BA/BSc (Hons) שיווק דיגיטלי
Ravensbourne University London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים ביתיים במשרה מלאה; 16,500 ליש"ט לשנה: סטודנטים בינלאומיים במשרה מלאה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
למד למנף כלי שיווק מקוונים ולתכנן ולספק קמפיינים יוצאי דופן. עם גישה למתקני המציאות הרבודה והווירטואלית החדישים ביותר שלנו, קורס זה נותן לך סקירה כללית של הנוף הטכנולוגי הדיגיטלי והכלים המשמשים לחיבור עסקים עם לקוחות חדשים ועכשוויים.
קורס שיווק דיגיטלי זה בוחן כיצד ניתן להשתמש בטכנולוגיה דיגיטלית כדי להעביר קמפיינים שיווקיים מוצלחים.
התלמידים מפתחים את הידע ואת המיומנויות היצירתיות והטכניות לעצב, להעביר ולהעריך אסטרטגיות ושיווק דיגיטליים וקמפיינים מההתחלה ועד הסוף. הגמישות של הקורס תאפשר לתלמידים ללמוד BA Pathway או BSc Pathway .
מה הקורס הזה יכול לעשות בשבילי?
למד לתכנן ולבצע קמפיינים מרובי ערוצים מרתקים במנועי חיפוש, מדיה חברתית ודוא"ל כדי לתפוס לקוחות היכן שהם מבלים את זמנם: באינטרנט.
"בקורס זה תלמד על טכניקות השיווק הדיגיטלי העדכניות ביותר והשימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה לשיווק דיגיטלי. זה הזמן המושלם לקחת קורס זה מכיוון שאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי נחוצים כעת יותר מתמיד."
-
ד"ר אג'אז עלי, מנהל הקורס, טכנולוגיות דיגיטליות
הסיבות העיקריות להגיש מועמדות
- צבר ניסיון בפיתוח קמפיינים דיגיטליים ובניתוח ההשפעה שלהם.
- גישה למתקנים מתקדמים מסוג Augmented (AR) ו- Reality Virtual (VR).
- למד כיצד ליצור קמפיינים אינטראקטיביים.
- שיתוף פעולה עם סטודנטים מהתקשורת והאופנה.
- גישה למרכז הדגירה, עם תמיכה בהקמת עסק משלך ורעיונות מתקדמים.
נושאי לימוד מרכזיים
קורס זה נועד להכין את התלמידים לתעשייה על ידי מתן סקירה כללית של הנוף הדיגיטלי ושל עקרונות השיווק האסטרטגיים הנהוגים כיום.
הוא מחולק לשני גדילים; גדיל ה- BA ילמד את התלמידים על הצד האסטרטגי של שיווק דיגיטלי. הם יבדקו כיצד מותגים בונים ערך באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות ומדיה חברתית.
ה- BSc Pathway יבחן את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי בפירוט רב יותר. התלמידים יסתכלו כיצד אלמנטים שונים כגון פיתוח אתרים וניתוח, ניתוח התנהגות צרכנים ושיווק במדיה חברתית משמשים יחד ליצירת אסטרטגיה שיווקית מחוברת.
נושאי המחקר העיקריים כוללים:
- יסודות שיווק דיגיטליים
- ניתוח נתוני שיווק
- עיצוב ופיתוח אתרים
- אינטרנט של דברים (IoT) ויצירה דיגיטלית
- שיווק ברשתות חברתיות
סטודנטים אידיאליים
קריאייטיבים דיגיטליים בעלי חשיבה מסחרית שרוצים לרתום פלטפורמות מקוונות כדי לספק קמפיינים שיווקיים דיגיטליים יעילים.
תכנית לימודים
שנה 1
- מבוא לשיווק דיגיטלי
- עיצוב ופיתוח אתרים
- מנהיגות ותקשורת
- אתיקה דיגיטלית ותאימות
- נושאים לתרבות עכשווית
שנה 2
- שיווק ברשתות חברתיות
- ניתוח עסקי אסטרטגי
- רעיונות ופילוסופיות גדולות
- התנהגות צרכנים ושיווק יוקרה (אלקטיבי)
- התפתחות אישית ומקצועית
- שיווק בינלאומי ומודעות תרבותית (בחירה)
שנה 3
- פיתוח וניתוח אתרים
- התנהגות צרכנית
- שיווק ברשתות חברתיות
- תכנון קמפיינים דיגיטליים
- כישורי ניתוח נתונים טכניים ומעשיים בטכנולוגיות כגון ענן וביג דאטה
יחידות הקורס:
- האינטרנט של הדברים (IoT) ויצירה דיגיטלית
- ניתוח ביג דאטה
- למידת מכונה ובינה מלאכותית (AI)
- פרויקט מרכזי
- מַסָה
קבלה
אפשרויות קריירה
יש שלל משרות לבוגרי שיווק דיגיטלי. הטכנולוגיה הדיגיטלית שינתה את נוף השיווק, מה שאומר שעסקים תמיד מחפשים כישרונות שיעזרו להם לעשות את השימוש הטוב ביותר בפלטפורמות קיימות ומתפתחות.
משרות תואר בשיווק דיגיטלי:
- מנהל שיווק
- מתכנן פרסום
- מנהל מדיה חברתית
- קצין יחסי ציבור
- מנהל אירועים
- מנהל שיווק דיגיטלי
- מנהל חשבון