תואר ראשון בניהול שיווק
Fontys University of Applied Sciences
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Venlo, הולנד
שפות
אנגלית, גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,314 *
מועד אחרון להגשת בקשה
15 Jun 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* סטודנטים ב- EEA: 2.168 € סטודנטים שאינם EEA: 8.150 €
מבוא
ניהול שיווק הוא תכנית רווקות רחבה בת 4 שנים. זה מכין אותך להגיב לצרכי הלקוחות בסביבה בינלאומית על ידי הצעת נושאים כמו מחקר שוק, דיני שיווק, התנהגות צרכנים ושיווק אלקטרוני. תוכלו גם למצוא חברה משלכם בפרויקט בשם Mini Company. בפרויקט זה תעבדו בתפקידים שונים בחברה אמיתית. משווק טוב הוא רשת נהדרת. לכן תעשו הרבה מטלות קבוצתיות במהלך הקורס. בסופו של דבר מדובר בתכונות שלך ולכן תיבחן באופן פרטני בבחינות. כסטודנט לניהול שיווק, תוכלו להפוך בהדרגה למומחה לשיווק עם ניסיון בעבודה בסביבה בינלאומית. תוכנית הלימודים כוללת שתי התמחות שתוכלו להשלים בהולנד או בחו"ל. תוכלו לצבור ניסיון בינלאומי נוסף בקמפוס שלנו שם תפגשו הרבה סטודנטים ממעל 50 מדינות!
מאמן לימודים
ההתפתחות האישית שלך היא המפתח לנו. לכן לכל תלמיד יש את מנהל הקריירה שלו. יחד אתה מדבר על תוצאות המחקר ועל כל הבעיות שאתה יכול להתמודד, בין אם הם אישיים או ללמוד הקשורות. במהלך ההתמחות שלך ובשלב סיום הלימודים, תנחה אותך מרצה. הוא או היא יכולים לעזור לך עם שאלות על המשימה שלך, את המשימות או לכתוב את התזה.
בחרנו בכוונה ללמד בכיתות קטנות במקום באולמות הרצאות גדולים ככל האפשר, כי אנחנו רוצים להכיר אותך אישית. המרצים שלנו ומנהלי הקריירה המחקר במיוחד רוצים לתמוך בך את הטוב ביותר שהם יכולים במהלך הזמן שלך ב Fontys.
תְקוּפַת הִתמַחוּת
בשנת הלימודים השלישית והרביעית, תוכלו לעשות התמחות. אתה יכול לבחור את החברה בעצמך, אבל אנחנו גם מספקים רשימה של חברות שאנחנו עובדים עם. התמחויות יכול להיעשות בהולנד או בחו"ל. הבחירה תלויה בך.
בשתי התמחויות, תוכלו לפתור בעיה בתוך החברה. אתה חווה איך זה לעבוד בעמדה של רווקים. בינתיים, אתה בונה את הרשת המקצועית שלך. לא רק לעתים נדירות התמחות מובילה לעבודה. במהלך שתי התמחויות, תקבל תמיכה על ידי מרצה. אתה תגמור את המחקר שלך אצל פונטיס עם תזה רווקה.
ישנן חברות סטאז 'רבות בהן עבדו תלמידי ניהול השיווק שלנו: פיליפס, וודאפון, ב.מ.וו, טסלה, KPN, אוקה-קאנון, T-Mobile ורבים אחרים. אלה כמה מהידועים יותר. סטודנטים רבים קיימו את ההתמחות שלהם בחברות קטנות ובינוניות.
איך להכין
לימודים בחו"ל הם צעד גדול. עבור סטודנטים רבים, זו הפעם הראשונה שהם חיים בעצמם. פתאום אתה צריך לבשל לעצמך, לקנות מצרכים, לפתוח חשבון בנק וכו '. חוץ מזה אתה צריך לדבר אנגלית כל הזמן. מסיבה זו, חיוני שתהיה מוכן כשאתה מתחיל ב- Fontys. כל תלמיד צריך להיות ברמת אנגלית של לפחות IELTS 6.0 או TOEFL 550, אך כדי להבין היטב את הספרות והתיאוריה בכיתה, מומלץ להכשיר את כישורי האנגלית שלך. ישנם מספר מכינות להעלאת רמת האנגלית שלך.
