תואר בתקשורת אור-קולית

כללי

תיאור התכנית

תואר רשמי: תואר בתקשורת אורקולית
משך / ECTS: 4 שנים / 240 ECTS
מקומות / קמפוס: 75 / מונקדה - אלפארה
נלמד ב: ספרדית
תוצאות למידה

CAV

מיומנויות כלליות

  • OC1 - יכולת להסתגל לשינויים בארגון הטכנולוגי, העסקי או הארגוני.
  • OC2 - יכולת לעבוד בצוות ולהעביר את רעיונותיהם באמצעות יצירת סביבה המאפשרת, כמו גם יכולת להשתלב בפרויקט משותף שמטרתו להשיג תוצאות.
  • OC3 - יכולת לקחת סיכונים אקספרסיביים ותימטיים במסגרת הזמינות והתאריכים האחרונים של הפקה אורקולית, יישום פתרונות ונקודות מבט אישיות בפיתוח פרויקטים.
  • OC4 - יכולת להצליח בבחירה במצבים של אי ודאות, קבלת אחריות.
  • OC5 - תרגול שיטתי של הערכה עצמית ביקורתית של תוצאות: הערכת החשיבות של תיקון והתאמה מתמיד של הטעויות שנעשו בתהליכי היצירה או הארגון של הפקות אורקוליות.
  • OC6 - יכולת לארגון משימות, ביצוען בצורה מסודרת על ידי אימוץ הגיוני של החלטות העדיפות בתהליכי הייצור האורקולי השונים.
  • OC7 - כבוד סולידריות לאנשים ועמים שונים על פני כדור הארץ, כמו גם הכרת הזרמים התרבותיים הגדולים ביחס לערכים פרטניים וקולקטיביים וכבוד לזכויות אדם.

