציית תווים

מ"יסודות האנימציה "דרך" מכניקת הגוף "ועד" משחק ", מאסטר זה ייתן לך את הידע לא רק להפוך את הדמויות שלך לאמיתיות, אם לא חשוב יותר, אמינות. בעזרת טכניקות וכלים עדכניים מהתעשייה נלמד את אומנות האנימציה.

התלמיד ילמד את המבנים הפנימיים ותהליכי ההפקה של חברות אורקוליות המתמקדות בקולנוע אנימציה, משחקי וידאו ופרסום. הוא יסיים את הכשרתו האקדמית בסליל של מיטב עבודות האנימציה שנעשו במהלך התואר השני, וזה יהיה מכתב ההקדמה שלו להיכנס לענף המגזר ובכך לרכוש את עבודתו הראשונה בתור אנימטור דמות.

פיסול קיצוני

למד כיצד לעבוד במצב "פיסול" כדי ליצור את דגמי התלת מימד המורכבים והמפורטים ביותר בשוק. תלמדו לעצב ולעצב דמויות עבור המגזרים השונים בתלת מימד. תלמדו אנטומיה אנושית וטכניקות הפיסול שלה. מהרעיון הראשוני לפסל, מפורט, מרקם ויישום. כל זה חל על הסגנונות השונים. קריקטורה, ריאליסטית, עיצוב יצורים וכל דמות שתוכלו לדמיין בעזרת כל הטכניקות והסודות של התעשייה.

תלמד כיצד להשתמש Zbrush לעומק ולשלב אותו עם חבילות תלת מימד אחרות, תוך יישום אקספוננציאלי של כוח היצירה.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

סילבוס: מודול איור קונספט-אמנות

יסודות

חודש 1

  • מבוא לפוטושופ
  • צורות גיאומטריות בסיסיות
  • כללי אור בסיסיים
  • סוגי אור וצל
  • יסודות פרספקטיבה (1 PF)
  • אנטומיה בסיסית
  • חומרים: בסיסי

חודש 2

  • הערך (גווני אפור)
  • חומרים: ביניים
  • אנטומיה בסיסית
  • יסודות פרספקטיבה (2PF)
  • פרופורציות
  • צורות גיאומטריות מורכבות

חודש 3

  • יסודות פרספקטיבה (3PF)
  • אנטומיה בסיסית
  • רכבים וחפצים מורכבים בפרספקטיבה

חודש 4

  • פרספקטיבה מתקדמת (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • תרחישים וזוויות מצלמה
  • אור וצל

חודש 5

  • אנטומיה מתקדמת
  • תורת הצבעים
  • חומרים: מתקדם
  • ציור נוף
אמנות קונספט

חודש 6

  • אנטומיה מתקדמת
  • חפש הפניות ודור רעיונות
  • הכנת תמונות ממוזערות (תמונות ממוזערות)
  • כיצד ליצור מברשות משלך וצורות בהתאמה אישית
  • הרכב, חוק שליש
  • עיצוב באמצעות צלליות
  • אבזרי עיצוב

חודש 7

  • אנטומיה מתקדמת
  • עיצוב פנים וחוץ
  • סביבות ורקעים למשחקי וידאו
  • עיצוב כלי נשק
  • טכניקות צילום וצילום מט

חודש 8

  • עיצוב תווים בעזרת צלליות
  • חקר הדמות דרך השורה
  • אסטרטגיית שכבה בפוטושופ
  • מעבר הסגירה
  • סובב סביב הדמות

