תואר ראשון (בהצטיינות) בלימודי הגיל הרך - אוניברסיטת בירמינגהם סיטי, בריטניה
Asian International College
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Singapore, סינגפור
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
24 - 36 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
הוענק על ידי אוניברסיטת ברמינגהאם סיטי
תואר ראשון באמנויות (הצטיינות) לימודי הגיל הרך (BA ECS) נועד לאפשר לצייד את התלמידים ולהתרגל למתרגלים בטוחים, כשירים ומשקפים בתחום השנה המוקדמת. חשוב כי באמצעות תכנית שנבנתה בקפידה, התלמידים ירכשו עומק הבנה אודות הגיל הרך והגורמים המשפיעים על חיי הילדים הצעירים ומשפחותיהם ומשפיעים עליהם. זה באמצעות בניית הבנה כיצד ילדים מתפתחים ולומדים; פיתוח כישורים לעבודה עם משפחות; תובנה לגבי החשיבות של עבודה מרובת סוכנויות יחד עם הכרת התיאוריות העומדות בבסיס העבודה עם ילדים צעירים, וכיצד אלה מתורגמים לתרגול שהתלמידים יהיו ערוכים לעבודה מקצועית עם ילדים צעירים.
בנוסף, התוכנית מספקת הזדמנות לפתח כישורי תעסוקה מרכזיים המוערכים על ידי מעסיקים; כישורי עבודת צוות, עבודה עצמאית, הצגה, משחק תפקידים ויכולת ביטוי יעיל במגוון הקשרים.
עם זאת, התוכנית חורגת מהכנת הסטודנטים לכוח העבודה בשנים הראשונות; אנו מאמינים כי התלמידים צריכים לחקור נושאים רחבים יותר בנוגע לאופיים ההוליסטי של לימודי הגיל הרך, כולל בריאותם ורווחתם של ילדים צעירים. התוכנית מבטיחה שהתלמידים ירכשו ויחזקו כישורים אקדמיים הניתנים להעברה שיבססו אותם כבוגרים רפלקטיביים, ביקורתיים ואנליטיים שמוכנים לגשת ולתרום לשיחים לימודיים בתחילת השנים הראשונות.
מידע על אוניברסיטת בירמינגהם סיטי, בריטניה
אוניברסיטת ברמינגהאם סיטי הוקמה על פי חוק ההשכלה הגבוהה וההשכלה הגבוהה 1992 כאוניברסיטת מרכז אנגליה בבירמינגהם שאושרה על ידי המועצה הפרטית ב- 16 ביוני 1992. האוניברסיטה קיבלה את שמו באוניברסיטת בירמינגהם סיטי ב -1 באוקטובר 2007.
ב- The Guardian University Guide, טבלת הליגה הלאומית הבולטת, אוניברסיטת בירמינגהם סיטי מדורגת במקום ה -29 מתוך 77 מוסדות בתחום הנושא 'חינוך'.
לאוניברסיטה מספר רב של שותפויות שיתופיות בחו"ל בעיקר במדינות הבאות - סין, מלזיה, הודו, המזרח התיכון, סרי לנקה והונג קונג.
דירוגים אחרים, הסמכות וחברות:
- מדורג במקום ה -90 בטבלת הליגה של אוניברסיטת גרדיאן (2016)
- חבר ב- AACSB (האגודה לקידום בתי ספר לעסקים במכללות)
- חבר באגודה המוסמכת של בתי ספר לעסקים (CABS)
- חבר בקרן האירופית לפיתוח ניהול (EFMD)
- חבר באוניברסיטאות בריטניה (UUK)
- חבר באיגוד אוניברסיטאות חבר העמים (ACU)
- מוסמך על ידי מכון השיווק השכר (CIM) לתכנית הקשורה לשיווק
- מרכז רשום על ידי CIPD לספק תוכנית לימודי משאבי אנוש הקשורים לתואר
- מכון מאושר על ידי מועצת הבמה האקדמית המשותפת המציע תואר במשפטים מוסמכים
- הוכר על ידי מועצת עורכי הדין בהודו
- נותן קורס מורשה של שיטת משפט על ידי הרשות להסדרת עורכי דין (SRA)
דרישה לפרס
הענקת תואר ראשון בהצטיינות תינתן אם תעמוד בדרישות הפרס. על הפרס חלים תקנות הסטודנטים לתואר ראשון (SUAR) וכדי להשיג את תואר ההצטיינות, עליך לצבור 360 נקודות זכות. כל מודול נושא מספר נקודות זכות והקורס נועד לתת לך 120 נקודות זכות בכל רמת לימוד.
הפרס הסופי מסווג כדלקמן:
- מחלקה ראשונה ציון ממוצע של 70% ומעלה
- מחלקה שנייה 1 ציון ממוצע של 60% ומעלה אך מתחת ל -70%
- מחלקה שנייה מחלקה 2 ציון ממוצע של 50% ומעלה אך מתחת ל -60%
- מחלקה שלישית ציון ממוצע של 40% ומעלה אך מתחת ל -50%
פרס BA בלימודי הגיל הרך יוענק אם תרוויח מינימום של 300 נקודות זכות עם לפחות 60 ברמה 6.