מיומנויות ספציפיות

דיסציפלינות

  • CD1- הכרת ההיסטוריה והתפתחות הצילום, הקולנוע, הרדיו והטלוויזיה באמצעות הצעותיה האסתטיות והתעשייתיות, בנוסף לרלוונטיות החברתית והתרבותית שלה לאורך זמן. במקביל, התייחסות להתפתחות הטכנולוגית והתעשייתית עם השפה האורקולית ובהתחשב במושגים התיאורטיים והמעשיים של הייצוגים החזותיים והשמיעתיים, מערכות התקשורת וההעברה של מושגים ומציאותם, כמו גם הערכים הסמליים והתרבותיים הבסיסיים. המעדיפים פרשנות וניתוח נכונים של סימני התמונה או קודיה בכל הרחבה.
  • CD2 - ידע ויישום של טכניקות והפצת אורקולי והפצה ותהליכים בשלבים שונים, מנקודת מבט של ארגון וניהול של משאבים טכניים, אנושיים ותקציביים במדיה השונים (קולנוע, טלוויזיה, וידאו, מולטימדיה). וכו '), עד למסחורו.
  • CD3 - ידע תיאורטי-פרקטי במבנים ארגוניים בתחום התקשורת החזותית והסאונד, כמו גם התפתחותם וניהולם לאורך זמן, כולל מיסוי אורקולי. זה כולל גם ידע וחקירת אופי והקשרים בין נושאי התקשורת האורקולית: סופרים, מוסדות, חברות, מדיה, מדיה ומקלטים.
  • CD4 - ידע ויישום של הטכניקות והתהליכים של יצירה והפצה אורקולית בשלבים השונים שלו, הן בקולנוע והן בטלוויזיה, וידאו ומולטימדיה מנקודת מבט של הבימוי מהרעיון הראשוני ועד לגימורו הסופי.
  • CD5 - הכרת האתיקה והדאונטולוגיה המקצועית כמו גם הסדר החוקי של מידע, המשפיע הן על התרגול המקצועי ועל עבודתו של התקשר.
  • CD6- הכרת מצב העולם, כמו גם ההתפתחות ההיסטורית האחרונה שלו בפרט של חברות אירופיות, ים תיכוניות, אמריקאיות ואסיה, בנוסף להבנת הפרמטרים הבסיסיים שלה (פוליטיים, כלכליים ותרבותיים).
  • CD7 - הכרת השימוש הנכון בעל פה ובכתב בספרדית ו / או ולנסיאנית כסוג של ביטוי מקצועי בתקשורת.
  • CD8 - הכרת שפות זרות אחרות (בפרט אלו של התפשטות בינלאומית גדולה יותר) בכדי להיות מסוגלים לנתח עובדות וסוגיות כלליות אשר בדרך כלל מטופלות בתקשורת הבינלאומית.
  • CD9 - ידע ויישום של המנגנונים והאלמנטים השונים של בניית התסריט על פי פורמטים, טכנולוגיות ותומכי ייצור שונים. זה כולל גם ידע תיאורטי ומעשי בניתוח, שיטתיות וקידוד של תוכן אייקוני ומידע אורקולי במדיה וטכנולוגיות שונות.
  • CD10 - ידע, זיהוי ויישום של משאבים, אלמנטים, שיטות ונהלים של תהליכי בנייה וניתוח של סיפורים אורקוליים לינאריים וגם לא לינאריים, כולל תכנון, הקמה ופיתוח של אסטרטגיות, כמו גם יישומי המדיניות של תקשורת משכנעת בשוקי האורקולי.
  • CD11- ידע תיאורטי-מעשי ויישום הטכנולוגיות המיושמות על מדיה אורקולית (צילום, רדיו, סאונד, טלוויזיה, וידאו, קולנוע ומדיה מולטימדיה).
  • CD12- ידע תיאורטי-מעשי במנגנוני החקיקה של השפעה באודיו-ויזואלי או בתקשורת, כמו גם במשטר החוקי של יישוםו בהפקות אור-קוליות. כולל ידע על עקרונות אתיים ותקנים אתיים של תקשורת אורקולית.
  • CD13 - הכרת הדימוי המרחבי והייצוגים האיקוניים בחלל, הן בתמונה הקבועה והן האודיו-ויזואלית, כמו גם את המרכיבים המרכיבים את הכיוון האמנותי. ידע זה מכסה גם את מערכות היחסים בין דימויים לצלילים מבחינה אסתטית ונרטיבית במדיה וטכנולוגיות אורקוליות שונות. כמו כן כלולים הידע של מודלים פסיכולוגיים שפותחו במיוחד לתקשורת חזותית ושכנוע באמצעות דימוי.
  • CD14 - הכרת תכנון צליל וייצוגים אקוסטיים של החלל, כמו גם המרכיבים המרכיבים של עיצוב וקישוט קול ("מעצב סאונד"). ידע זה יכסה גם את הקשר בין צלילים ותמונות מבחינה אסתטית ונרטיבית במדיה וטכנולוגיות אורקוליות שונות. כמו כן כלולים מודלים פסיכולוגיים שפותחו במיוחד לתקשורת קול ושכנוע באמצעות סאונד.
  • CD15 - הכרת התנאים והמגבלות שמערכת הפרסום מטילה על תפקידו של המפיק האורקולי.
  • CD16- הכרת חברת השוק והמודלים הכלכליים השולטים בפעילות של הפקות אורקוליות וחברות.
  • CD17- זיהוי בעיות מוסריות המשפיעות בדרך כלל על תקשורת חברתית במסגרת הפרשנות והניתוח של הדוקטרינה החברתית של הכנסייה.
  • CD18 - הכרת הסביבה החברתית בספרד והעולם ההיספני ורצף ההיסטוריה שלו.
  • CD19 - הכרת הספציפיות וההבדלים של המערכות הפוליטיות העיקריות העכשוויות בהקשר האנליטי של הדוקטרינה החברתית של הכנסייה.
  • CD20 - הכרת מגמות ותנועות ספרותיות ושל האינטרטקסטואליות בין ספרות לקולנוע, רדיו וטלוויזיה והבנת המשתנים ההבדלים מתוקף קודי ההבעה השונים שלהם.
  • CD21 - הכרת ז'אנרים אורקואליים שונים.

