תואר ראשון באמנויות בשיווק במדיה חברתית

כללי

תיאור התכנית

בית הספר לעסקים CH Sandage של אוניברסיטת גרייסלנד ממשיך להתעדכן בדרישות התפקיד, ומציע תואר ראשון באומנויות עם תואר שני בשיווק מדיה חברתית. עיקר שיווק המדיה החברתית הוא רב-עוצמה חדשני, מתוזמן ובין תחומי, בעל רלוונטיות עכשווית לתלמידים, שקשור באופן אינטימי למשימה ולבסיס האמנותי והמדעי הליברלי. ברור כי הביקוש והשוק למרכז זה גדלים.

עיקר השיווק במדיה חברתית כולל שילוב ייחודי של קורסי תקשורת, קורסים עסקיים ושיווקיים וקורסי עיצוב חזותי המיועדים לתלמידים מוכנים לעבודות בעולם האמיתי. העיקרי מושך על נקודות החוזק של בית הספר לעסקים של CH סנדייג 'ושל המכללה לאמנויות ומדעים ליברלים.

למידה חווייתית היא המפתח במפתח מהיר זה ויכול לכלול פרויקטים עם כל גדלי העסקים החל מחברות מקומיות קטנות ועד לחברות Fortune 500, סטאז ', ביקורים בחברות ודוברי אורחים בתעשייה, וכן את ההזדמנות להיות חלק מהארצית. הכיר את צוות אנאקטוס ואת מרכז סנדייג 'המוענק לחקר יזמות ויזמות חופשית.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

תואר ראשון - שיווק במדיה חברתית

בנוסף לדרישות החינוך החיוניות, על מגמות השיווק במדיה חברתית להשלים 45 שעות סמסטר כמפורט להלן:

נדרשות 15 שעות הסמסטר הבאות של קורסי ליבה במנהל עסקים:

  • BUAD3330 עקרונות שיווק, 3 שעות סמסטר
  • BUAD / CSIT3600 מסחר אלקטרוני, 3 שעות סמסטר
  • BUAD4210 סמינר בשיווק במדיה חברתית, 3 שעות סמסטר
  • BUAD4430 אסטרטגיות שיווק, 3 שעות סמסטר
  • ECON1320 עקרונות מיקרו כלכלה, 3 שעות סמסטר

נדרשות 15 שעות הסמסטר הבאות של קורסי הליבה בתקשורת:

  • COMM1250 מבוא לתורת התקשורת, 3 שעות סמסטר
  • COMM2300 מבוא לטכנולוגיות מדיה, 3 שעות סמסטר
  • COMM2500 מבוא לתקשורת המונים, 3 שעות סמסטר
  • COMM3140 קמפיינים ותיאוריות שכנוע, 3 שעות סמסטר
  • COMM3500 מדיה מתעוררת וחברתית, 3 שעות סמסטר

נדרשות 12 שעות הסמסטר הבאות של קורסי ליבה בעיצוב גרפי:

  • ARTS1680 גרפיקה ממוחשבת לאמנות ועיצוב, 3 שעות סמסטר
  • ARTS1710 מבוא לעיצוב גרפי, 3 שעות סמסטר
  • ARTS3630 מערכות בעיצוב, 3 שעות סמסטר
  • ARTS3640 עיצוב אינטראקטיבי, 3 שעות סמסטר

דרוש שלוש שעות הסמסטר הבאות ממדעי המחשב וטכנולוגיית המידע:

  • CSIT1060 מבוא לתכנות עמוד אינטרנט, 3 שעות סמסטר

מומלץ בחום כי מגדולי השיווק במדיה חברתית יבצעו גם את הדברים הבאים:

  • BUAD3450 התנהגות ארגונית
  • COMM2100 מבוא לתקשורת ארגונית

קורסים לשיווק במדיה חברתית

ARTS1680 גרפיקה ממוחשבת לאמנות ועיצוב, 3 שעות סמסטר

קורס טכני לבחינת הכלים הדיגיטליים המשמשים בתעשיית העיצוב הגרפי. התלמידים נחשפים לפונקציה, לתיאוריה ולשימוש בחומרי מחשב, תוכנה ועקרונות עיצוב דיגיטליים סטנדרטיים בתעשייה המשמשים בייצור עיצוב גרפי. יש צורך בתשלום נוסף. יעד 2 א

ARTS1710 מבוא לעיצוב גרפי, 3 שעות סמסטר

מכסה עקרונות בסיסיים של טיפוגרפיה, כגון אנטומיה מסוג, גופנים ומשפחות, תקשורת עם טיפוגרפיה והיכרות עם מבני פריסה ורשת. מודגשים טיפוגרפיה כפתרונות בינוניים וכמסרים ורעיוניים. נדרשים עמלות נוספות. תנאי מוקדם: ARTS1680 גרפיקה ממוחשבת לאמנות ועיצוב. יעד 2 א

ARTS3630 מערכות בעיצוב, 3 שעות סמסטר

לימוד שילוב סוג ותמונה באמצעות עיצובים מרובי רמות, כגון פריסות מרובות עמודים ומערכות זהות. יש צורך בתשלום נוסף. תנאי מוקדם: ARTS1680 ו- ARTS1710.

ARTS3640 עיצוב אינטראקטיבי, 3 שעות סמסטר

מבוא לעקרונות האינטראקטיביות באמצעות עיצוב ממשק, אינטרנט ומידע. יש צורך בתשלום נוסף. תנאי מוקדם: ARTS1210, ARTS1680 ו- ARTS1710.

