תואר ראשון באמנויות (BFA) בפיתוח חזותי
Academy of Art University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
San Francisco, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
8 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 1,156 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jun 2024
* 26,399 $ / הוצאות משוערות לתואר ראשון לסטודנט במשרה מלאה לשנת הלימודים
מבוא
תוכנית ה- BFA של בית הספר לפיתוח חזותי מעניקה חינוך דינמי באומנות התפאורה. תכנית הלימודים המרכזית שמה דגש על צילום, דוגמנות דמויות, ניתוח צורות, ציור דמויות, עקרונות נרטיביים, פיתוח חזותי לאנימציה, עיצוב דמויות, ציורי קונספט, חקירה מתקדמת של פרספקטיבה לעיצוב משחקי וידאו ותחומי עיצוב קריטיים אחרים.
קורסים
סמסטר 1
- FND 110A: ניתוח טופס A.
- FND 131: דוגמנות איור
- LA 137: היסטוריה של פיתוח חזותי
- VIS 103: הדמיה לפיתוח חזותי
סמסטר ב '
- FASCU 270: אקורצ'ה
- FND 110B: ניתוח טופס B
- FND 112: ציור איור
- FND 125: צבע ועיצוב
- LA 108: קומפוזיציה לאמן
- VIS 150: פיתוח חזותי 1
סמסטר 3
- FA 110: ציור טבע דומם 1
- FND 116: פרספקטיבה
- ILL 120: ציור איור לבוש 1
- LA 120: תולדות האמנות דרך המאה ה -15
- LA 291: תכנון קריירה
סמסטר 4
- FA 222: ראשים וידיים
- ILL 233: מדיה דיגיטלית 2: הדמיה מאיירת
- LA 121: תולדות האמנות דרך המאה ה -19
- LA 202: הרכב באנגלית: שכנוע ויכוח יצירתי
- VIS 205: ייצור פיתוח חזותי
- VIS 230: ציור דיגיטלי לפיתוח חזותי
- VIS 250: פיתוח חזותי 2
סמסטר 5
- ILL 220: ציור איור לבוש 2
- LA 110: כתיבת הסיפור הקצר
- LA 146: אנטומיה של מכוניות
- VIS 280: סקריפטים צבעוניים
- VIS 300: תכנון סביבה לפיתוח חזותי
סמסטר 6
- ILL 243: פרספקטיבה מתקדמת לאיור, סרט ומשחקים
- LA 132: היסטוריה של אנימציה
- LA 157: גאון הערעור
- LA 171: הציוויליזציה המערבית
- VIS 235: עיצוב תווים לפיתוח חזותי (ZBrush)
- VIS 350: פיתוח חזותי לפעולה חיה
- VIS 364: עיצוב דמויות 1: הבאת דמויות לחיים
סמסטר 7
- LA 131: היסטוריה של משחקים
- VIS 315: ממשק משתמש לפיתוח חזותי
- VIS 400: סגנונות פיתוח חזותיים
- VIS 498: פרויקט שיתופי
סמסטר 8
- ILL 267: אנטומיה של בעלי חיים
- LA 292: תכנות ותרבות
- LA 304: מימון המונים ושיווק במדיה חברתית
- LA 306: דיבור יצירתי: מצגת למעצבים
- VIS 405: תיק בכיר לפיתוח חזותי
- VIS 500: התמחות בפיתוח חזותי: לכל תלמידי VIS
דרישות יחידה
עבודות קורס מרכזיות | יחידות |
גדול | 42 |
מדעי רוח | 45 |
בחירה | 9 |
הליבה | 36 |
סך הכל | 132 |
דרישות תואר
דרישות תואר BFA לפיתוח חזותי
- ציון מינימלי של C- בכל קורסי הליבה, הקורסים העיקריים ו- LA 107 כתיבה לאמן רב לשוני או 108 קומפוזיציה לאמן
- מינימום 2.0 GPA ודרישות החינוך הכלליות הבאות:
- 1 תקשורת בכתב: קומפוזיציה
- 1 תקשורת בכתב: חשיבה ביקורתית
- 1 תקשורת בכתב: הקשר וסגנון
- 2 מודעות היסטורית לאמנות: אמנות מערבית
- 2 מודעות היסטורית לאמנות: סקרים
- 1 מודעות היסטורית
- 1 אוריינות כמותית
- 1 רעיונות והשפעות תרבותיות
- 1 תקשורת ושיטות עבודה
לאחר מילוי דרישות החינוך הכללי לעיל, קח את בחירות האמנויות הליברליות לפי הצורך כדי למלא את דרישת היחידה לאמנויות ליברליות.