מיומנויות מקצועיות

  • CP1 - יכולת ויכולת לתכנן ולנהל משאבים אנושיים, תקציביים וטכניים, בשלבים השונים של ייצור חשבון סינמטוגרפי או וידאו גרפי.
  • CP2 - יכולת ליצור ולכוון את הבימוי האינטגרלי של הפקות קולנועיות ווידיאוגרפיות, לקיחת אחריות על כיוון השחקנים והתאמה לתסריט, תוכנית עבודה או תקציב קודם.
  • CP3 - יכולת לתכנן ולנהל משאבים טכניים ואנושיים בהפקות טלוויזיה מונו-מצלמות ורב-מצלמות, כמו גם הטכניקות והתהליכים של יצירה ומימוש בשלבים השונים של ייצור הטלוויזיה.
  • CP4 - יכולת ויכולת לנהל טכניקות ותהליכי הפקה, הקלטה והפצה בארגון רדיו, הקלטה ומוצרי סאונד אחרים.
  • CP5- יכולת ושימוש בטכניקות ותהליכים בארגון הייצור הצילומי, כמו גם בטכניקות ותהליכי היצירה בתחום הדימוי הקבוע בכלל בסביבות אנלוגיות ודיגיטליות כאחד.
  • CP6- יכולת להשתמש בטכניקות ובתהליכים בארגון והיצירה בשלבים השונים של בניית ייצור מולטימדיה וחומרים אינטראקטיביים.
  • CP7 - יכולת ליישם טכניקות ונהלים להרכב התמונה על המדיה האורקולית השונה, על בסיס הכרת החוקים הקלאסיים והתנועות האסתטיות והתרבותיות של תולדות התמונה באמצעות טכנולוגיות מידע חדשות.
  • CP8- יכולת לפתח מדידות הקשורות לכמות האור ואיכות הצבע במהלך תהליך בניית התמונה, על בסיס ידע תיאורטי ומעשי של היסודות המדעיים של אופטיקה.
  • CP9- יכולת לפתח מדידות הקשורות לכמויות ואיכויות הצליל בתהליך בניית האודיו, על בסיס ידע תיאורטי ומעשי של היסודות המדעיים של האקוסטיקה.
  • CP10- יכולת לכתוב בצורה שוטפת, טקסטים, סקלטות או תסריטים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה, הווידיוגרפיה, הרדיו או המולטימדיה.
  • CP11- יכולת לנתח סיפורים אורקוליים, תוך התחשבות בפרמטרים הבסיסיים של ניתוח יצירות אורקוליות, בהתחשב במסרים האיקוניים כטקסטים ומוצרים של התנאים הסוציו-פוליטיים והתרבותיים של תקופה היסטורית נתונה.
  • CP12- יכולת זיהוי התהליכים והטכניקות הכרוכות בניהול וניהול של חברות אורקוליות במבנה התעשייתי שלהם: ייצור, הפצה ותערוכה, וכן לפרש נתונים סטטיסטיים מהשוק האורקולי. תחרות זו כוללת ניהול וארגון של צוותים אנושיים להפקה אורקולית קיימת.
  • CP13- יכולת ליישם תהליכים וטכניקות המעורבים בארגון וניהול של משאבים טכניים בכל אחד מהתמיכה הקולית והוויזואלית הקיימת.
  • CP14- יכולת ליישם טכניקות ותהליכי יצירה והפצה בתחום העיצוב הגרפי בשלביו השונים, מנקודת מבט תיאורטית ומעשית.
  • CP15 - יכולת ליישם טכניקות ותהליכי יצירה ומשאבים טכניים או אנושיים הנחוצים לתכנון של ייצור אינטגרלי של יצירה אורקולית מהאלמנטים הסקוגרפיים ותדמית המותג לפרויקט השיווק הגרפי שלה.
  • CP16- יכולת ליישם טכניקות ותהליכי הפקה בארגון אירועי תרבות, על ידי תכנון המשאבים האנושיים והטכניים המעורבים, התאמה לתקציב קודם.
  • CP17 - יכולת חיפוש, בחירה ושיטתיות של כל סוג של מסמך אורקולי במסד נתונים, כמו גם השימוש במדיה אורקולית שונה בשיטות דיגיטליות.
  • CP18- יכולת ליישם עקרונות ותפקודים של זהות חזותית לצורך יצירת מדריך סטנדרטים לזהות החזותית הארגונית של חברה מסוימת.
  • CP19 - יכולת לבצע ניתוח של המבנים, התכנים והסגנונות של תכנות הטלוויזיה והרדיו וכן המשתנים המשפיעים השונים על תצורתם ותהליכים תקשורתיים ומרהיבים שנוצרו על ידם.
  • CP20 - יכולת לבצע את הניהול הטכני של חומרים קוליים וויזואליים על פי רעיון תוך שימוש בטכניקות הנרטיביות והטכנולוגיות הנחוצות להכנה, להרכבה, לגימור ושליטה של מוצרי אורקולי ומולטימדיה שונים.
  • CP21- יכולת לעצב ולהגות את המצגת האסתטית והטכנית של הבימוי באמצעות אור טבעי או מלאכותי ומקורות אקוסטיים על סמך המאפיינים היצירתיים והביטוייים שהציע מנהל הפרויקט האורקולי.
  • CP22- יכולת להקליט אותות קול מכל מקור צליל: אקוסטי או אלקטרוני; דיגיטלית או אנלוגית וכדי לערבב חומרים אלה בכוונה נחושה תוך התחשבות ברמות, השפעות ומישוריהם של התערובת הסופית השולטת.
  • CP23- יכולת ליצור מחדש את סביבת הקול של הפקה אורקולית או מולטימדיה בהתאם לכוונת הטקסט והקריינות באמצעות פסקול, אפקטים קוליים ופסקול.

