BA (Hons) ניהול עסקים

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

אנו מציעים לתלמידים שלנו הזדמנות ייחודית להעביר את הזיכויים שלהם לאוניברסיטאות השותפות שלנו בארה"ב ובבריטניה, ובכך נותן להם חשיפה בינלאומית ללא תחרות

מודולים

חוק עסקים

החוק מורכב מכמה תחומים שיכולים להשפיע על עסקים כגון חקיקה צרכנית ודיני עבודה. אבל עסקים חשופים גם לתחומים כגון חוק חוזה יחסים חיצוניים עם ספקים שיש להם השלכות משפטיות. מודול זה בוחן את התחומים הללו ואת השפעתם, ובסופו של תלמידי המודול תהיה הבנה של התחומים שיש לפקח עליהם ולנהל אותם.

תכנון עסקי והגדרת מטרות

כל עסק צריך תוכנית. כל עסק צריך מטרות. עסק צריך להיות ברור לאן הוא רוצה ללכת, מה המטרות שלו ואיך זה הולך להגיע לשם. מודול זה ייקח את התלמידים בתהליך התכנון. מתי, איך ולמה עד סוף התלמידים מודול יבין הגדרת המטרה ולהיות מסוגלים להגדיר את המטרות שלהם וגם יודעים איך לארוג אותם לתוכנית עסקית.

התרבות והארגון

תרבות הארגונים מוגדרת לעתים קרובות כ"דרך שבה אנו עושים דברים בארגון שלנו ". התרבות נובעת מן הרקע של העסק, הלקוחות שלו, השוק הוא נמצא אבל בעיקר מכל האנשים בארגון. סגנון הניהול וכיצד אנשים מגיבים לסגנון ניהול זה עוזר לעצב את התרבות ואת המודול הזה בוחנת תחומים אלה. בסוף התלמידים המודול יבינו כיצד נוצרת התרבות וההשפעה שתהיה לה על הארגון.

לקוחות ושירות לקוחות

לקוחות הם נשמת אפה של העסק. הם יכולים להיות לקוחות חיצוניים שרוכשים מוצרים או שירותים מהחברה והם יכולים להיות לקוחות פנימיים אשר סחר שירותים אחד עם השני בתוך הארגון. כך או כך הלקוחות חייבים להיות שירות ונתמך בצורה הטובה ביותר האפשרית כדי להבטיח כי יש להם את הצרכים שלהם מילא בצורה היעילה ביותר ויעילה. מודול זה בוחן את התחומים הללו, ובסוף הסטודנטים יבינו היטב את החשיבות של היבט זה של העסק.

פיתוח מיומנויות אישיות

בעסקים וניהול כי הם מיומנויות רבות ללמוד. הם לא רק ידע והבנה של העסק, אלא גם ידע והבנה של האנשים שאתה עם. מודול זה בוחן כמה מיומנויות כגון תקשורת, השפעה, הקשבה. בסוף המודול יכירו בצורך לפתח את המיומנויות הללו ויהיו מודעים לטכניקות השונות הקיימות לשיפורן.

תקשורת יעילה

תקשורת היא אינטראקציה אנושית חשובה. זה יכול להתרחש במובנים רבים הן מילולית ולא מילולית, אבל זה צריך להיות מובן, ברור ויעיל. מודול זה בוחן שיטות שונות של תקשורת ואת ההקשר שבו הם עשויים לשמש עד סוף התלמידים מודול ילמדו כיצד לשפר את טכניקות התקשורת שלהם.

ניהול ובקרה פיננסים

דרך יעילה ללמוד היא לסקור מקרי מבחן סביב הנושא בהישג יד. ישנם מחקרים רבים זמין האוצר שיכולים לתעד את מה שקרה וכיצד ארגונים שונים הגיבו לנושאים שונים של תזרים מזומנים, נזילות וחוב המאזן. מודולים אלה בוחנים חלק מהמקרים הללו ומדגימים את הנוהג הטוב ביותר בטיפול בסוגיות כלכליות. בסוף המודול התלמידים יבינו כמה מן הגישות הבסיסיות לבעיות כלכליות.

יסודות החשבונאות

שמירה מדויקת ועדכני רשומות פיננסיות הוא חיוני חיוני עבור העסק. זה לא רק דרישה משפטית, אבל זה מידע מנהל לא יכול להסתדר בתכנון וקבלת החלטות. מודול זה מזהה את התחומים העיקריים כי מנהל צריך להיות מודע ולהבין על ידי סוף התלמידים המודול יוכלו לקחת מיומנויות פיננסיות חדשות למקום העבודה.

ניהול אתית

בדיוק מה הם אתיקה עסקית ומדוע הם חשובים? האם זה אפשרי להיות לא מוסרי ומצליח או שמא ניתן להצליח ואתית. מודול זה בוחן את התחומים הללו ומביט כיצד חברה יכולה לאזן את תרבותה ולפתח פעולות ומערכות שאינן מקשות על אף אחד. עד סוף המודול התלמידים יהיו חשופים לדגמים שונים להערכה.

ניהול בעולם של היום

מנהלים היום צריכים לנהל במצב של שינוי מתמיד ושינוי וחשוב להבין את היסודות המונחים ביסודם וכיצד שינוי מתמיד זה יכול וצריך להיות מנוהל. המודול בוחן את הקבועים, כמו גם את המשתנים ועל ידי סוף התלמידים מודול תהיה קבוצה מעודן של כישורים שיכולים לסייע בהבנת תהליך הניהול.

