פיתוח משחקי BA (Hons) עם שנה 0
Ravensbourne University London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים ביתיים במשרה מלאה; 16,500 ליש"ט לשנה: סטודנטים בינלאומיים במשרה מלאה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
שנה 0 בפיתוח משחקים מעודדת יצירתיות, דמיון ודרכי יצירה, חשיבה ותיעוד חדשות.
אם אתה לא ממש מוכן לשנה אחת משלוש השנים האחרונות לתואר ראשון, הקורס הזה הוא בשבילך.
הקורס מתמקד בהענקת לתלמידים הבנה מוצקה של פיתוח משחקים, תהליך היצירה והידע הטכני למימושו. התואר בוחן את תעשיית המשחקים העכשווית במגוון רחב של חוויות; משוברי הקונסולות האחרונים למציאות מדומה (VR) ומציאות רבודה (AR).
מה הקורס הזה יכול לעשות בשבילי?
שנה 0 בפיתוח משחקים אינה קורס עצמאי, זהו השלב הראשון של תואר ראשון מלא ולאחר שתסתיים בהצלחה תוכל להתקדם בצורה חלקה לפיתוח משחקי ה- BA (Hons) שלנו.
הסיבות העיקריות להגיש מועמדות
- היכונו לקראת התקדמות לשנה הראשונה.
- קבל שליטה במיומנויות החיוניות, המעשיות, האינטלקטואליות וההעברה הנדרשות בכדי להיכנס לעולם פיתוח המשחקים.
- פיתוח ידע על חומרה ותוכנה המתאימים לתרגול פיתוח משחקים.
- הבנה של ההקשרים התרבותיים הרחבים של התעשיות היצירתיות.
- צבר מודעות ויזואלית ויזואלית עם מגוון מדיה ויכולת טכנית הקשורים לפיתוח משחקים.
נושאי לימוד מרכזיים
הקורס עוסק בתחומי מפתח הכוללים אנימציה, סיפורים, עיצוב גרפי, גרפיקה תלת -ממדית, הפקת וידאו, יצירת תוכן אינטראקטיבי וקומפוזיציה דיגיטלית.
הוא גם בוחן את הפוטנציאל ההיסטורי, ההקשרי והעתידי של עיצוב גרפי בתנועה.
באמצעות התוכנה העדכנית ביותר בתחום התעשייה, הסטודנטים יוצרים גרפיקה בתנועה עכשווית, דו-ממדית ותלת-ממדית לסרטים, טלוויזיה דיגיטלית, נייד, אינטרנט, משחקים ושקעים יצירתיים אחרים.
נושאי המחקר העיקריים כוללים:
- נרטיב בעל צורה קצרה (אנימציה ולייב אקשן)
- אנימציה
- תקשורת חזותית וטיפוגרפיה
- לייב אקשן
- עיצוב מידע
- מיתוג
- פיתוח קונספט חוצה מדיות
- היסטוריה, הקשר ופוטנציאל עתידי של עיצוב גרפי בתנועה
סטודנטים אידיאליים
בשביל מי זה?
שנת אפס היא נקודת כניסה מצוינת לקורס פיתוח משחקים בתואר ראשון (הצטיינות), שעשוי להתאים לך אם:
- אתה מרגיש שתפיק תועלת מפיתוח מערך הכישורים שלך לפני הכניסה לקורס לתואר ראשון
- אתה תתקשה לעמוד בדרישות הכניסה.
תכנית לימודים
שנה 0
שנה 0, השנה הראשונה לתואר 4 שנתי, נמשכת על פני שנת לימודים אחת במהלכה מסיימים הסטודנטים ארבע יחידות.
בקדנציה הראשונה הם יתחילו יחידה בלימודי מדיה ועיצוב חקרניים. הם גם ישלימו יחידה בשפה האנגלית. מה שנמשך לאורך כל תקופת 1 ו-2 ומספק את המיומנויות הבסיסיות הניתנות להעברה הנחוצות לבסיס העבודה המעשית והתיאורטית שלהם.
בקדנציה השנייה, התלמידים מתחילים את יחידת הלימוד המומחית שלהם ועוסקים בסדרה של פרויקטים שנועדו להרחיב את הידע והמיומנויות של הדיסציפלינה שבחרו בעיצוב משחקים. אלה יהפכו למאתגרים יותר ככל שהם עוברים לקדנציה השלישית כדי להתחיל את הפרויקט הגדול הסופי.
שנה 1
התלמידים מקבלים היכרות עם היסודות של תכנות משחקים, ארכיטקטורה ומיומנויות המדיה הרלוונטיות החיוניות לפיתוח משחקים.
במהלך השנה, התלמידים לומדים את הפרקטיקות והמוסכמות של פרוטוקולים בתעשייה לצד תכונות התפתחות אישית הנדרשות להצלחה באוניברסיטה ובעולם העבודה.
שנה 2
בהתקדמות מהיסודות החיוניים של פיתוח משחקים, ההתמקדות בשנה 2 נעה לעבר המיומנויות הטכניות הספציפיות הנחוצות לפיתוח משחק על פני מגוון האפשרויות היצירתיות.
כאן, התלמידים יתחילו לצמוח לתוך ההתמחות הרצויה להם - בהנחיית מגוון של קורסי בחירה Pathways שיראו שיתוף פעולה עם תלמידים ואנשי מקצוע מדיסציפלינות אקדמיות קשורות ואחרות.
שנה 3
לסטודנטים בשנה האחרונה ניתנת הזדמנות לבצע פרויקט פיתוח אישי משמעותי ומתמשך.
זה ירכז את כל תחומי הניסיון הקודמים של הלימודים שלהם, ויספק התאמה של תיק עבודות שישמש ככרטיס הביקור המקצועי שלך לתעשייה.
קבלה
אפשרויות קריירה
תסיים את הלימודים עם מגוון מוצק של מיומנויות מבוקשות ותיק עבודות מקיף מוכן לקריירה בכל תחום בתעשיית המשחקים, כולל עיצוב, ייצור, יצירות אמנות, פיתוח, ניתוח ומחקר.
בוגרים יכולים להמשיך ולעסוק במספר קריירות בתעשיות המשחקים, אלה כוללות בין היתר:
- מפתחי משחקים
- עיצוב סביבת משחקים
אתה תסיים את הלימודים עם כישורים רעיוניים חזקים ומומחיות טכנית. הבוגרים עוסקים בתחומים כמו טיפוגרפיה, עיצוב עריכה, אריזה, עיצוב מידע, איתור דרכים, עיצוב תערוכות, UX/UI, אמנות כיוון ואסטרטגיית עיצוב.