חודש 9

  • אנטומיה מתקדמת
  • משחק
  • ביטויים
  • פריסה

סדר יום: מודול פיסול אקסטרים

חודש 1
  • הצגת המאסטר ותפעולו.
  • יצירה של תווים מיושמים
  • פרופיל פסיכולוגי של הדמות שלנו
  • מברשת Z: חניכה - תרגול.
  • פסל 1: גולגולת.
  • אנטומיה: חלקים מגוף האדם.
  • ציור: לספק וכושר.
  • אנטומיה: פלג גוף עליון האנושי
  • מברשת Z: מתודולוגיית עבודה שלב.
  • ציור: הטורסו האנושי
  • פסל 2: הטורסו האנושי
  • אנטומיה: גפיים עליונות
  • מברשת Z: אופטימיזציה ומשאבי חומרה
  • ציור: גפיים עליונות
  • פסל 3: גפיים עליונות
  • מסירה: הפרק השני של הצעת הדמות המציאותית משימות מהשבוע הקודם
  • אנטומיה: ידיים
  • מברשת Z: טכניקות פיסול
  • ציור: ידיים
  • פסל 4: ידיים
  • מסירה: הצעה לדמות ריאליסטית אחרונה ומשימות מהשבוע הקודם
חודש 2
  • אנטומיה: ידיים
  • מברשת Z: חסימת תחומי z וטכניקות אחרות
  • ציור: ידיים
  • פסל 5: ידיים
  • אנטומיה: גפיים תחתונות
  • מברשת Z: טכניקות פיסול.
  • ציור: גפיים תחתונות
  • פסל 2: גפיים תחתונות
  • אנטומיה: כפות הרגליים
  • מברשת Z: הקרנה, שכבות ומורפים
  • ציור: רגליים
  • פסל 2: הרגליים
  • אנטומיה: פלג גוף עליון הנשי
  • מברשת Z: טכניקות פיסול, הקרנה, שכבות ומורפים
  • ציור: טורסו נקבה
  • פסל 2: פלג גוף עליון הנשי
חודש 3
  • אנטומיה: הראש האנושי
  • מברשת Z: כלי רטופולוגיה
  • ציור: הראש האנושי
  • פסל 5: הראש האנושי
  • אנטומיה: דיוקן וקווי דמיון סבירים
  • מברשת Z: יצירת uv
  • ציור: דיוקן וקווי דמיון סבירים
  • פסל 2: דיוקן וקווי דמיון סבירים
  • תיאוריה: טכניקות שיער
  • מברשת Z: פרטים בעור ותת עור, נקבוביות, פגמים, ורידים וצלקות
  • מעצב נפלא: מושגים
  • פסל 2: פיסול שיער ומנעול
  • תיאוריה: בדים ובגדים
  • מברשת Z: טכניקות אפייה
  • מברשת Z: טכניקות תמצית וטכניקות שיער וסיבי רשת
  • מעצב נפלא: דפוסים והדמיות
  • פסל 2: בדי פיסול
חודש 4
  • תיאוריה מיושמת יצירת דמות מצוירת
  • צייר חומרים: חניכה
  • פסל 5: חסימת
  • מעצב נפלא: התאמה אישית של הדגמים שלנו.
  • תיאוריה יישומית יצירת דמויות מצוירות, שפה חזותית.
  • פסל 5: חסימת
  • מעצבת נפלאה: Engarment and morphers
  • מודלים מצולעים מקסימום 3D
  • מושגי מצולע נמוכים
  • רטופולוגיה בתלת מימד מקסימלי
  • רטופולוגיה במאיה
  • רטופולוגיה בבלנדר
  • בטל את הניתוח מקסימלי uvw 3D
חודש 5
  • צייר חומרים: טכניקות אפייה וטקסטורות
  • דוגמנות משטח קשיח מצולע
  • דוגמנות אבזר
  • דוגמנות רכב
  • צייר חומרים: טכניקות מרקם
  • הגדרה בסיסית ותנוחת תווים
חודש 6
  • צייר חומרים: טכניקות אפייה וטקסטורות
  • דוגמנות משטח קשיח מצולע
  • דוגמנות אבזר
  • דוגמנות רכב
  • צייר חומר: טכניקות מרקם דמויות של צבעי יד
  • צופה במרמוסת: חניכה
  • יישום ב- Marmoset Viewer
  • דוגמנות סביבתית
  • דוגמנות פרוצדורלית
  • דוגמנות אבזרים לסביבות סביבה
  • עצים, סלעים וחורבות
חודש 7
  • אפיית טכניקות בעזרת Xnormal
  • דוגמנות משטח קשיח מצולע
  • דוגמנות אבזר
  • דוגמנות רכב
  • צייר חומר: טכניקות מרקם אבזרי צבע ידניים
  • תאורה למרמוזט
חודש 8
  • צפה במארמוס אופה ואנימציה
  • מרמוסט לדקלם
  • דוגמנות סביבתית
  • דוגמנות פרוצדורלית
חודש 9
  • צפה במארמוס אופה ואנימציה
  • מרמוסט לדקלם
  • משוב על פרויקטים אחרונים
  • התמקדות וטיפים לסליל האישי
  • הפוסט פוסט בפוטושופ ואפטר אפקטים
  • מסירה סופית של המאסטר

