בוגר בהצטיינות
Diploma University of Applied Sciences
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Bad Sooden-Allendorf, גרמניה
שפות
גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
6 - 7 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 257 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* למידה מרחוק: 257.00 € לחודש
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קורס מכטרוניקה מציע השכלה אקדמית מעשית ויישום-אקדמית בתחום ההנדסה בנוכחות - או למידה מרחוק במשרה חלקית עם תואר ראשון בהנדסה .
תקופת הלימודים הסטנדרטית בלמידה מרחוק עם הרצאות בשבת במרכזי לימוד רבים של DIPLOMA בפריסה ארצית היא 7 סמסטרים. נוכחות במיקום Bad Sooden-Allendorf אפשרית בעוד 6 סמסטרים.
כגרסא של למידה מרחוק, DIPLOMA מאפשרת גם הרצאות אינטראקטיביות באינטרנט דרך האינטרנט. בחינות קורס מכטרוניקה ממשיכות להתקיים במרכזי הלימוד בפריסה ארצית של דיפלומה. כקורס משרה חלקית, אפשרות למידה מרחוק זו מציעה עצמאות גדולה עוד יותר ממיקום ותאימות טובה יותר אפילו של לימודים ועבודה, מכיוון ששעות נסיעה והוצאות נסיעה מבוטלות.
למד מכטרוניקה
התואר הראשון במכטרוניקה מציע לימודי הנדסה מעשיים ומיישמים על בסיס מדעי. שילוב מאוזן של תיאוריה ומשימות מעשיות, יסודות ונושאים מיוחדים, ידע מומחה וידע בין תחומי מהווה נקודת פתיחה אידיאלית להתחלת הקריירה שלך.
על ידי בחירת אחד משלושת תחומי הליבה האלקטיביים של מערכות רכב, רובוטיקה או אלקטרומביליות , אפשרי התמיינות והתמחות הקשורות לשוק העבודה וההתמחות במסגרת הקורס.
שדות תעסוקתיים של מכטרוניקה
התואר הראשון המצליח במכטרוניקה פותח מגוון רחב של תחומי פעילות מקצועיים לבוגרים. מהנדסי מכטרוניקה מועסקים בענפי הרכב והתעופה, בהנדסת מכונות ומפעלים, בהנדסת חשמל וברובוטיקה. כאן בוגרים מבצעים משימות מובילות ותומכות בפיתוח ובניית מערכות מכטרוניות, מפתחים תוכנה למכשירים ורכיבים טכניים, ומפקחים על רכישה, תחזוקה והזמנת מערכות מורכבות בייצור ואוטומציה של תהליכים.
תקופה רגילה
למידה מרחוק: 7 סמסטרים / 180 ECTS
תקופת המחקר בפועל ניתנת להארכה ללא תשלום עד 4 סמסטרים על פני תקופת המחקר הרגילה.
בסיס
עם מספר מספיק של משתתפים בסמסטר החורף (אוקטובר) ובסמסטר הקיץ (אפריל).
הסמכה
הסמכת הקורס על ידי סוכנות ההסמכה AQAS eV
שכר הלימוד
למידה מרחוק: € 257.00 לחודש (סה"כ 11,459.00 יורו בתוספת דמי בחינה חד פעמיים של 665.00 יורו)
טופס מחקר
לימוד נוכחות או למידה מרחוק. קורס הלימוד מרחוק מתקיים לסירוגין בין לימוד עצמי עם ספרי לימוד וסמינרים של יום שלם (כ -12 שבת לסמסטר) באחד ממרכזי המחקר הארציים שלנו, או באינטרנט, באולם ההרצאות הווירטואלי של קמפוס דיפלומה אונליין.
