BA ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי
Fresenius University of Applied Sciences
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Cologne, גרמניה
שפות
גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 - 7 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 795 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
* חודשי
מבוא
האם שיווק ומדיה דיגיטלית כמו גם פרסום ויחסי ציבור מעירים את התשוקה שלך? האם יש לך עניין רב בניהול תקשורת ומדיה, כמו גם תוכן ושיווק דיגיטלי? לאחר מכן בחר בקורס ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי באוניברסיטת Hochschule Fresenius . התכונן לכלכלה הדיגיטלית עם תואר ראשון זה ולמד כיצד להשתמש בהצלחה במדיה.
תעשיית התקשורת והתקשורת מתפתחת במהירות: לקדמה הטכנולוגית ולמגמות העולמיות יש השפעה מתמשכת על התנהגות התקשורת שלנו ועל צריכת המדיה שלנו. בסביבה זו, מיומנויות תקשורת ויצירתיות מבוקשות יותר מתמיד. תואר ראשון בניהול מדיה ושיווק דיגיטלי (BA) מכין אותך באופן אידיאלי להתחלת קריירה בתעשיית השיווק, התקשורת והמדיה הארצית והבינלאומית ופותח בפניך את הדלתות לעולם החברות והסוכנויות.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
מבנה ותוכן
עם התואר שלנו בניהול מדיה ושיווק דיגיטלי (BA) תוכלו לרכוש ידע מקיף וכישורים אסטרטגיים במדיה ובכלכלה הדיגיטלית, כמו גם ידע כלכלי חשוב כמו יסודות מינהל עסקים. תואר ראשון זה ב- Hochschule Fresenius מציע שילוב מוצלח של מינהל עסקים, ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי.
באמצעות יחידות הוראה מעשית ועבודת פרויקטים בשיתוף חברות, תקבלו תמונה אמיתית על הקריירה העתידית שלכם בניהול מדיה ותקשורת ובתחום השיווק המקוון בקורס ניהול מדיה. תלמד להתמודד בביטחון עם השינוי במודלים עסקיים בהקשר של טרנספורמציה דיגיטלית ולפתח פתרונות רעיוניים ואסטרטגיים.
תוכן
התואר הראשון בניהול מדיה ושיווק דיגיטלי (BA) מספק לך ידע מפורט בתחומים כמו ניהול תקשורת, כלכלת מדיה, שיווק דיגיטלי ופסיכולוגיה של מדיה. הטרנספורמציה הדיגיטלית תמיד משחקת תפקיד חשוב. בלימודי ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי (BA), למשל, תעסוק גם במודלים עסקיים דיגיטליים, תכנון תקשורת לערוצים דיגיטליים, ניהול מדיה חברתית ויצירת אתרים.
יסודות כלכליים
- מנהל עסקים
- ניהול בינלאומי ובין-תרבותי
- כלכלה
- משפט עסקי
- מדע נתונים וניתוח נתונים
- שיטות סטטיסטיות
ניהול מדיה וניהול דיגיטלי
- טרנספורמציה דיגיטלית
- פסיכולוגיה תקשורתית ותקשורתית
- כלכלת תקשורת
- יזמות דיגיטלית וחידושים
- שיווק ומחקר שוק
- ניהול מדיה ותקשורת
- שיווק מקוון ועסקים מקוונים
- מדיה חברתית ושיווק תוכן
- דיני תקשורת
יכולת מתודולוגית
- עבודה מדעית
- תרגול מדיה (וידאו, סרטים באינטרנט)
- ניהול מוצרים דיגיטליים
- טכניקות ניהול פרויקטים והצגה
- תרגול פרויקט
פוקוס
האם אתה מתעניין במיוחד באחד מהתחומים הללו? האם אתה מוקסם משיווק מקוון או יותר נכון ניהול מדיה ותקשורת? בסמסטר הרביעי והחמישי כל אחד תיקח מגמה ותתמקצע. אתה בוחר את המיקוד הראשון בתכנית לתואר ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי (BA). עם המיקוד השני, אתה יכול לבחור גם בקורסים אחרים מהרשת שלנו. לחלופין, אתה יכול לבחור מיקוד שלישי.