BUAD3330 עקרונות שיווק, 3 שעות סמסטר

סקירה מונחית החלטות של ניהול שיווק בארגונים מודרניים. היעדים הבסיסיים ביותר של הקורס הם לספק לסטודנטים היכרות רחבה עם מושגי שיווק, תפקיד השיווק בחברה ובמשרד, והגורמים השונים המשפיעים על קבלת החלטות שיווקיות. התלמידים ייחשפו וצפויים ללמוד את "שפת השיווק" (כלומר מונחים, מושגים ומסגרות) המשמשים את מנהלי השיווק המתאמנים. תנאי מוקדם: ECON1320.

+ BUAD3600 מסחר אלקטרוני, 3 שעות סמסטר (גם CSIT3600)

חקר הטכנולוגיות והסביבה העסקית סביב הופעת המסחר האלקטרוני. תהיה אפשרות מסלול טכני וגם לא טכני לסטודנטים, עם זאת, כל התלמידים יכירו כישורים טכניים ליישום אתר מסחר אלקטרוני. הציע האביב אפילו שנים.

BUAD4210 סמינר בשיווק במדיה חברתית, 3 שעות סמסטר

סקירה כללית מקיפה, עם ניסיון מעשי, על שיווק במדיה חברתית. יהיה דגש על שימוש אסטרטגי בכלים מקוונים, תכנון אפקטיבי וטכניקות שיווק עכשוויות, בשילוב עם יישומים מעשיים. התלמידים יבנו ויקיימו קמפיינים שיווקיים אמיתיים. מוגבלת למג'ורנטים לשיווק במדיה חברתית. יש צורך בתשלום נוסף.

BUAD4430 אסטרטגיות שיווק, 3 שעות סמסטר

דגש על פיתוח מיומנויות קבלת החלטות בשיווק. מושגים וכלים מיושמים כדי למסגר ולפתור בעיות בעולם האמיתי העומדים בפני מנהלי שיווק העוסקים בפיתוח אסטרטגיות שיווק מיטביות. תנאי מוקדם: BUAD3330.

COMM1250 מבוא לתורת התקשורת, 3 שעות סמסטר

סקירת התיאוריות העיקריות התומכות במחקר ובלימוד תקשורת, כגון תקשורת בין אישית, תקשורת ארגונית, רטוריקה, מדיה, תרבות ואתיקה. הקורס מקנה לסטודנטים בסיס באוצר מילים תקשורת, ידע בסיסי בתיאוריות המפתח והיכרות עם היישום המעשי של התיאוריה על תקשורת אנושית. מוצע בכל סתיו. ELO5 מדעי הרוח - חדשנות

+ COMM2300 מבוא לטכנולוגיות מדיה, 3 שעות סמסטר

מבוא לצורות התקשורת ההמונית העיקרית? עיתונים, ספרים, מגזינים, רדיו, טלוויזיה, הקלטת קול, סרטים, ואינטרנט? להשיג הבנה של דרכי הפעולה שלהם. כלולים ענפים המבוססים על מדיה המונית? עיתונאות, פרסום ויחסי ציבור? כמו גם תיאוריה, משפט ואתיקה של מדיה המונית. דגש על חשיבה ביקורתית על התקשורת ההמונית.

+ COMM2500 מבוא לתקשורת המונים, 3 שעות סמסטר

בחינת תיאוריות ציון הדרך השונות, כמו רטוריות, מרקסיסטיות ופמיניסטיות לניתוח התרבות הפופולרית, בדגש על חשיבות התקשורת בייצור וצריכת התרבות. התלמידים ילמדו את התפתחות התרבות על ידי יישום תיאוריות או 'עדשות' שונות על חפצי תרבות הכוללים מוסיקה, סרטים, פרסומות, לבוש וכו '.

+ COMM3140 קמפיינים ותיאוריות שכנוע, 3 שעות סמסטר

דגש על לימוד תיאוריות, תיאוריות לעיבוד מידע, תיאוריות תפיסה, מרכיבים של פניות משכנעות ואתיקה המעורבים בשכנוע. יתר על כן, התלמידים יבדקו את התיאוריות ואת הפניות המשכנעות הכרוכות בקמפיינים תקשורתיים ויבקרו את ההצלחה, או היעדרן, של אסטרטגיות שכנוע רבות.

+ COMM3500 מדיה מתעוררת וחברתית, 3 שעות סמסטר

בחינת הופעתם של נהלי תקשורת חדשים כמו גם את השפעתם החברתית, הפוליטית, התרבותית והכלכלית בחיים האישיים, הקהילתיים, התרבותיים, החברתיים, המוסדיים והבינלאומיים. תשומת לב ספציפית תינתן לאופן בו המדיה החברתית משפיעה ומעצבת עניינים של אתיקה ופרטיות, כיצד אנו רואים את עצמנו ואחרים, כיצד אנו מקיימים אינטראקציה רשמית ואינפורמלית וכיצד אנו מנהלים עסקים.

CSIT1060 מבוא לתכנות רשת, 3 שעות סמסטר

יסודות כיצד פועל רשת האינטרנט ובניית אתרים באמצעות HTML ו- CSS. כישורי טכנולוגיה קשורים יכוסו.

ECON1320 עקרונות מיקרו כלכלה, 3 שעות סמסטר

ניתוח העקרונות הבסיסיים של המערכת הכלכלית האמריקאית, המתרכז במחיר, ייצור, מבני שוק וסקר בעיות כלכליות עכשוויות, למשל קיימות. יעד 1C, ELO5 מדעי החברה - קיימות

+ מציין קורס שנה חלופית.

עדכון אחרון: אפר 2020

אודות בית הספר

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... קרא יותר

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. קרא פחות
Independence , Lamoni + 1 יותר פחות