סדר יום: מודול אנימציית תווים

חודש 1

מבוא לאנימציה במאיה

עקרונות האנימציה

בחודש הראשון זה אנו הולכים ללמוד מה נחוץ כדי להבין את הממשק של התוכנית איתה אנו הולכים לעבוד בקורס זה: מאיה.

אנו נשבר את היד על ידי פיתרון של ספקות כמו מה רומזת הנפשה, מה תפקידו הבסיסי של אנימטור בתעשייה ואנחנו נקים צינור עבודה הולם שיסייע לנו בתרגילים קטנים עם שנים עשר עקרונות האנימציה:

  • מתחים ומכווצים
  • ציפייה
  • זמני פעולות
  • קשתות אנימציה
  • יופי של הדמות
  • הגזמה
  • תנוחות מוצקות
  • פעולה משנית
  • בלימה והאצה או שלב
  • בימוי
  • פעולה ישירה ותנוחה לתנוחה
  • פעולה מתמשכת ופעולה חופפת
חודש 2

מבוא לאנטומיה

הבסיס ליצירת תנוחה טובה הוא הבנת משקולותיו של גוף אנושי.

נראה ציור אנטומי, אנליטי לחלוטין. נצייר היטב את המסורתית או הדיגיטלית, בהתאם לנוחות התלמיד.

חודשים 3 ו -4

אנימציה ריאליסטית וחניכה למכניקת גוף

נתחיל במכניקת גוף, במכניקה של גוף האדם, בהבנה כיצד קשתות נעות וזורמות. נשאל את עצמנו שאלות כמו כמה הגוף שוקל, כמה מסת יש לו, איך הוא זז.

נתרגם את כל זה לשפת תלת מימד.

לאחר מכן, נשתמש בידע מהחודש הקודם ונשלב בין שפתיים ומכניקת גוף כדי לפנות מקום להנפשה המציאותית המלאה.

חודש 5

לוח התכנון

לאחר שראינו את שנים עשר העקרונות של האנימציה, נתמקד ביצירת טרום-הפקה טובה: הבנת התוכניות, ידיעה כיצד ליישם אותן, להבין מה אנחנו רוצים לספר ואיך אנו הולכים לעשות זאת. צייר את תנוחות הדמויות שלנו ולמד להדגיש אותן. נלמד יחד סצינות קולנוע.

חודש 6

ליפסינק ומשחק

בחודש זה אנו הולכים להתמקד בביטויים ודיאלוגים. אנו הולכים ללמוד כיצד הדמויות שלנו מבטאות את עצמן ואילו פונקציות עלינו להשתמש כדי להשתמש באודיו.

נבין כיצד פנים עובדות ברמה האנטומית וכיצד ליישם את עקרונות האנימציה בדיאלוגים, תפניות וביטויים אנושיים.

