בוגר גיאוגרפיה אנושית ותכנון עירוני וכפרי
Xingyi Normal University for Nationalities
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Qianxinan Buyei and Miao Autonomous Prefecture, הרפובליקה העממית של סין
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מגמת גיאוגרפיה אנושית ותכנון עירוני-כפרי: מגמה זו הוקמה בשנת 2012, ושמה בעבר "משאבים, סביבה וניהול תכנון עירוני-כפרי", ושמה שונה בשנת 2013. החל משנת 2013 הוא ירשום 60 תלמידים לכל כיתה, ומערכת הלימודים תהיה ארבע שנים. כיום ישנם 11 מורים במשרה מלאה, עם מעבדות וציוד מתקדם יחסית העונים על צרכי ההוראה; אפקט ההוראה ברור, וכמה כיוונים אופייניים כגון מדידות, תכנון ושרטוט והוראת גיאוגרפיה נוצרו בעצם: תהליך הפיתוח מערי הסביבה במחוז שלנו ובמחוז מואץ, פיתוח תעשיות כגון נדל"ן, בנייה ותכנון ומיפוי סיפק לבוגרי מספר רב של תעסוקה ויזמות. שיעור התעסוקה של סטודנטים גבוה יחסית ונשאר מעל 90% בשנים האחרונות.
המאפיינים של מגמה זו יוצאים מן הכלל: הראשון הוא חיזוק הכשרת מיומנויות בסיסיות מקצועיות, הדגשת קורסי מיומנויות בסיסיות מקצועיות, החל מ"יכולת חקירת נתונים "," יכולת ייצור מפות "," יכולת תכנון "," יכולת מחקר בסיסית ויכולת ניתוח " , "גיאוגרפיה חמשת המודולים של" יכולת הוראה "מטפחים את היכולת המקצועית הבסיסית של התלמידים; מבנה תכנית הלימודים של תכנית ההכשרה מ"תכנית אב עיר" ל"תכנון מפורט של העיר "ל"תכנון מיוחד" משקף את תהליך ההכשרה ההדרגתי של התלמידים 'כישורים בסיסיים. השני הוא להדגיש הן את התיאוריה והן את הפרקטיקה. ההוראה המעשית תופסת חלק ניכר בתכנית ההכשרה המקצועית, המופצת בסמסטרים שונים. בהוראה התיאורטית, ההוראה המעשית בכיתה מתחזקת כדי לאפשר לתלמידים להבין ולשלוט בתהליך הכולל של התכנון והעיצוב, על מנת להשיג את המטרה של שיפור היכולת המקיפה של התלמידים. השלישי הוא להתמקד ביישומי מחשב. התלמידים למדו כל מיני תוכנות מחשוב הנדרשות למגמה זו. לאחר פתיחת כל קורס תוכנה, התלמידים יתחזקו בהכשרת יישומי מחשב, והם יטפחו את יכולות הייצור הגרפי ועיבוד התמונה שלהם, ויחזקו את הביטוי המקיף של התכנון של התלמידים. רישומים. יכולת.