בעל תואר ראשון בחינוך תיכוני עם התמחות בביולוגיה
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Toluca, מקסיקו
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
פיתוח וחיזוק כישורים, יכולות אינטלקטואליות, עמדות וערכים הדרושים להתפתחות אופטימלית בחיי היומיום, מהווים מטרה מרכזית בחינוך הבסיסי. החינוך התיכון לוקח וממשיך את ההכשרה שהחלה בבית הספר היסודי ומטרתה לקדם את ההתפתחות המלאה והמקיפה של המתבגרים המקבלים את השירות.
החינוך המקיף בבית הספר התיכון מבקש לקדם במשותף ממדים אישיים וחברתיים, במיוחד אלה המתייחסים להיבטים אתיים, רגשיים, גישהיים ואינטלקטואליים. זה צפוי להעדיף את האוטונומיה של התלמידים, הלמידה לכל החיים, כמו גם את קידום היעילות האישית בהווה ובעבודתם ובחייהם האזרחיים בעתיד.
בהקשר זה, מהרפורמה שהחלה בשנת 1993, הוראת מדעי הטבע זוכה לרלוונטיות רבה יותר. בפרט, הגישה להוראת הביולוגיה מחודשת מחדש על מנת לחזק את היחסים בין הסביבה האישית והחברתית של התלמידים. בדרך זו היא מבקשת לשייך את כישוריהם, ערכיהם, עמדותיהם וידיעתם עם ניסיון אישי, משפחתי וקהילתי על מנת להעדיף קבלת החלטות מושכלת לשיפור הבריאות והסביבה.
יישום גישה מעצבת במיוחד דורש כיוון מחדש של ביצועי ההוראה והערכה מחדש של תפקידו של התלמיד על סמך הצעות חדשות להכשרה ראשונית של מורים. במובן זה, הכשרת מורים ואנשי מקצוע מוסמכים בחינוך העל יסודי חייבת לתת מענה לצרכי הלמידה הבסיסיים של התלמידים שיש לתת עליהם מעמד כשהם מסיימים את בית הספר הרגיל. במקרה של ההתמחות בביולוגיה, מסמך זה מפרט את הצרכים הללו, כמו גם את הכישורים והכישורים שהמורה לעתיד יצטרך לרכוש במהלך הכשרתם. באופן דומה, הוא מציג את תיאור הנושאים במפת תכניות הלימודים עבור המומחיות האמורה.