  • חקר רגשות
  • עיניים
  • מרכז העניין
  • התנהגות
חודש 7

סרט אנימציה

נראה מה מבדיל את התנועה מדמות ריאלית לדמות מצוירת. נבין את ההגזמה שגורמת לכך, את המורפולוגיה של דמות מצוירת, מכיוון שהיא לא בהכרח צריכה להיות נשלטת על ידי חוקים פיזיים אמיתיים: הם יכולים להיות עשויים מבשר, אך גם מגומי, או סלע, וזה חייב לבוא לידי ביטוי במשקלים שלהם.

נראה את מה שלמדנו בחודשים 3, 4 ו- 5, ואנחנו נוסיף מידע נוסף.

חודש 8

אנימציה מרובעת

כיצד להנפיש את ריבועי הארבע זו משימה מורכבת, מכיוון שאין להם אותה מורפולוגיה כמו דו-משניים, החודש נתייחס אליהם בנפרד, נשתמש בטכניקות של החודשים הקודמים ונשתמש בהן לטובתנו כך שבזכות זה התלמיד למדו להחיש תנועה לא רק לארבעה, אלא לכל דבר.

פלינים / כלבים / סוסים.

חודש 9

אינטראקציה בין 2 תווים או יותר

באמצעות כל מה שלמדנו לאורך המאסטר, לתכנון סצנה בין שתי דמויות או יותר:

  • למי יש את הפעולה
  • מה המוטיבציה שלך
  • לאן אתה הולך
  • כיצד הדמות המשנית מחזקת את הדמות הפעילה

132618_pexels-photo-264905.jpeg

מודול מאיץ

ייצור מוקדם של הפרויקט

  • הקמת צינור הפרויקט
  • מבנה צנרת עם רובה ציד
    • מעקב אחר משימה
    • בצע אופטימיזציה של תרשים הגנט
    • פרמטריון פרודוקטיביות
    • הקצאת תזמון ואבני דרך של הצוות
    • מעקב אחר שלבי ייצור
    • חיבור ענן חוויית שולחן עבודה באופן אישי ומקוון
    • הדמיה מקוונת של הפרויקט
    • ניהול מניות
    • משוב על המסך
    • סקירת ריבוי משימות
    • הפחתת אי הוודאות בניתוח התפוקה
  • למידת מתודולוגיית SCRUM
הפקה
  • חישוב לוח השנה
  • מדדי היתכנות
  • בדיקה
  • אבטחת איכות
  • המגרש למשחק
  • תוכנית שיווק
השקה - התחלה מראש
  • הערכת שוק לתאריכי יציאה
  • הכנה לשיגור
  • מכין מגרש
  • מצגת באירועים
  • בית משפט להצגת פרויקטים
  • מצגת לציבור

מורים עם ניסיון אמיתי

מורים בכירים

חוסה מס

  • אנימטור מוביל באולפני אנימציות של איליון
  • חוזה מאס, אנימטור תווים מובילים באולפני האנימציה של איליון, עובד בתעשיית האנימציה כבר למעלה מ- 18 שנה. מאוף, קיטון, קנדור, סוני, מק גוף, איליון ... כולם עזרו לי להיות המקצועית וחשוב מכך האדם שאני היום.

אנפרנק פונצ'ה

  • אנימטור תווים תלת מימד
  • הוא עבד בברבום! דינוזאורים מונפשים עבור אולפני פליקס ופול בפרומו לפרסום "עולם היורה - כחול", חוויית 3D VR. הוא עבד בדמויות אנימציה של פוסט-ויזואליזציה בסרט "מפצח האגוזים וארבע הממלכות" עבור וולט דיסני. הוא שיתף פעולה במקום הפרסומי "שיבוטים בחלל!", עבור פופ Funko !,. הוא עבד בפריס ב- Illumination MacGuff, בהנפשת דמויות לסרטים קצרים עבור ה- Minions ו- The Grinch.