דרישות קבלה
הסמכה כללית של האוניברסיטאות, Fachhochschulreife, עברה את בחינת המורה או על פי הרגולציה על גישה להשכלה גבוהה במדינת הסה, כלומר, השלמת הכשרה לפיתוח קריירה של לפחות 400 שעות, בית ספר טכני או אקדמיה מקצועית או מינהלית או בדיקה סופית של הכשרת הכשרה מוכרת על ידי המדינה ולאחר מכן לפחות 2 שנות עבודה ובחינת כניסה נפרדת לאוניברסיטה.
לקבלת מידע נוסף על כישורים מיוחדים, אנא צור קשר עם DIPLOMA Hochschule. מועמדים שאינם עומדים בדרישות שהוזכרו לעיל עשויים להשתתף בקורס כמבקרים אורחים אם אישור הגישה הוא בתוך מקסימום. 2 סמסטרים מושגת.
עבור מעלות זרות, שוויון עבור הודאה יש להוכיח.
דוחות
תואר ראשון בהנדסה (B.Eng.)
בוגרי תואר ראשון ותעודה, וכן מוסף תעודה, שנכתב באנגלית ותמליל של רשומות, המזהות אותן בעולם כאקדמאים בעלי תואר ראשון.
תהליך אימונים
קורס התואר הראשון "מכטרוניקה" מוצע בשתי גרסאות, כלימוד נוכחות בבאד סודן-אלנדורף או כלימוד מרחקים עם שלבי נוכחות במרכזי לימוד שונים בגרמניה. שלבי ההשתתפות בלימוד מרחוק מתקיימים בשבתות ומורכבים מאירועים התעמלותיים וסמינריונים מרצון (מעבדות, הדמיות, ניסויים, תרגילי תכנות, תיאוריה וכדומה). בסך הכל 8 ימי מעבדה הם חובה עבור כל הסטודנטים, המתקיימים כאירועי חסימה במעבדת המכטרוניקה המרכזית בבאד סודן-אלנדורף (עם ניסויים ויישומים מעשיים בתחומי הרובוטיקה ומערכות הרכב). ניתן לקבל מכתבי לימוד שהוכנו באופן דידקטי, מוקד טלפוני ופלטפורמת למידה אלקטרונית בפיקוח עם מעבדות וירטואליות, סימולציות, תרגילים, אוספי משימות וספרות. מרכזי הלימוד האישיים מציעים גם אפשרויות נוספות לטיפול בילדים.
יישומים
התואר הראשון המצליח במכטרוניקה חושף את הבוגרים לתחום פעילות רחב ומעניין. מהנדסי מכטרוניקה מועסקים בתחומי הנדסת מכונות ומפעלים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, תעשיות הרכב והתעופה, טכנולוגיית אוטומציה, רובוטיקה, הנדסת מכונות ומערכת דיוק, טכנולוגיה רפואית, טכנולוגיית מדיה וכו '- כולל חברות הספקיות הנלוות. התפקידים האישיים של בוגרי תואר ראשון ושני במכטרוניקה הם:
- הובלה ותמיכה של משימות בפיתוח ובניית מערכות מכטרוניות
- מידול וסימולציה של רכיבים ומערכות mechatronic, אלקטרוניים ומכניים
- פיתוח תוכנה למכשירים ורכיבים טכניים
- פיתוח, ייצור ובדיקה של מכשירים אלקטרוניים ומכטרוניים
- אבטחת איכות
- רכישה, תחזוקה והזמנת מערכות מורכבות בייצור ואוטומציה של תהליכים
- שיווק, מכירות והדרכה של מוצרים ומערכות טכניות
- תיאום פעילויות וניהול פרויקטים בניהול
- משימות ניהול בהן נדרשת יכולת בין תחומית
- פעילויות ייעוץ בחברות תעשיות ושירותים
התחומים העיקריים של המחקר
רובוטיקה
המיקוד האלקטיבי ברובוטיקה בקורס מכטרוניקה (B.Eng.) מורכב משני המודולים
- רובוטיקה ותכנות
- עיצוב כלים לרובוטים
במודול "טכנולוגיית ותכנות רובוט", מועבר ידע מעמיק בסיווג הרובוט, מערכות קואורדינטות בתחום העבודה, מושגי בקרה, מושגי תכנות (הוראה, הפעלה, לא מקוון, סימולציה) תוך התחשבות בתקנים, תקנות ומנגנוני אבטחה. המוקד הוא בהכנה תפעולית, ביצוע הזמנה, תכנות ופתרון בעיות ממוקד עם כלי בדיקה מתאימים. המטרה היא לבחור, לתכנת ולייעל את הרובוטים בהתאם לדרישות הספציפיות של המערכת.
