BA (Hons) עיצוב מוצר
Ravensbourne University London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים ביתיים במשרה מלאה; 16,500 ליש"ט לשנה: סטודנטים בינלאומיים במשרה מלאה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מוכן להביא את הרעיונות שלך לחיים? חקור ארגונומיה, אסתטיקה וקיימות כדי לייצר תיק מוכן לתעשייה. עם גישה לציוד האבטיפוס החדשני והציוד להדפסה תלת-ממדית ללא תחרות שלנו, יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי לפתח רעיונות מקוריים ולספק עיצובים מפורטים המוכנים לייצור.
קורס זה ילמד את התלמידים ללמוד גישות מחקר וניתוח מתקדמות, לפתח רעיונות מקוריים עם חשיבה יצירתית ולספק עיצובים מפורטים המוכנים לייצור.
הוא מבוסס בעיקר על פרויקטים ובוחן את הדרישות הפונקציונאליות וההובלת שוק של עיצוב מוצרים מרעיון ועד ייצור.
מה הקורס הזה יכול לעשות בשבילי?
תקבל את הכלים לפיתוח מוצרים הדוחפים גבולות על מנת לשגשג במגזר החדשני הזה. התלמידים יוצרים ומשווקים עבודות משלהם בעזרת מצגות גובה, תמונות ומסמכי עיצוב.
הסיבות העיקריות להגיש מועמדות
- קשרים חזקים בתעשייה, פרויקטים של לקוחות חיים והתמחות.
- יחס צוות לתלמיד נהדר.
- אולפני חיתוך מתקדמים עם גישה פתוחה.
- התלמידים צוברים כישורים מוכנים לתעשייה.
- קורס עטור פרסים.
נושאי לימוד מרכזיים
התלמידים ילמדו את הדרישות הפונקציונאליות והמונחות השוק של עיצוב המוצר, תוך התייחסות לארגונומיה, אסתטיקה, שימושיות, קיימות, קניין רוחני ויישום טכנולוגיה.
הם גם ילמדו לתקשר את עבודת העיצוב שלהם בצורה מרתקת באמצעות מצגות גובה, תמונות ומסמכי עיצוב.
המרצים והטכנאים המומחים יספקו תובנה ייחודית לשוק וילמדו את הסטודנטים לזהות תחומים שבהם לעיצוב יכולה להיות השפעה חיובית משמעותית בהקשרים חברתיים, כלכליים וסביבתיים.
נושאי המחקר העיקריים כוללים:
- דור קונספט
- כיצד לנהל רעיונות
- מחקר משתמשים: כיצד להבין את הצרכים של אנשים
- אב טיפוס
- רעיונות לשווק: מכירת חזון
סטודנטים אידיאליים
חדשנים שרוצים לייצר מוצרים איכותיים לאורך מחזור חיי המוצר המשרתים טוב יותר את החברה.
תכנית לימודים
נושאי לימוד מרכזיים
- יצירת קונספט
- איך לנהל רעיונות
- מחקר משתמשים: איך להבין את הצרכים של אנשים
- יצירת אב טיפוס
- רעיונות לשיווק: מכירת חזון
שנה 1
התלמידים ילמדו מיומנויות חיוניות בעיצוב דו-ממדי ותלת-ממד, חקר משתמשים, תהליך העיצוב האיטרטיבי וחבילות תוכנות עיצוב עדכניות.
הם יתחילו לפתח גישה משלהם לעיצוב מוצר ולבנות ביטחון עצמי ומשמעת עצמית בתגובה לתדריכים חיים ויזומים בעצמם.
במהלך שלב זה, אנו מעודדים את התלמידים להתחיל לחשוב על מחקר ההקשר שלהם.
שנה 2
התלמידים יקבלו הבנה מעמיקה יותר של תהליך העיצוב, מפיתוח אב טיפוס המוביל ללימוד חומרים וטכניקות ייצור.
אנו קובעים תדריכים המעודדים סטודנטים לשתף פעולה עם סטודנטים אחרים ואנו מעודדים אותם לקחת מקומות עבודה בתעשיית העיצוב.
שנה 3
אנו מטפחים את עצמאותם של הסטודנטים כמעצבים עם פרויקט עיצוב מוצר מרכזי בהנחיה עצמית, מוכן לתצוגה בתערוכת התואר.
הם יוערכו על סמך בריף שיתופי והם נדרשים להיכנס לתחרויות ולהתמודד עם אתגרי עיצוב בתעשייה. במקביל יפיקו תיק לכניסה לענף.
אנו מבקשים מהסטודנטים להראות את המחקרים והחשיבה במחקר ההקשר שלהם בעבודת דוקטורט ארוכה.
קבלה
אפשרויות קריירה
בוגרים ממשיכים לרוב לקריירה במוצר תלת מימד, אריזה, שירות, עיצוב פנים קמעונאי ועיצוב חווית משתמש. לדוגמה, הבוגרים שלנו עוזרים לעתים קרובות בפיתוח מכשירים אלקטרוניים חדשים, אריזות מזון וחווית לקוח טובה יותר בתעשיות כמו פיננסים, תחבורה ובידור.
אנו ממליצים לך לקחת מקומות עבודה בתעשיית העיצוב כדי לעזור לעצב את מסלול הקריירה העתידי שלך.