7 תואר ראשון תוכניות ב אנגלית עסקית 2024

תואר ראשון תוכניות ב אנגלית עסקית 2024Filter
    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הבינתחומית לתואר ראשון באנגלית ועסקים בינלאומיים משלבת בין מקצועות השפה האנגלית ועסקים בינלאומיים 50-50 במטרה לייצר בוגרים בעלי שליטה מצוינת באנגלית ומודעות ביקורתית לשימוש בשפה בהקשר עסקי. מודולים באנגלית מציעים מגוון רחב של נושאים, כמו בלשנות, ספרות, פרשנות ותרגום. במודולים לעסקים בינלאומיים תלמדו שיווק וניהול בינלאומי לצד סטודנטים בבית הספר לעסקים בינלאומי של XJTLU , Suzhou (IBSS).

    • Nakhon Nayok, תאילנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנחנו לא יכולים להכחיש כי אנגלית היא אחת השפות החשובות ביותר עבור תקשורת הגלובלית. להיות השפה הרשמית של קהילת ASEAN, מומחיות באנגלית לתקשורת עסקית הפכה חשובה ביותר כחברות יותר להתרחב לשווקים בינלאומיים.

    • Thailand Post Office Road, תאילנד

    זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית לכל מי שרוצה להיות בתקשורת מוסמכת באנגלית, בעת מקבלת הארקה בידע עסקי.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הבינתחומית לתואר ראשון באנגלית ומימון משלבת שפה אנגלית ומימון 50-50 במטרה לייצר בוגרים בעלי שליטה מצוינת באנגלית ומודעות ביקורתית לשימוש בשפה בהקשר פיננסי. מודולים באנגלית מציעים מבחר רחב של נושאים, כגון בלשנות, ספרות, פרשנות ותרגום. במודולי מימון תלמדו כלכלה ופיננסים ומתמטיקה פיננסית לצד סטודנטים בבית הספר העסקי הבינלאומי של XJTLU

    • Bangkok, תאילנד
    • Pattaya City, תאילנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    על תוכנית בת ארבע שנים, מגוון רחב של מיומנויות המבוססות על נושאים גנריים יהיה מכוסה על מנת לפתח בוגרי צדדי כ 'כל החיים לומדים ".

    • Buffalo, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית באנגלית של מדייל אינה מיועדת רק לסופרים מתחילים. בעולם הדיגיטלי הזה, אתה קורא וכותב מדי יום, מה שמביא דחיפות חדשה ללמוד כיצד להתייחס באופן ביקורתי לטקסטים כתובים ודיגיטליים, באופן מקוון וכבוי, ולייצר כתיבה אפקטיבית - כדי לתרגם את המשמעות לכלל האוכלוסייה.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנגלית היא השפה הגלובלית של עסקים עם חברות ברחבי העולם יותר ויותר מצפה שמנהלי העסקים שלהם יהיו ברמה גבוהה של אנגלית מדוברת וכתובה.