המודול "תפיסת כלים לרובוטים" מספק ידע מעמיק בפרמטרים והתכונות המיוחדות של מושגי כלים וכלים לשימוש ברובוט וכן אפשרויות שונות לשימוש בפתרונות רובוטיקה פרטניים ומורכבים. המיקוד הוא על מערכות החלפת כלים אוטומטיות. המטרה היא לתכנן תהליכי ייצור וזרימות עבודה מנקודת המבט של ניצול אופטימלי של הרובוט ולעצב כלים פרטניים, כמו מערכות תפסנים, מנקודת המבט של טכנולוגיית הייצור.
מערכות רכב
המפתח האלקטרוני במערכות רכב בקורס מכטרוניקה (B.Eng.) מורכב משני המודולים
- אלקטרוניקה לרכב
- הדמיית מפעל
מודול "אלקטרוניקה לרכב" מספק ידע מעמיק במבנה, שימוש ואבחון של מודולי פונקציה ומערכות מורכבות בתוך מערכת חשמל לרכב. המיקוד הוא בשיטות כמו ניתוח FMEA. מטרת המודול היא להבין מודולי פונקציה אלקטרוניים, לנתח, ליישם ולייעל אופטימיזציה של מודולי פונקציה אלקטרונית. התוכן הבא נלמד בפירוט:
- יסודות האלקטרוניקה לרכב ואלקטרוניקה
- יסודות של מערכות אלקטרוניות ברכב מנועי
- מערכות אלקטרוניות נבחרות (פונקציה, יישום)
- FMEA (מצב כשל וניתוח אפקטים) של מערכות אלקטרוניות בכלי רכב
המודול "סימולציה של מפעל" מספק ידע מעמיק בבניית מודלים ויישום מופתי של סימולציה של מפעל כתכנון מקדים למתקני ייצור אמיתיים. מטרת המודול היא לתכנן ייצור באמצעות הדמיות ולייעל את מתקני הייצור הקיימים באמצעות סימולציה. התוכן הבא נלמד בפירוט:
- יסודות הדמיה
- הדמיית מפעל
- מימוש הסימולציה באמצעות דוגמא של ספקי רכב
- השוואה בין מדומה למערכת אמיתית
אלקטרומביליות
ההתמקדות האלקטיבית באלקטרומביליות עוסקת ביישום טכני של מוביילים אלקטרוניים ושימוש בר-קיימא שלהם.
לכן הוא כולל את שני המודולים
- מושג רכבים חשמליים
- קיימות וניהול ארגוני של אספקת אנרגיה משולבת
במודול תכנון הרכב החשמלי, המיקוד הוא על תכנון כלי רכב חשמליים (או היברידיים). זה כולל את ניתוח הטווח תחת טכנולוגיית הסוללה הנוכחית, בנייה קלה, מערכות רכב ומערכות הנעה. בנוסף, לאיזון עיצוב הרכבים יש חשיבות רבה גם לגבי פרופילי השימוש.
במודול קיימות וניהול ארגוני של אספקת אנרגיה משולבת, מחזור ההשפעות בניהול אנרגיה הוא בעל חשיבות מרכזית. ניתן ליישם את מטרת הקיימות רק אם ניתן להשיג יעילות גבוהה יותר בתחום האלקטרומביליות מאשר במערכות הנעה קונבנציונאליות, כולל אנרגיות מתחדשות. מודול זה משתמש במקרי מקרה כדי להראות אילו שיטות ופוטנציאל אפשרי.