הנדסת סביבה, תואר ראשון
Benedict College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Columbia, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
הנדסת סביבה היא תחום מלהיב העוסק כיצד לשמור על מים, אוויר ואדמה נקיים מספיק כדי לקיים התפתחות אנושית ומערכות אקולוגיות בריאות. בעתיד, מהנדסי איכות הסביבה יתמודדו עם הגל הבא של אתגרים טכניים כגון בנייה ותפעול בר קיימא, תכנון תהליכים ומבנים חסכוניים יותר באנרגיה, וייצור מקורות אנרגיה מתחדשים כגון שמש, מתאן, מימן וביו דיזל.
Benedict College היא HBCU היחידה ואחת משתי תוכניות להנדסת סביבה לתואר ראשון בדרום קרוליינה.
המשימה שלנו:
להכשיר ולהעצים מהנדסים שיהפכו לדיילים יעילים של צדק סביבתי וקיימות במאה ה -21 ויספקו צינור כוח אדם שמגדיל את מספר המיעוטים המייצגים פחות בתחום הנדסת הסביבה.
יעדים חינוכיים בתכנית:
לייצר בוגרים עם רקע וידע טכני נחוץ לקריירה מצליחה בהנדסת סביבה.
לייצר בוגרים עם הידע והמיומנויות הנדרשים כדי ללמוד השכלה גבוהה בהנדסת סביבה או בתחומים נלווים.
סיום מוצלח של תואר בהנדסת סביבה יכשיר אותך לעבוד כ:
מפקח על טיפול בשתייה או בשפכים
מהנדס תיקונים או יועץ
חבר צוות עיצוב בתעשיות כמו מפעלי דלק ביולוגי
מהנדס תכנון ופיתוח ערים
מהנדס מתקנים
המשך ללימודי תואר שני.
בוגרינו צפויים להפגין את תוצאות הסטודנטים הבאות:
יכולת לזהות, לנסח ולפתור בעיות הנדסיות מורכבות על ידי יישום עקרונות ההנדסה, המדע והמתמטיקה
יכולת ליישם את התכנון ההנדסי כדי לייצר פתרונות העונים על צרכים ספציפיים תוך התחשבות בבריאות הציבור, הבטיחות והרווחה, וכן גורמים גלובליים, תרבותיים, חברתיים, סביבתיים וכלכליים
יכולת לתקשר ביעילות עם מגוון של קהלים
יכולת להכיר באחריות אתית ומקצועית במצבים הנדסיים ולבצע פסק דין מושכל, אשר צריך לקחת בחשבון את ההשפעה של פתרונות הנדסיים בהקשרים גלובליים, כלכליים, סביבתיים וחברתיים.
יכולת לתפקד ביעילות על צוות אשר חבריו יחד מספקים מנהיגות, ליצור סביבה שיתופית ומקיפה, לקבוע יעדים, לתכנן משימות ולעמוד ביעדים
יכולת לפתח ולנהל ניסויים מתאימים, לנתח ולפרש נתונים, ולהשתמש בשיקול דעת הנדסי כדי להסיק מסקנות
יכולת לרכוש וליישם ידע חדש לפי הצורך, תוך שימוש באסטרטגיות למידה מתאימות.