עם המנטליות הנכונה של המחקר והמוטיבציה, אנו מאמינים שכל תלמיד שמתחיל ב- Fontys יכול לסיים את לימודיו.
נקודת מבט מקצועית
כיום עסקים לא יכולים לשרוד ללא שיווק חזק. באמצעות קמפיינים שיווקיים חכמים ויצירתיים, החברות מתקשרות עם קבוצות היעד שלהן. בתור משווק צדדי, אתה יכול לעבוד כמעט בכל חברה.
תחום השיווק הוא רחב מאוד, מה שמשקף את הפונקציות השונות שעוסקות המשווקים. ארט דירקטור, מנהל מדיה חברתית, מנהל מכירות או חוקר שוק, כל אלה דוגמאות למשרות בתחום השיווק. דבר אחד בטוח; כבוגר ניהול שיווק, יש לך בסיס איתן לעבוד כמשווק בכל חברה. תוכלו לנתח קבוצות יעד ולמדתם כיצד לפתח מושגי שיווק ותקשורת. אתה איש מקצוע בכתיבת תוכניות שיווק ובניתוח חברות.
עם שתי ההתמחויות, סיימת, את הניסיון שלך בחברת המיני שלך ואת הידע שלך על ארגונים בינלאומיים אתה נכס מוערך עבור חברות בכל רחבי העולם.
כמובן, אתה יכול להקים את החברה שלך גם ולעבוד כיזם עסקי על סטארט אפ כמנכ"ל.
דרישות קבלה
בתור סטודנט רווקים פוטנציאליים, אתה חייב להיות דיפלומה של השכלה תיכונית גבוהה כי הוא שווה ערך לסטנדרטים ההולנדים. כדי להתקבל Fontys University of Applied Sciences סטודנטים Fontys University of Applied Sciences חייב להיות זכאי להשכלה גבוהה באמצעות תעודה של השכלה תיכונית / דיפלומה תיכונית עם תוצאות טובות. זה אומר:
- לסטודנטים הולנדים: VWO, HAVO או MBO-diploma
- עבור סטודנטים גרמנים: Fachabitur או Abitur (Fachhochschulreife או Allgemeine Hochschulreife)
- לסטודנטים של לאומים אחרים: תעודת בגרות גבוהה / GCE או שווה ערך, כגון רמות GCE A הבריטי או ציונים GCSE A, B או C, Baccalaureate הבינלאומי, Baccalaureat צרפתית או תיכון אמריקאי (הזרם העליון או פלוס 1 שנה מִכלָלָה)
מלבד התעודה שלך, יש לספק את הכישורים האקדמיים הנוספים אם הם זמינים (במיוחד בתחומי המתמטיקה והכלכלה). לדוגמה, קורסים נוספים, סדנאות, פרויקטים, השתתפות בתחרויות.
* תוכנית זו זמינה גם בגרמנית.
* צריכת פברואר חלה רק על הזרם הגרמני. הזרם האנגלי מתחיל רק בספטמבר. הזרם הגרמני מתחיל גם בספטמבר וגם בפברואר.
קבלה
תכנית לימודים
שנה 1
בשנה א' צוללים ליסודות תהליך השיווק והשיווק המקוון. אתה חוקר התנהגות צרכנים ומקבל מידע על מחקר כלכלי מדעי ועסקים. נוסף על כך, אתה רוכש ומפתח מיומנויות רכות רלוונטיות, כגון תקשורת, משא ומתן, עבודת צוות, מקצועיות ואחריות. אתה גם תתחיל ללמוד שפה חדשה.
