תואר ראשון במתמטיקה שימושית
University of Southern Denmark
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Odense, דנמרק
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Sep 2024
* חינם לסטודנטים לתואר מלא מהמדינות הנורדיות או ממדינות האיחוד האירופי/EEA ושוויץ; 4,545 אירו לסמסטר לסטודנטים בעלי אזרחות שאינה באיחוד האירופי/EEA או אזרחות שאינה שוויצרית
מבוא
מתמטיקה שימושית היא תכנית בין -תחומית המתמקדת בפתרון בעיות קונקרטיות באמצעות כלים מתמטיים מתקדמים.
תוכנית הרווקים במתמטיקה שימושית ב SDU מוצעת רק בדנית.
בתכנית המתמטיקה היישומית תלמדו לדגמן ולפתור בעיות מהעולם המעשי בשיטות מתמטיות מתקדמות. מלבד העקרונות המתמטיים הבסיסיים, תכנית המתמטיקה היישומית תכיר אותך עם דוגמנות מתמטית, כלומר ניסוח בעיות מורכבות ביישומים כבעיות מתמטיות, על מנת לנתח אותן ולבצע חישובים דיגיטליים.
תחומי ההתמחות שלנו
האם אתה רוצה להיות פותר בעיות? האם תרצה ללמוד להשתמש בכלים מתמטיים מתקדמים ומחשבים כדי לדגמן, לנתח ולפתור בעיות מורכבות בעסקים או במחקר? לאחר מכן למד מתמטיקה שימושית באודנסה.
מתמטיקה שימושית היא זירת נושאים רחבה, המשלבת מתמטיקה, סטטיסטיקה ומדעי המחשב. עם זאת, יש מקום לנושאי בחירה, המאפשרים לך להתמחות בתחום תת לפי בחירתך.
עבודה עם מתמטיקה
מתמטיקה יישומית היא לא סוג מסוים של מתמטיקה, אלא דרך עבודה עם מתמטיקה. אי אפשר לומר אם מיושם נושא מתמטי או לא. רוב המתמטיקה הנחשבת למתמטיקה "טהורה" פותחה על מנת לפתור בעיות מעשיות.
דוגמה ספציפית למקרה ההפוך, שעדיין יש לו פוטנציאל מעשי רב, הוא עורך הדין והפקיד הממשלתי הצרפתי פייר דה פרמט, שעבד עם המתמטיקה אך ורק כדי לספק את סקרנותו שלו. לאחר יותר מ -350 שנה, הוכח לאחרונה כי המשוואה המפורסמת שלו: xn+yn = zn, כאשר x, y, z ו- n הם מספרים חיוביים, טבעיים, אין לה פתרון עם n = 2 (כי n = 2 יוצר 3 , 4 ו- 5 אחד מתוך אינסוף פתרונות).
לפרמה לא הייתה שום שאיפה לניצול מעשי שלו בתורת המספרים. עם זאת, עבודתו הינה בסיסית בתורת הקוד (קריפטולוגיה) הנהוגה בכל פעם שאנו מבצעים עסקאות ועושים בנקאות מקוונת.
בקיצור, אפשר לומר שמתמטיקאי יישומי מונע לעתים קרובות מבעיה שמחוץ לתחום המתמטיקה.
גלריה
תכנית לימודים
עקרונות ההוראה שלנו
אנו מאמינים כי איכות ההוראה שלנו חיונית לחינוך הדור הבא של הוגים חדשניים.
עקרונות ההוראה שלנו מבוססים על הכבוד שלנו לתלמידים, על הכרה בכישרון שלהם וברצונם ללמוד ולשגשג.
דיון על ההרצאות
הפרופסורים שלנו מעריכים מאוד תלמידים ששואלים שאלות, חולקים מחשבות ומפתחים רעיונות משלהם.
אנו מעודדים את התלמידים לקחת חלק פעיל בשיעורים מכיוון שאנו מאמינים שזה מעמיק את הבנתם ואת יכולתם ליישם עקרונות שנלמדו.
שותפי הוראה עם דלתות פתוחות
הפרופסורים שלנו מבינים את עצמם כשותפי ההוראה שלך. הם מתעניינים בהבנתך בחומר ובהתפתחותך האקדמית והאישית במהלך הלימודים.
אם יש לך שאלות, מאבקים או רעיונות חדשים, אתה מוזמן פשוט לעצור ליד הפרופסור שלך ולדבר איתו או איתה. מכיוון שיש לנו מדיניות של דלת פתוחה, אין צורך במזכירה או פורמליות.
אנחנו רואים כישרון, לא היררכיות
בדנמרק, כולם ביחסי שם פרטי עם כולם מלבד משפחת המלוכה. זה יוצר קשרים הדוקים יותר בין סטודנטים לפרופסורים.
במקום היררכיות, אנו מאמינים בדיון ברעיונות, בתוכן ובממצאי המחקר העדכניים ביותר. זו הסיבה שאנו מזינים רעיונות, מגדלים כישרונות וגורמים לתלמידים שאפתניים לצמוח. סטודנטים בעלי מוטיבציה יכולים לעתים קרובות להשתתף באופן פעיל בפרויקטי מחקר ולפרסם במהלך לימודי התואר השני שלהם.
הוראה מבוססת מחקר
ההוראה שלנו מבוססת על ממצאי המחקר העדכניים ביותר ומקושרת עם ממצאי המחקר שלנו ושל חוקרים אחרים בעלי הכרה בינלאומית. לכן, טבעי לנו לעדכן את כל הקורסים המוצעים באופן שוטף.
אנחנו מגדלים הוגים טובים
לימוד העקרונות הנתונים בעל פה חשוב כמובן. אבל היכולת ליישם את העקרונות, להשתמש בהם, לאתגר אותם ולשפר אותם היא בעלת ערך גבוה עוד יותר עבור החברה והתעשיות שלנו.
לכן תכניות הלימודים שלנו מכילות יותר דיונים מקצועיים, יותר מפגשי יישום וחשיבה ביקורתית יותר מאחרות, מבלי להתפשר על הרמה הגבוהה של החשיבה התיאורטית והמופשטת.