חורחה מונפלר

  • אומן קונספט בגמופט
  • אמן קונספט ומאייר. הוא עבד על עשרות פרויקטים למשחקי וידאו ומפיקים מהקליבר של GAMELOFT. הוא היה מאייר כריכות ותמונות פנים עבור קומיקס, אמן קונספט ומנחה מרקם ב- Magoproductions לסדרת האנימציה "הסנאים המעופפים".

אנדרוס מרטינז

  • אמן קונספט בכיר
  • עבדתי כאמן שיווק באולפני אינדיאנים ניידים וקיטור כ"פרל זעם ", עבדתי כמדריך לאנימסקול, עבדתי גם בהפקה מקדימה של סרטים באולפני לונדון. ביליתי חודש בטורונטו כסטאז 'באולפני אימגיניזם וקיבלתי חונכות מאנשים כמו בובי צ'יו, קי אקדרה ואלווין לי.

אנג'ל ראמס

  • מאייר וקריקטוריסט עצמאי
  • שמי המלא הוא אננגל רמס פיגוארואה, נולדתי בוולנסיה, ספרד, בשנת 1982. למרות שיש לי תואר בהנדסת בניין, התשוקה האמיתית שלי תמיד הייתה אמנות. לימדו אותי אומן קומיקס מקצועי במשך כמה שנים ואז למדתי לבד. הניסיון המקצועי שלי היה קשור לאיור, קומיקס, עיצוב במה לבתי מלון, פארקי מים, ארכיטקטורת נושא.

חואן אנטוניו ואלוורדה

  • אמן קונספט, חזותי וסיפור
  • סיים את לימודיו באמנויות יפות מהאוניברסיטה הפוליטכנית של ולנסיה (UPV), בשנת 2005, ועם תואר 2 בהכשרה מקצועית בתכנות מערכות מחשב ותואר שני בעיצוב גרפי, חואן אנטוניו מפתח את פעילותו המקצועית כפרילנסר באיור ועיצוב גרפי מבית הספר. שנת 2012. הייתה לו הזדמנות להציג את עבודותיו 5 פעמים בעיר הולדתו (ולנסיה), ופעם אחת כאורח בגלריה Animazing בניו יורק (ארה"ב), ברודז (צרפת), באזור הטירה של ימי הביניים. בלקסטל.

רפא קוסטה

  • גנרל תלת מימד בתלת מימד עלית
  • אמן תלת מימד ואמן קונספט.
  • הוא עבד מאז 2003 במשרדי פרסום, אולפני עיצוב וחברות אדריכלות.
  • הוא השתתף בפרויקטים שונים כמו: אירועים, סרטוני תדמית, סרטוני מוזיקה, תכניות טלוויזיה, סרטים תיעודיים, סרטים, פרסומות ומשחקי וידאו, כמו BattleField 4, Mafia III או Star Citizen.

נאצ'ו לפואנטה

  • אמן תווים ב- Elite 3D
  • התמחויות: פיסול דיגיטלי, טיוח, עור, שיער, בדים, מרקם, אנימציה, זברוש, VRay, MentalRay, תיק כלים מארמוסת '2, מנוע לא מציאותי 4.
  • הוא עבד על פרויקטים כמו Call of Duty לוחמה אינסופית או היטמן.

הקטור גודוי

  • אנימטור בכיר באולפני בלו סקיי
  • Héctor Godoy התחיל בעולם האנימציה התלת מימדית כשהוא עדיין זוחל על האדמה. הקריירה שלו עברה מהפקות לאומיות עם אנימציית פילמקס לאנימטור בכיר באולפני בלו סקיי (עידן הקרח, הרובוטים, ריו, האפוס).

