מטרת התוכנית

מטרת התוכנית היא לספק לסטודנטים כישורים אקדמיים, מקצועיים וניהוליים הנחוצים בענף האירוח והתיירות הרחב. התלמידים ייחשפו לסביבה לימודית ויזמית יצירתית על מנת לפתח תכונות מנהיגות חזקות ותרבות מקצועית מכוונת אירוח. התוכנית מעוררת עקרונות אקדמיים באמצעות למידה רפלקטיבית וחשיבה ביקורתית בקורסים תיאורטיים ומקצועיים וכחממה, היא תומכת בסטודנטים בהפעלת גישות רב תחומיות בניהול, פתרון בעיות, קבלת החלטות יעילות ושיטות עבודה מומלצות. יחד עם ההתמחות וניסיון העבודה, התוכנית מציעה לסטודנטים הזדמנות לרשת מקצועית על מנת לקדם את הקריירה העתידית שלהם. הבוגרים יצפו להתקבל לעבודה בתפקידי פיקוח / ניהול ולעבוד על פני ארגונים שונים בתחום האירוח והתיירות.

דרישות כניסה

דקה 50% על תעודת עזיבת בית הספר הגבוה שלך

מטרות התוכנית

עם סיום התואר צפויים הסטודנטים:
  • לקבל ידע מקיף לגבי היקף הפעילות בענף האירוח והתיירות;
  • למזג למידה חווייתית וכיתתית ביישום מושגי ניהול ותיאוריות בהקשרים השונים של עסקים ואירוח תיירות;
  • פיתוח 'מיומנויות רכות' ניהוליות וכישורים טכניים;
  • לרכוש את התכונות של עובד ברמת פיקוח, יחד עם יכולות ארגוניות ומנהיגות;
  • הניחו את הבסיס להשכלה נוספת בתחום המשמעת ולמידה לכל החיים.
ידע והבנה בנושא:
  • להבין את האופי והמגוון של ענף האירוח והתיירות יחד עם מימדיו החברתיים-תרבותיים;
  • להבין את הפונקציות ולהעריך את הדינמיקה המורכבת של פעולות אירוח ותיירות, מוצרים וארגונים בשוק גלובלי;
  • להכיר את התפתחות הענף והשפעתו על הכלכלה הלאומית והבינלאומית;
  • להבין וליישם תיאוריות, מושגים ומתודולוגיות שעומדות במרכז התפאורה ותפעול האירוח;
  • הכיר בהבדלים תרבותיים הקשורים לעבודה ניהולית;
  • הציגו מערכות ניהול אשר יתקלו במקום העבודה והבנו את תהליך איכות השירות.
מיומנויות אינטלקטואליות:
  • לפתח מיומנויות כדי להקל על תפיסה וניתוח של סיטואציות עסקיות המשפרות את היכולות היצירתיות והמרשם להתמודד איתן;
  • לזהות, להעריך ולסנתז השקפות או אמירות אקדמיות שונות בנושאים עסקיים או מבצעיים שונים בתחום האירוח והתיירות;
  • הכיר בתכונות והטכניקות של פעולות המלון, מנהיגות, תכנון ובקרה והבנת מערכות הניהול שנתקלות בהן באזור העבודה;
  • פיתוח ערכים ומיומנויות ומיומנויות אתיות מקצועיות באמצעות לימודי מקרה, מרצים אורחים, מטלות, סדנאות ומתמחים בתעסוקה;
  • לטפח תרבות מקצועית של שירות מכוון לקוח ומצוינות ארגונית.
מיומנויות הניתנות להעברה:
  • ליישם מיומנויות וכישורים מקצועיים שפותחו בתוכנית בגישה יזמית לניהול אופיו המגוון של הענף;
  • להחיל היבטים טכניים ותפקודים תפעוליים של אירוח ותיירות;
  • להסביר ולהחיל נהלים עסקיים ואסטרטגיות ניהול כדי לנווט בארגון דרך שוק תחרותי ולהבטיח צמיחה ארגונית וקיימות;
  • לנצל 'מיומנויות רכות' ניהוליות ולקבל אחריות ואחריות לקביעת והשגת יעדים ארגוניים;
  • יישם את תהליך הניהול המשמש להתעדכן בשינויים והתפתחויות בתחום האירוח וניהול התיירות;
  • לשנות למנהל רפלקטיבי על מנת להמשיך ולעדכן את היכולות והכישורים המקצועיים הנדרשים וליישם למידה חדשה במצבים משתנים.

