תואר ראשון במנהל עסקים בינלאומי (BBA) שיווק ותקשורת
New European College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Munich, גרמניה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 4,900 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
01 Jul 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
26 Aug 2024
* לסמסטר
מבוא
התוכנית לתואר ראשון נועדה לצייד אותך בידע ובהבנה של ההיבטים החיוניים של התיאוריה והפרקטיקה העסקית. באמצעות הקורסים שלנו, התלמידים שקועים במגוון רחב של נושאים, כגון שיווק, מימון, כלכלה, יזמות ותקשורת. תיאורי מקרה, עבודת פרויקטים, ביקורי חברות, דוברים אורחים ואירועי נטוורקינג משולבים בקורסים ומאפשרים לך לבדוק וליישם ללא הרף את מה שלמדת בעולם האמיתי עם חברות ואנשי מקצוע בתעשייה.
כדי לחדד עוד יותר את מערכי הכישורים שלך צריך להיות מנהל מצליח, קורסים בשפה זרה וניסיון עבודה חובה, יחד עם סדנאות תקשורת נוספות וסמינרי ניהול מלווים את לימודיך.
בין אם תאגידים גלובליים, בגודל קטן ובינוני או עסקים משפחתיים - כל החברות הן המעסיקים הפוטנציאליים שלך לאחר סיום מוצלח של תוכנית התואר הראשון שלנו.
מומחי שיווק ותקשורת לוקחים מוצר או שירות ומשייכים את המוצר או השירות הזה עם שם מותג, סגנון בית ופילוסופיה. ניתן להגדיר שיווק כפונקציה המתווכת בין פיתוח מוצר למכירות.
מנהלי עסקים העוסקים באסטרטגיות השיווק והתקשורת של חברה מסתכלים כל הזמן על המערכות במקום, על משאבי האנוש והדרך שבה הם מנוהלים, בשרשרת האספקה ובצנרת המכירות - כל התחומים המושפעים ישירות על ידי אסטרטגיית השיווק והתקשורת.
קבלה
תכנית לימודים
שנת הלימודים ב- New European College מחולקת לשתי קדנציות - תקופת חורף ותקופת קיץ, ולשישה בלוקים עיקריים שנמשכים שישה שבועות כל אחד. כל בלוק של שישה שבועות מורכב משבועיים של שיעורים, ולאחר מכן שבוע פרויקט, ולאחר מכן שבועיים נוספים של שיעור, ולאחר מכן שבוע בחינות, להשלמת המודול.
שפות ושבועות פרויקטים הם מרכיב מרכזי בתכנית לתואר ראשון. קורסי שפה מוצעים בתחילת כל קדנציה עבור שלושת הבלוקים המלאים. במהלך שבוע הפרויקט, לסטודנטים יש הזדמנות לעבוד בצוותים על מקרה מעשי או סימולציה במטרה להציג 'פיץ' סופי ולהעריך את הניסיון שלהם בסוף השבוע.
תכנית השיווק והתקשורת מכוונת לפיתוח המיומנויות והכישורים הנדרשים לקצין שיווק ויחסי ציבור מודרני.
הסטודנטים מתוודעים למודולים כגון תקשורת המונים, יחסי ציבור ומיתוג חברה, אך גם תחומי שיווק כגון מחקר שיווקי, שיווק נישה ונוכחות אלקטרונית.
במהלך השנה האחרונה יתבקשו הסטודנטים לעצב תוכנית תקשורת לחברה, או אסטרטגיה שיווקית כחלק מתוכנית עסקית.
גלריה
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
מומחי שיווק ותקשורת נדרשים בכל חברה ובכל ענף, כך שפוטנציאל הקריירה הוא בלתי מוגבל.
ההזדמנויות כוללות:
- מחקר שוק
- ניהול מותגים
- פִּרסוּם
- קידומי מכירות
- יחסי ציבור
- ניהול משברים
בוגרי ויטנבורג רבים מצאו עבודה ישירה בחברות שיווק ותקשורת בגודל קטן, וחלקם פתחו סוכנויות משלהם. סטודנטים אלה מבינים שפיתוח אסטרטגיות שיווק ותקשורת פנימית וחיצונית עבור חברות יכולה להיות עבודה רווחית ביותר, מיוחדת, וכי ההצלחה נמצאת לרוב ביכולת למדוד פתרונות. הבוגרים מצאו גם קריירה בארגונים ללא מטרות רווח וממשל, בעבודה בתחומים כמו יחסי ציבור ותקשורת בינלאומית.