BA (Hons) בפרסום
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kuala Lumpur, מלזיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 20,380 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בינלאומיים שנה 1: RM 26,300 (USD 6,840) £ 250 שנה 2: RM 27,800 (USD 6,240) £ 250 שנה 3: RM 28,100 (USD 7,300) £ 250 סך הכל: RM 82,200 (USD 20,380) £ 750
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
סקירה כללית
הגישה שלנו ל- 360 מעלות לפרסום יצירתי ואסטרטגי וניהול מותגים מפתחת אנשי מקצוע עם מגוון רחב של מיומנויות, מפתחת את הזדמנויות ההעסקה שלך. סביבת העבודה היצירתית שלנו משקפת סביבה של סוכנות, יצירת אזורי עבודה גמישים ומרחבי פרוייקטים עם תוכנה סטנדרטית בתעשייה. תוכנית הפרסום הדינמית שלנו, שמובילה רעיונות, תספק לך את הכישורים וההבנה לפתח קריירה בתעשיות היצירתיות. אם אתה רוצה לעבוד בצוות יצירתי, להיות copywriter, מתכנן חשבון או מנהל המותג, תוכלו להרוויח ניסיון מעשי על הידיים כי הוא מאוד אטרקטיבי למעסיקים בעתיד. צוות התוכנית יש ניסיון בתעשייה ומדריכים עמיתים שלנו הם מנהלים יצירתיים הנוכחי מתרגלי סוכנות. אנו מציבים חשיבה יצירתית ורעיונות במרכז הגישה של 360 מעלות למחקר פרסומי באמצעות פלטפורמות פרסום דיגיטליות ומסורתיות, חוקרים מדיה חברתית, שיווק ויראלי ופרסום סביבתי. מיקומים בתעשייה וביקורי סוכנות יוסיפו להתפתחות שלך. תלמד כיצד ליצור מסעות פרסום על ידי לימוד תחומי מפתח של חשיבה יצירתית, אסטרטגיה ותכנון, כמו גם יצירת רעיונות, תקשורת משולבת, כיוון אמנות וקופירייטינג.
דרישות כניסה
כביש 1: כניסה לשנת 1
- השלמה מוצלחת של STPM עם 2 עובר מלא או שווה ערך עם מינימום CGPA של 2.0 והשלמת SPM או שווה ערך; אוֹ
- השלמה מוצלחת של A-Level עם לפחות לעבור 2 נושאים והשלמה מוצלחת של O-Level או שווה ערך; אוֹ
- בבגרות או בבסיס מוכר עם CGPA 2.0 ב SPM רמה; אוֹ
- הסמכה ש- APIIT מקבלת כמקבילה לאמור לעיל.
ו
תיק עשוי לכלול:
- ספרי לימוד.
- תצלומים של דגמים.
- עבודת אומנות.
- כישורי מחשב.
- מחקר.
- רעיונות ספרים, וכו ', ו
- שלוש דוגמאות של פרסומות שמצאתי במגזינים או עיתונים שאתה אוהב ולמצוא מעניין - אלה יידונו בראיון.
כביש מס '2: כניסה לשנה 2
- השלמה מוצלחת של תעודת ה- API הרלוונטית, או
- השלמה מוצלחת של מחקר במוסד מוכר אחר בעל זיכויים אקדמיים השווים לשנה הראשונה לתואר ראשון בהצטיינות
כל התלמידים חייבים להוכיח כי הם נפגשו המקבילה של IELTS 6.0 או באמצעות הערכה רשמית בשפה האנגלית או באמצעות הצלחה במחקר קודם ברמה "A" או שווה ערך באנגלית.
תוכנית מתאר
הנושאים שתחוו כוללים:
שנה 1
- לקוח מושג קצר אני
- לקוח מושג קצר II
- מבוא מבוא
- מבוא מבוא II
- ליידע את ההמונים
- מבוא לעיצוב גרפיקה
- יסודות השיווק
- מגמות וחשיבה חזותית
- מבוא לתרגילי מדיה
שנה 2
- פרסום ואריזה
- יישום מותג I
- יישום מותג II
- דיגיטלי חוויתי
- חשבון ותכנון מדיה
- אימון מקצועי
- קופירייטינג והכוונה יצירתית
- תרגול יצירתי
- יְצִירָתִיוּת
תְקוּפַת הִתמַחוּת
שנה 3
- העתיד לחשוב אני
- חשיבה עתידית II
- פרויקט מרכזי I
- פרויקט מרכזי II
- פרויקט מרכזי III
- פרסום וניהול מותג דוח מחקר I
- דוח פרסום וניהול מותגים II
- עתיד עיצוב עבור ABM
בנוסף לאמור לעיל, כל התלמידים נדרשים להשלים בהצלחה את הלימוד הכללי מודולים כפי שנקבע על ידי סוכנות הכשרה מלזי, כמו גם למלא את דרישות האשראי עבור פעילויות חינוכיות משותפות.
בוגר תעסוקה
בגלל שלנו 360 מעלות קריאייטיב גישה אסטרטגית פרסום הבוגרים שלנו הם מוכנים בתעשייה. בכל הרמות והמודולים אנו שואפים לספק לבוגרים שלנו מודעות קריטית באמצעות למידה המבוססת על חקר, ידע בנושא רכישת מיומנויות. במהלך שלוש שנות התואר, התלמידים שלנו מפתחים את הבנתם באמצעות תרגול מהורהר ופתרון בעיות, ומעודדים אותם יותר ויותר ומאפשרים להם לקחת על עצמם את הבעלות והאחריות על הלמידה שלהם, הן כפרטים והן כחברי צוות, שבהם היכולת לתקשר עם ביטחון, לתקשר בצורה יעילה ולעבוד עם עמיתים ועמיתים הוא בעל חשיבות עליונה. מעסיקים מעריכים את הכישורים המקצועיים ואתיקה בעבודה שהוכיחו על ידי התלמידים שלנו, ובמיוחד ההזדמנויות לאורך התכנית להתקשרות עם סוכנויות בתקצירים חיים, זירות לקוחות והתמחויות, אבן יסוד לחוויית הלמידה שאנו מציעים כאן. הבוגרים היצירתיים והיצירתיים שלנו הם הוגים חדשניים אשר מחפשים באופן יצירתי פתרונות המבוססים על הניסיון, הכישורים והידע שפותחו בניהול הפרסום והמותג.