קורס זה אינו מוסמך על ידי הסוכנות לפיתוח ילדים בגיל הרך (ECDA). בוגרים המעוניינים לעבוד בתחום הגיל הרך המקומי יצטרכו להגיש בקשה ל- ECDA לרישום מורים באמצעות גן ילדים. אישור ECDA יהיה כפוף לכך שהמבקש יעמוד בדרישות רישום המורים.
מצב אספקה והערכה
הקורס מועבר במגוון מצבים מרתקים, אינטראקטיביים ומעשי, הכוללים מפגשים פנים אל פנים, דיונים בקבוצות קטנות, משימות מכוונות/לימוד אישי.
הקשרים ההדוקים בין הוראה, למידה והערכה יודגשו לאורך כל הקורס. פיתוח מגוון משימות הערכה המשולבות בתכנית הלמידה וההוראה יבטיח שתקבלו פעילויות רלוונטיות ומשמעותיות עם תוצאות ספציפיות. הרבה מההערכות שלך יצפו ממך להיעזר בניסיון שלך ולעבוד במיקומים.
דוגמאות להערכה כוללות:
- תיקים אלקטרוניים
- חשבונות רפלקטיביים
- מצגות פוסטר קבוצתי
- הערות תצפית
- דיווחי מקרה מחקר
- מצגת סמינר
- מסות
- מצגות דיגיטליות
לסטודנטים תינתן גישה של האוניברסיטה לסביבת הלמידה הווירטואלית של Moodle. התלמידים יוכלו לגשת למגוון רחב של ספרים אלקטרוניים וכתבי עת.
הערה: כל חומרי הלמידה ומשאבי הלימוד יהיו זמינים באופן מקוון רק במשאב הלמידה של פורטל התלמידים.
תוצאת התוכנית
מטרות התוכנית הן:
- לאפשר לתלמידים להפוך למתרגלים לגיל הרך בטוחים, משכילים ומשקפים את הכישורים להגיב להתפתחויות בתחום לימודי הגיל הרך;
- לפתח את היכולות האינטלקטואליות של התלמיד הקשורות במיוחד לגיל הרך;
- לאפשר פיתוח של חשיבה ביקורתית ומיומנויות אנליטיות ביחס למושגים פילוסופיים, סוציולוגיים, היסטוריים, תרבותיים ופסיכולוגיים בהקשר של הילדות המוקדמת;
- לצייד את התלמידים עם מיומנויות, ידע והבנה כיצד תיאוריה הקשורה להתפתחות הילד ולמידה משפיעה ומודיעה על ההוראה הנוכחית לגיל הרך;
- לשלב עקרונות תיאורטיים וידע של מנהיגות, עבודה עם אנשי מקצוע אחרים; עבודה עם משפחות כדי לענות על הצרכים של ילדים צעירים;
- הכן את התלמידים להתפתחותם המקצועית ולבחירות הקריירה שלאחר התואר.
בסוף הקורס, התלמידים יוכלו:
- לזהות ולחשוב על האופן שבו ילדים צעירים מתפתחים ולומדים, ולהיות מסוגלים לבטא את המושגים התיאורטיים העומדים בבסיסם ומשפיעים על החלטות בנוגע לפרנסה לילדים צעירים ולמשפחותיהם; שממנו התלמידים יכולים לנסח ולנסח את הפילוסופיה האישית והמקצועית שלהם;
- להיות מודע והעריך גורמים המשפיעים ומשפיעים על ילדים ומשפחותיהם בחברה הרב-תרבותית של ימינו;
- להעריך ולנתח סוגיות עכשוויות של שנים מוקדמות הן לאומית והן בינלאומית;
- להכיר ולהפגין מיומנויות הנדרשות לעבודה עצמאית והן כחלק מצוות בהקשר אישי ומקצועי; הערכת עבודתם של אנשי מקצוע אחרים בתחום השנים הראשונות.
קבלה
תכנית לימודים
שנה 1 (בריטניה-NQF רמה 4):
מודול עקרוני
- הצגת פרקטיקה מקצועית
ליבה 1
- מבוא להתפתחות הילד
ליבה 2
- משחק ילדים
אפשרויות ספציפיות:
- א) סביבת הלמידה של הילד
- ב) עקרונות הכללה
- ג) ילדים וילדות
120 נ"ז
שנה 2 (בריטניה-NQF רמה 5):
מודול עקרוני
- פיתוח פרקטיקה מקצועית
ליבה 1
- המשך התפתחות הילד
ליבה 2
- שמירה על ילדים
ליבה 3
- חוקרת את הגיל הרך
אפשרויות ספציפיות:
- א) הילד כלומד יצירתי 15
- ב) פיתוח הכללה באמצעות תקשורת
- ג) ילדים ומשפחותיהם
120 נ"ז
שנה 3 (בריטניה-NQF רמה 6):
מודול עקרוני
- חקר פרקטיקה מקצועית
ליבה 1
- ניהול מעברים
ליבה 2
- נקודות מבט עכשוויות של ילדות
ליבה 3
- לקראת תעסוקה
אפשרויות ספציפיות:
- א) נקודות מבט בינלאומיות של למידה של ילדים
- ב) פוליטיקה של הכללה
- ג) ילדים ועולמם
120 נ"ז