תוכנית הלימודים
סטודנטים לתואר ראשון יעמדו בקריטריונים הבאים של ביצועי הסטודנטים:
פיתוח חזותי
- צור עיצובים פונקציונליים למדיה בידורית (2D או 3D), בעקבות תהליך סטנדרטי בתעשייה מתמונות ממוזערות ועד לעיבוד סופי
- לתקשר בצורה אפקטיבית נרטיב, נושא ואופי באמצעות בחירות עיצוביות
- שמור על "שפה" או "סגנון חתימה" עקבי באמנות המכוונת סצנה עם המשכיות נדרשת בסיפורים חזותיים
- להפגין את היכולת לחקור השראה, התייחסות ודיוק
- להפגין גמישות בסגנון המחשה על ידי הצגת סגנון אישי ייחודי וגם יכולת להתאים סגנון לצרכי הפרויקט
יכולת אמנותית
- צייר וצייר תנוחות משכנעות, הבעות, עיצובי דמויות, תמונות ממוזערות, לוחות סיפור וציורי הפקה
- להפגין מתקן היוצר פרספקטיבה ומעביר אנטומיה ופרופורציות בדמויות אנושיות ובעלי חיים.
- לשלוט בשימוש במוקד, עם ערך, צבע, פרט והרכב.
כישורים טכניים
- הפגינו מיומנויות בקיאות בטכנולוגיית ותוכנות אנימציה רלוונטיות.
מיומנויות מצגות
- צור מצגות משכנעות ומגובשות ויזואלית
- דון בעבודה בצורה ברורה ומקצועית
שיתוף פעולה
- שתף פעולה בצורה יעילה בפרויקטים יצירתיים
מוכנות מקצועית
- ייצרו תיק מקיף (דיגיטלי והדפס) העומד בתקני התעשייה
- נהל את עומס העבודה כדי לעמוד בזמנים
תוצאות הלמידה Academy of Art University
בוגרי Academy of Art University יפגינו את היכולת:
- הפק גוף עבודה המתאים לחיפוש הזדמנויות מקצועיות בתחום האמנות והעיצוב הנבחר שלהם.
- לפתור בעיות יצירתיות בתחום האומנות והעיצוב שלהם, כולל מחקר וסינתזה של ידע טכני, אסתטי ורעיוני.
- העבירו את הרעיונות שלהם בצורה מקצועית והתחברו לקהל היעד שלהם באמצעות מיומנויות מצגת חזותית, בעל פה, ובכתב הרלוונטיות לתחום שלהם.
- בצעו החלטות טכניות, אסתטיות ומושגיות על בסיס הבנת עקרונות האמנות והעיצוב.
- הערכת העבודה בתחומם, כולל עבודתם שלהם, תוך שימוש במינוח מקצועי.
- הכירו בהשפעתם של מגמות תרבותיות ואסתטיות מרכזיות, היסטוריות ועכשוויות, על מוצרי אמנות ועיצוב.
- למדו את הכישורים וההתנהגויות המקצועיות הנחוצים כדי להתחרות בשוק העולמי לאמנות ועיצוב.
תוצאת התוכנית
סטודנטים לתואר ראשון יעמדו בקריטריונים הבאים לביצועי סטודנטים:
פיתוח חזותי
- צור עיצובים פונקציונליים עבור מדיה בידורית (2D או 3D), בעקבות תהליך סטנדרטי בתעשייה, מתמונות ממוזערות ועד לעיבוד סופי
- תקשר ביעילות נרטיב, נושא ואופי באמצעות בחירות עיצוב
- לשמור על "שפה" או "סגנון חתימה" עקבי בבימוי אמנות של סצנה עם המשכיות הנדרשת בסיפור חזותי
- הפגינו את היכולת לחקור לצורך השראה, התייחסות ודיוק
- להפגין גמישות בסגנון המחשה על ידי הצגת הן סגנון אישי ייחודי והן את היכולת להתאים את הסגנון לצרכי הפרויקט
יכולת אמנותית
- צייר וצייר תנוחות משכנעות, הבעות, עיצובי דמויות, תמונות ממוזערות, לוחות תכנון וציורי הפקה
- הדגמת מתקן יצירת פרספקטיבה והעברת אנטומיה ופרופורציה בדמויות של בני אדם ובעלי חיים.
- שלטו בשימוש בנקודת מיקוד, עם ערך, צבע, פרטים וקומפוזיציה.