לתואר ראשון בניהול מדיה אנו מציעים לך את ההתמחויות הבאות:
הפקת סרטים ווידאו
תמונות נעות הן אמצעי התקשורת החשוב ביותר כיום. ההתמקדות מציגה לך את היסודות של הפקת סרטים ווידאו מבטיחים. תרכוש ידע נרחב בתחומי פיתוח תוכן, סיפור ויישום קולנועי (מצלמה, תאורה, בימוי ופוסט פרודקשן). תלמדו גם כיצד ניהול ייצור של תמונות נעות עבור מבני מכירה דיגיטליים יכול להצליח.
ניהול מדיה דיגיטלית וחברתית
במסגרת ההתמקדות בניהול מדיה דיגיטלית וחברתית, תתמודדו עם משימות הניהול המרכזיות בשיווק דיגיטלי. זה כולל פיתוח אסטרטגיות שיווק מקוון וניהול מדיה חברתית, כמו גם תפיסה של פרויקטים לטרנספורמציה דיגיטלית. לאחר מכן תיישם את הידע התיאורטי שלך במחקרי מקרה.
ניהול אירועים
כיצד מתוכננים ומיישמים אירועים מוצלחים? אתה מתמסר לשאלה זו במיקוד ניהול אירועים. תעסוק באסטרטגיות של אירועים וכן בתכנון, יישום ותפיסה של אירועים ותכנס ליישום מבצעי תוך שימוש בדוגמאות אמיתיות מהפרקטיקה.
תקשורת ארגונית וניהול סוכנויות
תהליך תכנון המדיה תוך התמקדות בחברות וניהול סוכנויות קלאסי הוא במוקד התמקדות זו. תלמדו לפתח מושגים חוצי מדיה לערוצים דיגיטליים ואנלוגיים ולהתמודד עם מודלים ושיטות של חקר אפקטי תקשורת.
סמסטר בחו"ל
הבינלאומיות משחקת תפקיד חשוב במיוחד בכלכלה הדיגיטלית. תבסס את לימודי ניהול המדיה והשיווק הדיגיטלי שלך עם קורסי שפה או שהייה בחו"ל. במהלך קורס ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי באוניברסיטת Hochschule Fresenius , יש לך הזדמנות להשלים סמסטר משולב בחו"ל. זה יכול לקחת אותך לניו יורק או לשנחאי בסמסטר הרביעי או החמישי שלך. הדבר הכי טוב בזה: לא מפסידים זמן, כי הסמסטר בחו"ל משולב במסלול הלימודים הרגיל בתואר הראשון בניהול מדיה ושיווק דיגיטלי. Hochschule Fresenius יזכה אותך בדיעבד בכל נקודות הזיכוי שצברת מחו"ל.
סידני - האוניברסיטה הטכנולוגית סידני (UTS)
גדול
פסיכולוגיה וייעוץ ארגוני בינלאומי
ניו יורק - מכללת ברקלי ואוניברסיטת פייס
התחומים העיקריים של המחקר
- ניהול משאבי אנוש בינלאומי
- ניהול שיווק בינלאומי
- פיננסים וחשבונאות בינלאומיים
שנחאי - אוניברסיטת שנחאי
התחומים העיקריים של המחקר
- ניהול בינלאומי
- פסיכולוגיה לצרכן, שוק ותקשורת
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
שוק המדיה והעסקים הדיגיטליים מתפתחים ללא הרף. מונעים על ידי טכנולוגיות דיגיטליות, ישנם פרופילי הסמכה ודרישות חדשות למומחים בתעשייה. ידע, במיוחד בתחומי השיווק המקוון והמדיה החברתית, כמו גם כישורים אסטרטגיים מבוקשים - ולא רק בחברות מדיה מסורתיות. ניהול מדיה, תקשורת ודיגיטל מוצלח הוא אחד המשימות והאתגרים החיוניים בכל החברות כיום.
לכן, ישנן אפשרויות עבודה מרגשות רבות לבוגרי תואר בניהול מדיה, למשל במחלקות ובסוכנויות של החברה הבאות:
- תקשורת פנימית וחיצונית
- ניהול מדיה חברתית
- משרדי תקשורת, יחסי ציבור ופרסום
- הפקת וידאו פנימית וניהול תמונות נעות
- שיווק / שיווק דיגיטלי
- ייעוץ עסקי
- כלכלה מקוונת ודיגיטלית
- ניהול קונגרס ואירועים
- עצמאות