שיווק מולטימדיה (B.Sc.)
Hochschule Schmalkalden
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Schmalkalden, גרמניה
שפות
גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
בקורס שיווק מולטימדיה תלמד כיצד לתכנן וליישם מדיה חדשה בשיווק בצורה ממוקדת. הדגש הוא על תפיסה ויישום של תכני מולטימדיה בהקשר של שיווק מקוון ומחוצה לה. החל מניתוח סיטואציות וקבוצות יעד, פיתוח יעד ואסטרטגיה ועד ליישום אמצעים ספציפיים, למשל פיתוח אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק ברשתות חברתיות ועד לעיצוב תמונות ווידאו, תוכלו להשתמש במגוון רחב של שיטות, נהלים וטכניקות של מול ניהול שיווק מודרני.
אנו מכוונים את עצמנו בכוונה ללימודי מנהל עסקים קלאסיים או לימודי שיווק, אשר מבוססים באופן רחב ומדגישים היבטים מגוונים וקובעים ביותר להצלחה ארגונית. קורס שיווק מולטימדיה מקנה ידע שיווקי ספציפי המכוון לאזורים דיגיטליים, הבנוי על בסיס איתן של יסודות עסקיים וטכנולוגיות מידע, למשל תכנות ואינפורמטיקה עסקית. תוכן זה מוקף לאספקטים מודרניים של עיצוב והרכב מדיה.
הקורס מעניק לבוגרינו אופק מקצועי רחב המאפשר להם להתחיל את הקריירה שלהם.
הקורס מוצע מאז 2008 וזכה לביקוש רב מאז שהושק.
סוג המחקר: | זמן מלא |
משך הלימוד: | 6 סמסטרים |
שפת ההרצאה: | גֶרמָנִיָת |
סיום לימודים: | תואר ראשון במדעים |
ECTS: | 180 |
תחילת הלימודים הבאה: | בכל סמסטר חורף |
מועד אחרון להגשת בקשה: | 15/07/2021 |
קבלה
תכנית לימודים
לימודי שיווק כדי להפוך לכלי-כל לשיווק דיגיטלי
למד בתואר ראשון בן 6 סמסטרים:
- להעריך התפתחויות חדשות בתחום המדיה הדיגיטלית,
- לפתח תמהיל שיווקי ספציפי לקבוצת יעד,
- השתמש בשיווק מקוון (SEO, SEM, שיווק במדיה חברתית וכו '),
- לניסוח מושגי עיצוב,
- לעצב באופן יצירתי מדיה דיגיטלית (אתרים, צילום, וידאו וכו'),
[פרויקטים מהקורס מוצגים באירוע השנתי INTERMEDIALE Schmalkalden, המאורגן על ידי סטודנטים: http://www.intermediale.info; facebook.com/IntermedialeSchmalkalden/] - לארגן את ניהול הפרויקט ובקרה על אמצעי השיווק.
מהלך לימודי התואר השיווקי
קורס שיווק מולטימדיה מתוכנן כך: בשלושת הסמסטרים הראשונים תעסוק ביסודות המידענות העסקית, תכנות מונחה עצמים, מנהל עסקים, חקר שוק, שיווק ותקשורת חזותית. בסמסטר ד' אתה מעמיק את תחומי השיווק המקוון וכן מערכות מולטימדיה ותקשורת. בהתאם לתחומי העניין שלך, אתה יכול גם לבחור תחום התמחות אחר, כגון תקשורת, מערכות יישומים או ניהול תאגידי. בסמסטר ה' תיישמו את מה שלמדתם בשלב מעשי בחברה. לחלופין, אתה יכול גם ללמוד בחו"ל באחד מיותר מ-100 שותפי האוניברסיטאות הבינלאומיות שלנו. בסמסטר השישי תשמעו עוד תכנים מתחומי ההתמחות שלכם ותשלימו את לימודיכם בכתיבת עבודת תזה לתואר ראשון.
תוכן הקורס של קורס השיווק
השלב הראשון של קורס שיווק מולטימדיה כולל שני סמסטרים עם סך של 60 ECTS באמצעות מודולי חובה.
מודולי חובה של קורס השיווק (שלב 1 בלימודים):
- יסודות מתמטיים
- מבוא לאינפורמטיקה עסקית
- תִכנוּת
- מינהל עסקים (כולל חשבונאות)
- יסודות השיווק
- מחקר שוק / סטטיסטיקה
- שימושיות / ניתוח אתרים
- יסודות התקשורת החזותית
- מבוא ל-IT ודיני עסקים
- אנגלית
השלב השני של קורס שיווק מולטימדיה כולל ארבעה סמסטרים בהיקף כולל של 120 ECTS. מתוכם 20 ECTS מהמודול המעשי או סמסטר בחו"ל ובסך הכל 12 ECTS לעבודת התזה לתואר ראשון ולקולוקוויום.
מודולי חובה של קורס השיווק (שלב שני בלימודים):
- שיווק
- תקשורת חזותית
- מערכות מולטימדיה ותקשורת
- ממשל תאגידי
- מערכות יישומים
- ניהול מידע
- ניהול פרויקטים
- הנדסת תוכנה
- אבטחת IT והגנת נתונים
- פרויקט שיווק מולטימדיה
- משחק סימולציה שיווקי
- מבוא לעבודה מדעית
תחומי התמחות חובה בקורס שיווק:
- שיווק
- מערכות מולטימדיה ותקשורת
תחומי התמחות נבחרים בקורס השיווק:
- תקשורת חזותית
- ממשל תאגידי
- מערכות יישומים
במסגרת השלב השני של הלימוד יש לקחת לפחות מודול בחירה/כישורי מפתח אחד בהיקף של 3 ECTS מתוך קטלוג המודולים הנרחב.
תואר שני כנקודת מבט
עם התואר הראשון שלך בשיווק מולטימדיה, לאחר שישה סמסטרים בלבד תרכוש הסמכה מקצועית שתכין אותך לתחילת הקריירה שלך. ההתמחות החובה במהלך הלימודים מקלה עליך להתחיל את הקריירה שלך כי כבר הספקת להתנסות בתחומים מסוימים של שיווק דיגיטלי מקרוב. האוריינטציה העקבית לתרגול של הקורס היא נקודת יתרון של האוניברסיטה למדעים שימושיים המוערכת מאוד על ידי מעסיקים.
תואר ראשון טוב מאפשר לך להמשיך לתואר שני. בפקולטה למדעי המחשב אנו מציעים את קורס המאסטר הרצוף "אינפורמטיקה מדיה יישומית", הממשיך את תכנית התואר הראשון ומוביל לתואר שני באוניברסיטה לאחר ארבעה סמסטרים. התכנית לתואר שני נועדה להעמיק את ההסמכה המדעית בתחום שירותי מולטימדיה ויישומים אינטראקטיביים ולהרחיב אותה במוקדים נושאיים מעניינים. המחקר בהנחיית המחקר לפי תחומי עניין מקודם כאן בדרגה גבוהה של חופש בחירה. בוגרי התואר השני יכולים אז לעבוד כמומחים במגוון רחב של תחומים מעשיים. תואר שני מוסמך מאפשר לך גם להתחיל דוקטורט וקריירה אקדמית.