תחרויות אקדמיות

  • CA1 - ידע על תיאוריות, שיטות ובעיות של תקשורת אורקולית ושפותיהן המשמשות כתמיכה בפעילותן, בהתאם לדרישות שנקבעו כידע משמעתי וכישורים מקצועיים.
  • CA2 - יכולת שימוש מתאים בכלים טכנולוגיים בשלבים השונים של התהליך האורקולי כך שתלמידים יביעו את עצמם באמצעות תמונות או נאומים אורקולי באיכות טכנית חיונית.
  • CA3 - יכולת חשיפה נאותה של תוצאות החקירה בעל פה או באמצעי אור-קולי או מחשב על פי הקאנונים של תחומי התקשורת.
  • CA4 - יכולת להגדיר נושאי מחקר חדשניים או יצירתיים אישיים העשויים לתרום לידע או להתפתחות שפות אורקוליות או לפרשנותם.
  • CA5 - יכולת להצטרף ולהסתגל לצוות אורקולי מקצועי, ולהפוך את האינטרסים שלהם לבין אלה של הפרויקט הקולקטיבי בו הוא שולב תואם ואפילו סינרגטי.
  • CA6 - יכולת לתפוס ביקורתית את הנוף החזותי והשמיעתי החדש שמציע היקום התקשורתי המקיף אותנו, בהתחשב במסרים האיקוניים כתוצאה של חברה ספציפית, תוצר של התנאים הסוציו-פוליטיים והתרבותיים של תקופה היסטורית נתונה.
  • CA7 - יכולת לקבל מנהיגות בפרויקטים הדורשים משאבי אנוש ומכל סוג אחר, לנהל אותם ביעילות, לקחת על עצמם את עקרונות האחריות החברתית.
  • CA8 - יכולת לניתוח ביקורתי ורפלקסיבי של המסמכים העיקריים של מגיסטריום הכנסייה העכשווי המתייחסים לתופעת התקשורת החברתית.
  • CA9 - יכולת לנתח את ההיבטים העיקריים הקשורים ליחסים כלכליים על בסיס הטקסטים ההיסטוריים הגדולים של ההוראה החברתית של הכנסייה.
  • CA10 - יכולת לנתח את המקורות הראשוניים והמשניים לעובדה ההיסטורית.
  • CA11 - הבחנת המוזרות ההיספנית בהקשר המערבי.