שיווק ומכירות

מכירת המוצר הסופי הוא מה העסק נשפט סוף סוף על ובמהלך זה של שיווק ומכירה של מסלולים חדשים חיוני כי התלמידים מבינים את החשיבות של תוכנית השיווק ואת כישורי המכירות חיוני שצריך לרוץ יחד. בסוף זה מודול התלמידים יבינו את החשיבות של שיווק למד טכניקות כדי לשפר את כישורי השיווק שלהם ואת כישורי המכירה שלהם.

מבנה ארגוני

ארגון אחר צריך לבנות את עצמו בדרכים שונות מסיבות שונות. זה עשוי להיות תלוי במוצר שלהם או בשוק שלהם או אפילו את התרבות שהם רוצים לפתח. מודול זה בוחן ומנתח מבני ארגון שונים והקשרים שונים. בסוף המודול יבינו מדוע ארגונים צריכים להיות מובנים בדרכים ספציפיות.

ניהול ביצועים

ניהול ביצועים עוסקת בניהול צוות. איך הם עושים את עבודתם. יעילותם ויעילותם. מודול זה בוחן את הדרכים למדוד ולשפר ביצועים וכיצד מנהל יכול לפקח על תהליכים ומבנים שצריך להיות במקום. בסוף המודול התלמידים יבינו את הצורך והשימוש בטכניקות אלו כדי לשפר את הביצועים.

פוליטיקה ועסקים

אחת ההשפעות החיצוניות הגדולות על העסקים היא פוליטיקה. היא מטילה את עצמה בדרכים רבות באמצעות חקיקה, הגנת הצרכן, מדיניות מיסוי ועוד רבים אחרים מדיניות מקומית כגון נסיעות ותכנון תקנה. מודול זה בוחן את התחומים השונים אשר צריכים להיות מובנים על ידי העסק על מנת לאפשר לו לתכנן את פעילותו סביב רגולציה ובקרה הקיימים. עד סוף התלמידים מודול יבין את ההשפעה של הפוליטיקה על העסק ולהיות מסוגל גורם את ההשפעות לתוך התוכנית העסקית.

ניתוח מעשיים חשבונאות

חשבונות של העסק יכול לספר לך כל כך הרבה על הבריאות של העסק הזה, איך הם רווחיים, כמה יעיל הם משתמשים במשאבים הכספיים שלהם וכמה חזק הם מבחינה כלכלית. מודול זה יציג בפני התלמידים מגוון של טכניקות וחישובים אנליטיים שניתן לבצע על מנת להעריך את החוסן הפיננסי של העסק, ועד סוף התלמידים המודולים יוכלו להשתמש בטכניקות אלו.

מיומנויות כמותיות

מנהלים לעיתים קרובות צריכים לבצע חישובים בסיסיים ומתמטיקה העוסקים בתחומים כגון רמות מכירות, עובדות סטטיסטיות או מחקרים השוואתיים. מיומנויות אלה מתעלמים לעתים קרובות בתוך ערכת המנהלים אבל הם בכל זאת הכישורים הדרושים. מודול זה מכסה כמה טכניקות כמותיות בסיסיים ועל ידי סוף התלמידים מודול יבין את הצורך ואת יודעת איך להשתמש במיומנויות כאלה.

ניהול משאבי אנוש אסטרטגי

ניהול משאבי אנוש הוא על אנשים. איך אתה בוחר אותם, איך אתה לפתח אותם, איך אתה לתגמל אותם ואיך אתה שומרים אותם. מודול זה בוחן הן את ההיבטים המשפטיים של העסקת אנשים, והן את ההיבט הבינאישי של הבטחת הארגון משתמש בהם כמיטב יכולתם.

הסביבה העסקית

עסק אינו פועל בבידוד. יש לחצים שמפעילים אותו מכל הצדדים בדרכים רבות, הן פנימית והן חיצונית. מודול זה בוחן חלק מהתחומים הללו ומביט בדברים כגון לחץ פוליטי, לחץ צרכנים ולחצים לשינוי. בסוף התלמידים מודול יבין את ההשפעה של הדברים האלה על העסק להיות מודעים לצורך לתכנן סביבם.

מנהל היזמות

מה הוא יזם ואתה יכול לפתח את המיומנויות? ישנן הגדרות רבות דעות רבות על מיומנויות לזיהוי הטמון היזם. מודול זה בוחן כמה דעות ורעיונות סביב יזמות ועל ידי סוף התלמידים מודול תהיה הבנה רחבה של הפרופיל.

תמהיל השיווק

ההגדרה הקלאסית של תמהיל השיווק היא "4 P". מוצר, מחיר, מקום, קידום מכירות. ישנם מודלים נגזרים שונים הנובעים הגדרה קלאסית זו מודול זה יבחן את תחומי השיווק מהווים "תערובת". זה מאפשר תכנון סביב האסטרטגיה השיווקית של הארגון ועל ידי סוף התלמידים מודול יבין את האלמנטים של המוצר, השירות והפעולות כי צריך להיות factored לתוך תוכנית השיווק.

עדכון אחרון: מרץ 2020

מלגת Keystone

גלה את האפשרויות שהמלגה שלנו יכולה להעניק לך

אודות בית הספר

Why us Czech College in Prague is a private management school focused on teaching Business in English. We have different programmes focusing on Business, International Management, Finance, Marketing, ... קרא יותר

Why us Czech College in Prague is a private management school focused on teaching Business in English. We have different programmes focusing on Business, International Management, Finance, Marketing, Entrepreneurship and Operations Management. Modern Approach British Business Schools are always known for their innovative curriculum, case studies, group exercises and presentations. We at Czech College have adopted these modern methods for Business education. קרא פחות
פראג , שארג'ה + 1 יותר פחות