כישורים טכניים
- להפגין כישורים מיומנים עם טכנולוגיית אנימציה ותוכנה רלוונטיים.
מיומנויות הצגה
- צור מצגות מושכות ומגובשות מבחינה ויזואלית
- דון בעבודה בצורה ברורה ומקצועית
שיתוף פעולה
- שיתוף פעולה יעיל בפרויקטים יצירתיים
מוכנות מקצועית
- הפק תיק עבודות מקיף (דיגיטלי ודפוס) העומד בסטנדרטים של התעשייה
- נהל עומס עבודה כדי לעמוד בזמנים
Academy of Art University תוצאות למידה
בוגרי ה- Academy of Art University יפגינו את היכולת:
- לייצר גוף עבודות מתאים לחיפוש הזדמנויות מקצועיות בתחום האמנות והעיצוב שבחרו.
- לפתור בעיות יצירתיות בתחום האמנות והעיצוב שלהם, כולל מחקר וסינתזה של ידע טכני, אסתטי ורעיוני.
- תקשר את הרעיונות שלהם בצורה מקצועית והתחבר לקהל המיועד שלהם באמצעות מיומנויות הצגה חזותיות, בעל פה ובכתב הרלוונטיות לתחומם.
- ביצוע החלטות טכניות, אסתטיות וקונספטואליות המבוססות על הבנה של עקרונות אמנות ועיצוב.
- להעריך עבודה בתחומם, לרבות עבודתם, תוך שימוש בטרמינולוגיה מקצועית.
- להכיר בהשפעה של מגמות תרבותיות ואסתטיות מרכזיות, הן היסטוריות והן עכשוויות, על מוצרי אמנות ועיצוב.
- למד את הכישורים וההתנהגויות המקצועיות הדרושים כדי להתחרות בשוק העולמי לאמנות ועיצוב.
תכנית לימודים
סמסטר 1
- FND 110A: ניתוח טופס A
- FND 131: מודל איור
- LA 137: היסטוריה של פיתוח חזותי
- VIS 103: הדמיה לפיתוח חזותי
סמסטר 2
- FASCU 270: Ecorche
- FND 110B: ניתוח טופס B
- FND 112: ציור איור
- FND 125: צבע ועיצוב
- LA 108: קומפוזיציה לאמן
- VIS 150: פיתוח חזותי 1
סמסטר 3
- FA 110: ציור טבע דומם 1
- FND 116: פרספקטיבה
- ILL 120: ציור דמות לבוש 1
- LA 120: תולדות האמנות דרך המאה ה-15
- LA 291: עיצוב קריירה
סמסטר 4
- FA 222: ראשים וידיים
- ILL 233: מדיה דיגיטלית 2: הדמיה אילוסטרטיבית
- LA 121: תולדות האמנות דרך המאה ה-19
- LA 202: הרכב אנגלית: Creative Persuasion & Argument
- VIS 205: הפקת פיתוח חזותי
- VIS 230: ציור דיגיטלי לפיתוח חזותי
- VIS 250: פיתוח חזותי 2
סמסטר 5
- ILL 220: ציור דמות לבוש 2
- LA 110: כתיבת הסיפור הקצר
- LA 146: האנטומיה של מכוניות
- VIS 280: צבע Scripting
- VIS 300: עיצוב סביבה לפיתוח חזותי
סמסטר 6
- ILL 243: פרספקטיבה מתקדמת לאיור, סרטים ומשחקים
- LA 132: היסטוריה של אנימציה
- LA 157: גאון הערעור
- LA 171: ציוויליזציה מערבית
- VIS 235: עיצוב תווים לפיתוח חזותי (ZBrush)
- VIS 350: פיתוח חזותי ל-Live-Action
- VIS 364: עיצוב דמויות 1: הבאת דמויות לחיים
סמסטר 7
- LA 131: ההיסטוריה של המשחקים
- VIS 315: ממשק משתמש לפיתוח חזותי
- VIS 400: סגנונות פיתוח חזותיים
- VIS 498: פרויקט שיתופי
סמסטר 8
- IL 267: אנטומיה של בעלי חיים
- LA 292: תכנות ותרבות
- LA 304: מימון המונים ושיווק במדיה חברתית
- LA 306: דיבור יצירתי: מצגת למעצבים
- VIS 405: תיק בכיר לפיתוח חזותי
- VIS 500: התמחות בפיתוח חזותי: לכל תלמידי VIS
גלריה
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.