תעסוקה

סיכויי קריירה

עבודתם של הבוגרים בתקשורת אורקולית יכולה להתבצע בתחומים הבאים של תרגול מקצועי:

  • משרדי פרסום
  • קולנוע
  • הוראה
  • חברות תקשורת
  • אולפני הקלטה
  • מחקר
  • טכנולוגיות חדשות
  • חברות הפקה אורקוליות
  • רדיו
  • טלוויזיה
  • אירוע

הפרופילים המקצועיים השונים של תואר בתקשורת אורקולית הם:

  • מצלמה
  • מחלקות עיתונות
  • כתובת משרד הפרסום
  • ניהול חברות תקשורת
  • ניהול ייצור
  • מנהל
  • מנהל אמנותי
  • מנהל ליהוק
  • מעצבת הפקה
  • הוראה
  • אפקטים מיוחדים בסרטים וסדרות טלוויזיה
  • כיוון צילום וצילום
  • ארונות תקשורת
  • תסריטאי
  • חוקר בתקשורת / v ותקשורת חברתית
  • עורך
  • מפעיל ציוד
  • הכנת ועיצוב לוחות סיפור
  • מפיק
  • מתכנת טלוויזיה ורדיו
  • במאי
  • קול
  • תלבושות, סטיילינג
  • הפקת אירוע אורקולי
  • יוצר מולטימדיה

מה עושה אותנו שונים?

ניסיון המסלול 1.La שיא

הלימודים בתחום התקשורת באוניברסיטת CEU החלו לפני יותר משלושים שנה. אנו מגובים בכמה עשורים של הכשרת תקשורת המחויבים למקצוע שלהם.

מתקנים בחזית 2.La

האוניברסיטה שלנו מציעה לך את המשאבים והמשאבים המקצועיים ביותר. אתה יכול לבדוק את היצירתיות שלך דרך האתגרים השונים שמציע התואר, בתוך הכיתה או מחוצה לה. לרשותכם עומד מרכז ההפקות האודיו -וויזואליות והמולטימדיה, בו תוכלו לתרגל את הידע החדש שלכם בעיתון דיגיטלי או ברדיו או במפיק טלוויזיה, להשתתף גם בתחרויות פרסום מקצועיות ובפסטיבל של סרטים קצרים אורקוליות, ואפילו להפיק משלכם. קטעים דרך תוכנית היוצרים.

3. מכוונים את יכולת התעסוקה החדשה

אנו מציעים לך אפשרות להמשיך בתואר משלך בתקשורת ושיווק פוליטי. אתם תגדילו את כישוריכם בשיחה ציבורית ושיח פוליטי במכשירי הטלוויזיה שלנו, בכלי שיווק פוליטיים ובתכנון קמפיין בחירות. היתרון בכלים מקצועיים: במהלך התואר תלמדו את רוב המקצועות על בסיס כלי מחשב של המקצוע. אך לא רק שתסיימו את התואר בידיעה כיצד להתמודד איתם, תוכלו גם לקחת את הכישורים שאושרו באמצעות תעודות: תעודה בגרפיקה ועיצוב אתרים (127 שעות: פוטושופ, אילוסטרייטור, וורדפרס, חלומות, Flash) ותעודה בהרכבה אורקולית (222 שעות: AVID , פרוטולס, אפטר אפקטים, תזמון קסמים לקולנוע).

4. הממד הבינלאומי

אימונים משלימים חינם באנגלית מהראשון לרביעי לשיפור רמת היציאה. הזדמנויות להתמחות בינלאומיות (כמו סוכנות EFE בפריס, ליסבון, ז'נבה או אתונה, או מפיקים אירופיים כמו ג'לי פיש תמונות בלונדון). אחת החוויות הבינלאומיות הטובות ביותר עבור תלמידי התקשורת שלנו היא IPs (תוכניות בינלאומיות).

5. מעלות זוגיות מכפיל מעלות מומחית

אתה יכול להשתתף בשני באוניברסיטה בעוד מירוץ זמנים תואם את כל הכיתות באותו מתקנים, כמובן, מבלי לשלם פעמיים. אז הם הזוגות מומחה תארים מהאוניברסיטה במעלות כפולות.

  • עיתונות תקשורת אורקולית
  • פרסום ותקשורת אורקולית ויחסי ציבור

href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual

עדכון אחרון: דצמ 2019

אודות בית הספר

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... קרא יותר

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. קרא פחות