קריירה לקוחות פוטנציאליים

הבוגרים יצפו להתקבל לעבודה בתפקידי פיקוח / ניהול במלונות, מסעדות, חברות קייטרינג, סוכנויות נסיעות, חברות תעופה, ועסקים רבים אחרים הקשורים לה.

המלצה לסטודנטים

"אני אוהב את האווירה בקולג 'ויש המון הזדמנויות לעשות כל מה שאתה רוצה. אני לא יכול לחכות שההתמחות שלי בקיץ תתחיל."

ראדה שרשטה

נפאל, שנה א '

מֶשֶׁך

משך הזמן הרגיל של התוכנית הוא ארבע שנים (שמונה סמסטרים), שבמהלכם צפוי שהתלמיד יסיים בהצלחה את נקודות הזכות הנדרשות בכדי לסיים את הלימודים.

Pathway

120611_Skjermbilde2019-09-05kl.09.37.07.png

דרישות אירוח

42 נקודות זכות, 84 ECTS

  • מבוא לניהול אירוח, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • מזון
  • התמחות I, 1 אשראי, 2 ECTS
  • ניהול קולינריה, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • ניהול אגף חדרים, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • ניהול תפעול מסעדות, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • מזון
  • HRM לתעשיית האירוח, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • התמחות II, 1 אשראי, 2 ECTS
  • ישיבות, ועידות
  • התמחות III, 1 אשראי, 2 ECTS
  • הכנסות אירוח
  • פרויקט שנה אחרונה, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • ניהול איכות שירות, 3 נקודות זכות, 6ECTS
  • חדשנות
  • שיטות מחקר, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
דרישות תיירות

18 נקודות זכות, 36 ECTS

  • מבוא לנסיעות
  • שיווק לאירוח
  • יזמות באירוח
  • תיירות בנושא עניין מיוחד, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • ניהול יעד לתיירות, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • קיימות באירוח
הכנסת אורחים

15 נקודות זכות, 30 ECTS

  • יין
  • מזון
  • מערכות מידע על אירוח, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • הידע
  • התנהגות צרכנית באירוח
  • תיירות בינלאומית, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • תיירות תרבותית, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
דרישות עסקיות

21 נקודות זכות, 42 ECTS

  • מבוא לחשבונאות I (R), 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • מבוא לחשבונאות II (R), 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • התנהגות ארגונית, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • מדיניות שוק
  • דיני עסקים, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • מבוא לניהול, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
  • ניהול אסטרטגי, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
דרישות שפה אנגלית

06 נקודות זכות, 11 ECTS

  • אנגלית מכללה, 3 נקודות זכות, 5 ECTS
  • אנגלית אקדמית, 3 נקודות זכות, 6 ECTS
מחשב

12 נקודות זכות, 16 ECTS

  • תקשורת אינטראקטיבית בתעשיית האירוח, 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • מסחר אלקטרוני באירוח
  • מתמטיקה עסקית, 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • יישומים סטטיסטיים בעסקים, 3 נקודות זכות, 4 ECTS
בחירות כלליות לחינוך כללי

12 נקודות זכות, 21 ECTS

  • צרפתית לאירוח I, 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • צרפתית לאירוח ב ', 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • יוונית לאירוח I, 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • יוונית לאירוח ב ', 3 נקודות זכות, 4 ECTS
  • מבוא להיסטוריה של קפריסין, 3 נקודות זכות, 5 ECTS
  • אתיקה יישומית, 3 נקודות זכות, 5 ECTS
  • הבנה תרבותית
  • או כל בחירת זמין אחרת
שפת ההוראה של התוכנית:
  • אנגלית
עדכון אחרון: ספטמבר 5, 2019
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
אוק 2019
אוק 2020
Duration
4 שנים
תכנית מלאה
Deadline
בקשת מידע
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
אוק 2019
End Date
ספט 2023
מועד אחרון להגשת בקשה
בקשת מידע
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Start Date
אוק 2020
End Date
ספט 2024
מועד אחרון להגשת בקשה
בקשת מידע
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.

אוק 2019

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
בקשת מידע
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
ספט 2023

אוק 2020

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
בקשת מידע
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
ספט 2024