תואר ראשון רשמי בעיצוב משחקים

כללי

תיאור התכנית

למד עם הטוב ביותר

תואר ה- U-tad בעיצוב משחקים מספק לך את ההכשרה להיות יוצר ומעצב משחקי וידאו. יהיה לך קשר ישיר עם התעשייה בסביבה המשכפלת את שיטות העבודה והייצור שלה ואשר נמצא ביתם של אחד מאולפני המשחקים הווידאו המפורסמים ביותר במדינה: Pyro Mobile.

תלמד לצד כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום משחקי הווידאו הבינלאומיים: הבמאים, המעצבים, המפתחים והמפיקים המפורסמים ביותר בעולם, מנכ"לי האולפנים הבינלאומיים המובילים למשחקי וידאו, מעצבי משחקים מובילים ומשחקי וידאו ידועים. מפתחים עם הקריירה הבינלאומית הגדולה ביותר.

144761_pexels-photo-442576.jpeg

תוכנן במיוחד עבור

מעצבים עתידיים ויוצרים של משחקים ומערכות בידור דיגיטליות רוצים להמשיג ולעצב חוויות, נרטיבים ורמות משחק באופן מקצועי.

  • פלייסטיישן ראשונה: אנו חברים בתוכנית פלייסטיישן פירסט, כך שתוכל לפתח את הפרויקטים שלך בפלטפורמות של סוני אם תרצה בכך.
  • מתקנים: ל- U-tad מרכז משחקי וידאו בעל ביצועים גבוהים בו תוכלו להפיק את המרב מזמננו איתנו.
  • סביבה ייחודית: תלמד לצד אולפן למשחקי וידאו ותחווה איך זה לעבוד בחברה מסוג זה.
  • הכרה: פרויקטים של הסטודנטים שלנו זכו בפרסים בפסטיבלים גדולים ואירועים במגזר.

מיומנויות

כישורים בסיסיים, יכולות בסיסיות

  • על התלמידים להפגין ידע והבנה בתחום לימודים מעבר לזה של החינוך העל-יסודי, ואשר, למרות שהם נתמכים בדרך כלל בספרי לימוד מתקדמים, כולל גם היבטים המרמזים על ידע מתקדם בתחום לימודיהם.
  • על התלמידים לדעת כיצד ליישם את הידע שלהם בעבודתם או בייעודם בצורה מקצועית ולהחזיק בכישורים המופגנים בדרך כלל על ידי ניסוח והגנה על טיעונים ופתרון בעיות בתחום לימודיהם.
  • על התלמידים להיות מסוגלים לאסוף ולפרש נתונים רלוונטיים (בדרך כלל בתחום לימודיהם) כדי לייצר דעות, כולל השתקפות בשאלות חברתיות, מדעיות ואתיות רלוונטיות.
  • על התלמידים להיות מסוגלים להעביר מידע, רעיונות, בעיות ופתרונות לקהלים מומחים ולא מומחים.
  • על התלמידים לפתח את כישורי הלימוד הנדרשים ללימודים גבוהים ולדרגה גבוהה של אוטונומיה.

144764_pexels-photo-1438081.jpeg

יכולות כלליות

  • למידה לכל החיים באמצעות לימוד עצמאי והמשך חינוך.
  • לדעת כיצד להסתגל לשינויים ולמצבים חדשים בצורה גמישה ועם צדדיות.
  • פיתח יצירתיות וחדשנות ובעל יכולת להציג משאבים, רעיונות ושיטות חדשניות, כדי להיות מסוגל להפוך אותם לאחר מכן לפעולות.
  • כישורי מנהיגות ויכולת משא ומתן.
  • להפגין יוזמה ורוח יזמית.
  • היו מונעים מרצון לאיכות.
  • להפגין עניין ורגישות לנושאים חברתיים וסביבתיים וכן יכולת לנתח את ההשלכות החברתיות של אחריות חברתית עסקית ותאגידית.
  • להפגין את היכולת לעבוד בצוות.
  • דע כיצד לנהל את הזמן בצורה יעילה.
  • להיות מסוגל לעבוד בהקשר בינלאומי ובמסגרות רב תרבותיות מגוונות.
  • להחזיק את הכישורים הבסיסיים הדרושים ליצירת קשרים אישיים.
  • היו ביקורתיים וביקורתיים על עצמם; בעלי יכולת לנתח חלופות שונות.
  • הערך תחושת אתיקה בעבודה.
  • עבודה בסביבות רב-תחומיות.
  • להיות מסוגל לארגן ולתכנן.
  • התבטאו כראוי, גם בעל פה וגם בכתב.
  • הפגינו מיומנות בניתוח, סיכום ואיסוף מידע ממגוון מקורות.
  • נהל מידע בצורה מספקת.
  • לדעת לקבל החלטות ולפתור בעיות בהקשר מקצועי.

מיומנויות רוחביות

  • הפעל את הידע, הפעילות והערכים שלהם בהקשרים תרבותיים, ספורטיביים וחברתיים.
  • להפגין עניין בשיתוף פעולה אזרחי והתנדבות.