גלה את תוכנית המאיץ הבלעדית שלנו

בשנה שעברה תיהנו מתכנית ההאצה שלנו בת 9 חודשים, המציעה ייעוץ והדרכה הנחוצים לפיתוח כל מיני פרויקטים יזמיים. נצל את הידע שלנו ואת כל המתקנים שלנו. סיים את האימון שלך עם פרויקט מצליח וסליל הדגמה מקצועי.

לעבוד באולפן אמיתי

ב -9 חודשי המאיץ תעבדו על פרויקט אמיתי, פרויקט עם יעדיו, התזמון שלו, מועדי הזמן שלו כמו בחברת ייצור אמיתית. תוכלו לדעת לעבוד במשחק וידאו או באולפן לפיתוח קולנוע ולעשות פרויקט אמיתי, הפרויקט שלכם.

אתחול משלך

האם אתה רוצה לפתח פרויקט משלך? אם יש לכם רעיון טוב כאן תוכלו לבצע אותו. או אם לא, תמיד תוכלו להצטרף לרעיונות הרבים שאנחנו מציעים ולהשיק בעצמנו, בין אם כמעצב גרפי, כמודלים, מתכנתים וכו '.

מפרסמים אמיתיים

המטרה העיקרית היא שהפרויקטים יראו את האור. מסיבה זו יש לנו מערכות מימון, הפצה וקידום שונות כמו פלייסטיישן טאלנטים, המממנים פרויקטים של עד 200,000 אירו.

פיקוח מקצועי

מכיוון שאנחנו יודעים שלעבודה לבד וללא פיקוח זה קשה. זו הסיבה שתלמידי המאיץ יספרו מהיום הראשון בעזרת המורים ואנשי המקצוע שלנו שיפקחו ויספקו עזרה מתמדת לפיתוח הפרויקט.

התקנות בהתאמה אישית

העבודה בבית זה מאוד נוח אבל זה לא פורה, כולנו יודעים את זה. במתקנים שלנו תוכלו לעבוד עם הצוות שלכם בסביבה מקצועית, עם חדר ישיבות, חדר משחקים, מכונות מזון / שתייה וכל השירותים של חברה במגזר.

צוות רב תחומי

אתה תעבוד עם סטודנטים בקריירה שונים מאוד. מומחים במשחקי וידאו, עיצוב משחקים, תכנות, דוגמנות תלת מימד, אנימציה, קולנוע, קונספט, כולם עובדים כצוות שמקים קישור לפרויקטים ורעיונות עתידיים.

משרות פנויות

אנו נדאג לחיפוש אישי ולניהול הצעות עבודה העשויות להתאים למצבם והעדפתם של התלמידים שלנו, הן ברמה הלאומית והן הבינלאומית.

סליל הדגמה

וכל זה כדי שיהיה לך סליל הדגמה מקצועי, סליל הדגמה ספציפי לתפקיד שאתה רוצה לפתח, אותו תוכל לצרף למכתב השער או לחדשך, שאנו מבטיחים לך שתפתח את כל הדלתות לעתידך המקצועי.

הירשם בחינם לקמפוס הווירטואלי שלנו

הקמפוס המתקדם ביותר בעולם

אנחנו בית הספר היחיד שפתח את הקמפוס שלנו לכל העולם. אלפי אנשים, סטודנטים או לא, ניגשים מדי יום לאינטרא-נט שלנו לצפייה בסרטונים, הדרכות, הרצאות, הדגמות, ביצוע משימות ובכלל כדי לקיים אינטראקציה עם סטודנטים ואנשי מקצוע אחרים בתחום. עולם וירטואלי שלם מחכה לכם עם אפשרויות אינסופיות.

  • צור את הדמות שלך
  • התאם אישית את החדר שלך
  • הכשרה מקצועית
  • רמה למעלה
  • דבר עם חבריך לכיתה
  • ועידות וסמינרים מקוונים
  • תרגילים ושיעורי בית
  • סרטי HD
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... קרא יותר

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. קרא פחות
לוס אנג'לס , ולנסיה , ולנסיה + 2 יותר פחות