BA (Hons) קניית אופנה וניהול מותגים
Ravensbourne University London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים ביתיים במשרה מלאה; 16,500 ליש"ט לשנה: סטודנטים בינלאומיים במשרה מלאה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
למד לחזות מגמות, לפרש את התנהגות הצרכנים, להעריך את חשיבות הקיימות ולבנות הבנה של שוק האופנה העולמי הנוכחי. תכנית הלימודים שלנו סובבת סביב שיחות אורחים בתעשייה וביקורים באתרי ייצור, ומעניקה לסטודנטים הבנה אמיתית של התפקידים והרשתות השונות העומדות לרשותם.
קורס זה נועד להעניק לסטודנטים את הלך הרוח והכישורים הדרושים להצלחה בתעשייה.
קורס מרגש זה מעודד כשרון יצירתי, עין למגמות, תבונה עסקית וכישורי ניהול. הקורס שם דגש חזק על רכישת ניסיון מעשי ויזמות.
מה הקורס הזה יכול לעשות בשבילי?
יחידות הקורס נועדו לתת לסטודנטים את הביטחון ליישם את התיאוריה הנלמדת בכיתה בפועל במהלך פרויקטים קבוצתיים, מיקומי עבודה אישיים, תמציות תעשייה והצעות עסקיות. באמצעות חבילת Adobe ומשאבי האופנה המקוונים, התלמידים יפתחו את הכישורים היצירתיים והמעשיים שיאפשרו להם לתכנן טווח, לקדם מותג, להפיק דוח מקצועי, להעלות רעיון ולהבין בסופו של דבר את ענייני האופנה.
"זכיתי לעבוד עם הסטודנטים של קורס קניית אופנה וניהול מותגים (BA). לא פעם התרשמתי מהמקצועיות והנכונות שלהם לקריירה באופנה. לא רק שלסטודנטים יש את הכישורים להצליח, הם כמו כן להפגין מודעות מדהימה לצורה הנוכחית של קמעונאות אופנה ותובנה לגבי הגורמים העתידיים העומדים בפני התעשייה ".
-
מלאני מיטשל, מייסדת טאלנט של יום אחד
הסיבות העיקריות להגיש מועמדות
- 96% מהתלמידים מרוצים מאיכות הקורס (תוצאות NSS 2019).
- בוגרים בעלי מיומנות ייחודית עם כישרון יצירתי ומוקד עסקי כאחד.
- מרצים אורחים מובילים בתעשייה.
- צוות המלמד ועובד בתעשייה - להבטיח שהקורס יישאר רלוונטי.
- שיתוף פעולה הדוק עם התעשייה.
- גישה למשאבי התעשייה הנחשקים WGSN, Edited, Mintel ו- LSN Global.
- תוכנת Adobe Suite בחינם וגישה לתשלום מלגה ניידת בסך 300 ליש"ט.
- מקום עבודה מוסמך.
נושאי לימוד מרכזיים
התלמידים יקבלו ידע מעשי על תהליך פיתוח המוצר, כולל בחירת בד ובדיקה, ניהול צבע, ניהול איכות וקיימות.
הם ילמדו על חיזוי המגמה, תכנון הטווח, בניית המותג ולאחר מכן כיצד להגן עליו ולקדם אותו.
הקורס נועד לפתח מיומנויות יצירתיות וכן כישורי פתרון בעיות, ארגון, תכנון, קידום מכירות וניהול.
שיעורי CAD יקלו על הצגה יצירתית בעוד כלים אחרים לניהול CAD/CAM יסייעו גם בהכנת התלמידים לתעשייה.
התלמידים ילמדו באמצעות שילוב של תרגול ולמידה מבוססת תיאוריה ויהנו מההזדמנות לשתף פעולה עם סטודנטים מתחומים אחרים וכן עם מותגים מובילים.
נושאי המחקר העיקריים כוללים:
- תחזית מגמות
- פרופיל צרכנים וזיהוי
- מחקר שוק אופנה
- רכישת אופנה ופיתוח מוצרים
- סחורה
- שיווק חזותי
- ייצור וקיימות
- ניהול וקידום מותגי אופנה
- תכנון עסקי
תכנית לימודים
נושאי לימוד מרכזיים
- חיזוי מגמה
- פרופיל וזיהוי צרכנים
- מחקר שוק אופנה
- קניית אופנה ופיתוח מוצרים
- סחורה
- שיווק חזותי
- ייצור וקיימות
- ניהול וקידום מותגי אופנה
- תכנון עסקי
שנה 1
התלמידים יבנו מיומנויות בסיסיות בחיזוי אופנה, קנייה מרעיון לצרכן, קניית מותג, ניהול וקידום.
הם ילמדו מיומנויות תקשורת דיגיטלית כדי לתקשר את זהות המותג ויעודדו לחשוב על חתימת המותג האישית שלהם.
אנו מעודדים את התלמידים להתחיל לחשוב על מחקר ההקשר שלהם במהלך השנה.
שנה 2
התלמידים יקבלו הבנה רבה יותר בניהול המותג האישי שלהם ויעבדו בשיתוף פעולה יצירתי עם שותפים בתעשייה וסטודנטים מדיסציפלינות אחרות.
סחורה ומרצ'נדייז חזותית נלמדות בהקשר של פרקטיקה אמיתית בתעשייה.
לכל סטודנט תינתן הזדמנות להשתלב בעבודה ולהשתתף בביקורי ייצור כדי להדהד את תפקידו של קונה האופנה.
שנה 3
אנו מבקשים מהסטודנטים להראות את המחקרים ההקשריים שלהם בעבודת גמר כתובה או חזותית.
הם יבנו עוד יותר על כישוריהם במחקר צרכנים ובניבוי מגמות כדי להוכיח פער בשוק כדי להשיק מותג חדש.
הם גם יכתבו דוח מחקר שוק, ייצרו הצעת מותג, תוכנית טווח וחבילות טכנולוגיות ויפיקו מגוון תוצאות יצירתיות.
קבלה
אפשרויות קריירה
בוגרים יוכלו להמשיך לעבוד במספר תחומים כולל אך לא רק:
קונה אופנה, מרצ'נדייז, שיווק, מנהל מותג, חיזוי מגמות, תקשורת דיגיטלית, מנתח/תובנות נתונים, רכז קיימות, עיצוב אולם תצוגה וירטואלי, סחורה חזותית, אסטרטג חשבונות, סחורה חזותית מקוונת, מפתח מוצר, קונה בדים, טכנולוג בדים דיגיטליים, חווית צרכן מנהל, מנהל מסחר אלקטרוני, מנהל שיווק, יזם/בעל עסק, מנהל/מנכ"ל.