מיומנויות ספציפיות

  • יש את כישורי השפה הנדרשים בכדי לתקשר ולבנות טיעון קוהרנטי בתחום הסוציולוגיה, הפילוסופיה והפסיכולוגיה ביחס לעיצוב מוצרים אינטראקטיבי.
  • ניתוח היבטים חברתיים ותרבותיים המקדמים את השימושיות של מוצרים אינטראקטיביים.
  • ניתוח הצרכים וההשלכות המוסריות והאתיות של פיתוח ועיצוב העומדים בפני מעצבי מוצרים אינטראקטיביים.
  • הבן את השפעת הסוציולוגיה, הפילוסופיה והפסיכולוגיה על תולדות האמנות, הספרות והמשחקים כהתייחסות לתהליך היצירה.
  • יישם את היסודות המעשיים של מתמטיקה ופיזיקה כדי ליצור מוצר דיגיטלי אינטראקטיבי.
  • להבין את היסודות המעשיים של שימוש ותכנות מחשבים ופיתוח מוצרים אינטראקטיביים.
  • הערך את ההשלכות האתיות, הטכניות והיצירתיות של הטכנולוגיה על עיצוב מוצרים אינטראקטיבי.
  • הבן את העקרונות של סיפור סיפורים אורקולי כדי ליצור ויכוחים וסיפורים שניתן ליישם על מוצרים אינטראקטיביים.
  • ידעו על עיצוב תוכן דו-ממדי ותלת מימד וטכניקות אמנותיות.
  • הפעל יצירתיות על סביבת התוכן הדיגיטלי.
  • הכירו את האלמנטים המעורבים בתכנון עבודה אינטראקטיבית עבור המשתמשים
  • הפעל ידע בסיסי באינטראקציה בין אדם למכונה על מוצר דיגיטלי אינטראקטיבי.
  • החל את יסודות הנרטיב על פיתוח מוצרים אינטראקטיביים.
  • ניתוח מאפייני וצרכי המשתמשים בסביבה ההומנית כאלמנט בסיסי בתכנון מוצרים אינטראקטיביים.
  • להבין את תהליכי האלמנטים המעורבים בהפקה אמנותית אינטראקטיבית.
  • החל את עקרונות היסוד של אנימציה על מודלים שנוצרו על ידי מחשב.
  • יישום ידע תיאורטי ומעשי על עיצוב מוצרים על פיתוח תוכן.
  • הבן את עקרונות העיצוב המאפשרים שימוש, נגישות ושימושיות של מוצרים אינטראקטיביים והשלכותיהם הפילוסופיות.
  • היו מודעים לגורמים הקובעים בשוק הצרכני למוצרים אינטראקטיביים, תוך התחשבות בידע ובכבוד לסביבות חברתיות ותרבותיות.
  • הבן את עקרונות העיצוב המופעלים על מכשירי צריכה מרובים.
  • להבין ולהיות מסוגל לתקשר בצורה ברורה ויעילה את הנחיות הפיתוח למוצר.
  • להבין את ההיבטים הרלוונטיים של החברה הדיגיטלית בהקשר לסוציולוגיה, פילוסופיה, פסיכולוגיה, אתיקה, ערכים מוסריים והיבטים הקשורים לידע, המשפיעים על יצירה, פרסום והפצה של מוצרים אינטראקטיביים.
  • להבין ולדעת כיצד לטפל ביחסים בין טכנולוגיה - חברה - תרבות, בכל הנוגע לעיצוב מוצרים אינטראקטיבי.
  • הכירו בהשלכות הפילוסופיות, החברתיות והפוליטיות של עיצוב וחדשנות טכנולוגית.
  • לזהות את ההשלכות של מגבלות חוקיות ואתיות לחידושים טכנולוגיים.

144765_pexels-photo-806835.jpeg

קריירה

מדיה ובידור דיגיטלי

  • מעצב משחקי מחשב
  • אמן משחקי וידאו
  • מתכנת משחקי וידאו
  • מפיק משחקי וידאו
  • Advergaming
  • מומחה לגיימיפיקציה

עריכה

  • ספר אלקטרוני, מעצב עיתונות מקוון ואינטראקטיבי
  • מעצב ממשקי למידה אלקטרונית

אורקולי ותקשורת

  • מעצב מולטימדיה

טכנולוגיות מתקדמות

  • מומחה לסימולציה ומציאות מדומה

פרסום ושיווק

  • מעצב יצירתי של גרפיקה ממוחשבת בתלת מימד
  • מעצב מולטימדיה
  • מעצב אתרים ומפתח
  • מעצב אפליקציות לעסקים אלקטרוניים
  • מנהל פרויקטים אינטראקטיבי

חברות ברשת / רשת מידע

  • מנהל תקשורת ברשת
עדכון אחרון: נוב 2020

אודות בית הספר

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comuni ... קרא יותר

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comunidad de estudiantes y profesionales muy unida y una fuente inagotable de innovación. En U-tad nos enorgullecemos de que nuestros alumnos aprendan trabajando en un auténtico entorno real. קרא פחות