שנה 2
בשנה ב', אתה מעמיק את הידע השיווקי שלך עם נושאים כמו ניהול מותג, שיווק דיגיטלי ובקרת שיווק. אתה מקבל תובנה לפרקטיקה באמצעות מספר פרויקטים. הפרויקט המרכזי בשנה ב' הוא ה-StartUp Factory, הכולל עבודה משותפת עם סטודנטים מתכניות לימוד שונות. אתה בוחר בין 4 סוגי פרויקטים, כמו הקמת הסטארט-אפ שלך או עבודה על פתרונות יצירתיים לבעיות בחברות אמיתיות. כל פרויקט StartUp Factory מאפשר לך לעבוד על היצירתיות שלך וללמוד יותר על תקשורת עם אנשים מרקעים שונים.
שנה 3
בסמסטר א' של שנה ג' אתה עושה השמה בעבודה בחברה לבחירתך. זה מאפשר לך לתרגל את כישורי השיווק שלך לעתיד. אתה תעמיק את הידע שלך בעולם העסקים האמיתי. את ההשמה בעבודה ניתן להשלים במדינה לבחירתכם.
בסמסטר ב' של שנה ג', אתה מעמיק את הידע שלך בנושא מסוים על ידי ביצוע תכנית משנית. תכנית מינורית מאפשרת לך לרכוש ידע בתחום לבחירתך. אתה יכול לבחור לעשות קטין זה ב-Fontys, באחת מהאוניברסיטאות השותפות שלנו בהולנד, או באחת מ-125 האוניברסיטאות השותפות שלנו בכל רחבי העולם.
שנה 4
בשנה 4, אתה תעבוד על פרויקט מקרה גדול בחיים האמיתיים עם חברה קיימת. יתרה מכך, אנו מציעים מודולי שיווק מעמיקים כמו CRM וניתוח נתונים, כישורים עסקיים בין-תרבותיים, סחר בינלאומי ונושאי שיווק. בסמסטר האחרון תעשה עוד שיבוץ עבודה ותעבוד על בעיה מעשית בתוך חברה. אתה מדווח על הפתרונות לבעיה המעשית הזו בתוצר הסופי שלך: דוח הסיום. לאחר שתסיים את החלק האחרון של תוכנית הלימודים, תקבל תגמול בתואר ראשון במדעים בינלאומיים.
גלריה
תוצאת התוכנית
מה אתה הולך ללמוד
- הבנת הכוח של מותגים (למשל אפל, נטפליקס, טסלה ושות')
- פיתוח אסטרטגיות שיווק
- הבנת הבדלי תרבות בשיווק
- יצירת קמפיינים שיווקיים (למשל בפלטפורמות מדיה חברתית, כמו אינסטגרם, Snapchat ו-TikTok)
- חקר צרכי לקוחות והתנהגות צרכנים (למשל עם סקרים שפותחו בעצמו)
- פיתוח מודלים עסקיים דיגיטליים משלו
- מיומנויות רכות רלוונטיות (מצגות בטוחות, טכניקות יצירתיות וכו')
- הקמת חברת סטארט-אפ משלך
מלגות ומימון
חלק מתוכניות הלימוד של פונטיס מציעות את מלגת הולנד לתלמידיהם. ייתכן שאתה גם זכאי למלגות אחרות שלא סופקו על ידי פונטיס.
אפשרויות קריירה
בנוף העסקי של היום, ארגונים לא יכולים לשרוד בלי שיווק חזק. באמצעות קמפיינים שיווקיים חכמים ויצירתיים, חברות מתקשרות עם קבוצות היעד שלהן. כמשווק רב תכליתי, אתה יכול לעבוד כמעט בכל חברה. תחום השיווק הוא רחב מאוד, מה שבא לידי ביטוי בפונקציות השונות שממלאים המשווקים. הבוגרים שלנו עובדים בתור:
- מנהל חשבון
- יועץ תקשורת
- מנהל מותג
- יוֹעֵץ
- מנהל קמפיין
- משווק התנהגות צרכנים
- משווק דיגיטלי
- משווק מוצר
- משווק מכירות
- משווק סחר
- מנהל מדיה חברתית
- מנהל מכירות
- חוקר שוק
- יזם