70 תואר ראשון תוכניות ב אנגלית ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אנגלית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הגדל את כישורי הכתיבה והתקשורת שלך והתכונן לקריירה מצליחה עם התואר הראשון באמנויות באנגלית מאוניברסיטת Southwest Minnesota State University . בחר דגש בכתיבה יצירתית או ספרות כדי להתאים את לימודיך לתחומי העניין האישיים והמקצועיים שלך, ולסיים את התואר תוך שנתיים עד ארבע שנים. תוכנית מקוונת זו של 100% מאפשרת לך להגדיל את הרשת שלך ולשתף פעולה עם עמיתים תוך כדי למידה בפורמט גמיש.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון המקוון של אוניברסיטת קינג באנגלית מיועד לאלו העוסקים בקריירות חינוך תיכוניים; עם זאת, תפתח מיומנויות החלות בתעשיות רבות. תרגול מנהיגות, תקשורת, ניתוח ופתרון בעיות לעבודה בעריכה, כתיבה עצמאית, מדעי הספרייה, הוצאה לאור, יחסי ציבור, שירות ממשלתי ועוד.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הליבה של לימודי האנגלית ב-JMU היא חקר העולם שלנו ושל עצמנו באמצעות מילים. לאורך ההיסטוריה האנושית, סופרים, משוררים, מחזאים ומסאים מוכשרים הבינו והשתמשו בכוחה של שפה יצירתית ומעוצבת היטב כדי לעורר בנו השראה, לשכנע אותנו, לגרום לנו להרהר ולשאול, לשאוב מאיתנו הזדהות, לבדר ולהירא. אותנו, ולהרחיב את ההבנה שלנו - לעתים קרובות רבים מאלה בו-זמנית. ב-JMU, אנו מכינים את התלמידים שלנו להיות קוראים ויוצרים בעלי הערכה אך ביקורתית של שפה, טקסטים ורעיונות, תוך התייחסות לקשר העוצמתי בין אמנויות הספרות למצב האנושי.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מצא את המילים המספרות את הסיפור שלך. באמצעות חקר הספרות, אנגלית משפרת חשיבה ביקורתית, יצירתיות, אמפתיה ויכולת להגיש מצגות ברורות ומשכנעות.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית לתואר ראשון בשפה וספרות אנגלית בסטיבנסון, יש לך הזדמנות לחקור את תחומי העניין שלך בניתוח ספרותי, כתיבה יצירתית, כתיבה מקצועית ופרסום דיגיטלי כבר מתחילת השנה הראשונה שלך.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון באמנויות בחינוך אנגלית היא תכנית בינתחומית שנותנת לך בסיס להפיכתך למורה אפקטיבי ומרתק לאנגלית בכיתות ו'-י"ב, המציידת אותך ללמד מיומנויות חשובות כמו קריאה, איות, חיבור וחשיבה ביקורתית.

    • Lewiston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית להכשרת מורים מכשירה את המועמדים להסמכה בכיתות ק-יב. התכנית לחינוך תיכוני דורשת 27 נ"ז של קורסי חינוך ביסודות ולימודים מקצועיים ו-13 נ"ז במהלך ההתמחות. סטודנטים מבקשים להתקבל לתכנית לאחר שסיימו בהצלחה תשע נקודות זכות של קורסי חינוך בקרנות מקצועיות. במהלך הלימודים, מועמדים עשויים להתבקש להגיש מועמדות חוזרת לתוכנית אם ה-GPA שלהם יורד מתחת ל-3.0 בעבודת הקורס הכללית ו-3.0 בתחומי התוכן הנבחרים של אישורים כגון ביולוגיה, כימיה, אמנויות תקשורת, מדעי כדור הארץ, אנגלית, מתמטיקה, מדעי הטבע, חינוך גופני/בריאות, פסיכולוגיה או לימודי חברה. ישנן דרישות תואר נפרדות עבור כל תחום תמיכה עיקרית וקטנה.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים מתוודעים למגמת לימודי ספרות, מחדדים את כישוריהם האנליטיים בביקורת ספרותית, ומשלימים פרויקט קפסטון ספרותי בכיר בהדרכת שני חברי הפקולטה לספרות אנגלית. הם גם בוחרים קורסים מכל ההיסטוריה של הספרות האנגלית והאמריקאית, בכל הז'אנרים, יחד עם קורסים נבחרים בספרות אירית, קנדית, רוסית ועולמית.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לאנגלית HSU מציעה קורסים בספרות ובשפה האנגלית. קורסים בהרכב ובשפה מספקים הכשרה בטכניקות ומיומנויות הנדרשות לביטוי כתוב מדויק ויעיל.

    • Bolivar, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מתמחה באנגלית ב-SBU, תלמד איך לכתוב בצורה יעילה, להבין את אופי השפה, להעריך מסורות ספרותיות, לחשוב בביקורתיות על ספרות ושפה, ולארגן את המחשבות שלך - הכל בהקשר של אווירה נוצרית.כיתות קטנות מטפחות קהילה מלוכדת שבה נוצרים מערכות יחסים לכל החיים ואתם מקבלים הדרכה אישית וייעוץ אחד על אחד, ומכינים אתכם להצלחה במגוון מסלולי קריירה לאחר השגת תואר ראשון באנגלית.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנגלית ב- Thiel College היא תוכנית רב-תכליתית, דינמית ומתגמלת שמייצרת כותבים, אנשי תקשורת, הוגים ביקורתיים, אמנים ומנהיגים מהשורה הראשונה. כאחת המגמות המוקדמות ביותר שמציעה המכללה ועדיין שוכנת באולם גרינוויל ההיסטורי, האנגלית נטועה במסורת עשירה של לימודי ספרות. כיום, קורסי אנגלית ב-Thiel מועברים על ידי חוקרים מוכרים לאומיים עם אג'נדות מחקריות פעילות במגוון נושאים. Thiel English משלבת את מסורת המצוינות האקדמית עם תוכנית לימודים מגוונת ומתפתחת.

    • Binghamton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לאנגלית, ספרות כללית ורטוריקה מספקת לסטודנטים הזדמנות ללמוד ספרות ושפה על ביטוייהם הרבים. בנוסף למגמת אנגלית, המחלקה מציעה קורסים בגלובליזציה ותרבות. קורסי ספרות מספקים לסטודנטים לתואר ראשון בסיס בתולדות הספרות וכן הזדמנות לחקור מגוון ז'אנרים תוך טיפוח מיומנויות קריאה ומחקר ביקורתיות.

    • Adrian, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רב תכליתי ומעשיר, המגמה האנגלית היא חלק תוסס מהאמנויות החופשיות בסיינה הייטס. תוכנית הלימודים הייחודית של סיינה הייטס מספקת לסטודנטים מגוון רחב של קורסים בספרות, תורת ספרות ותרבות וכתיבה. המגמה באנגלית שלנו מציעה ריכוזים בלימודי ספרות וחינוך אנגלית תיכונית.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר באנגלית מ-NSU מלמד מיומנויות יקרות ערך המועברות בקלות בין דיסציפלינות וקריירה. סטודנטים לאנגלית של NSU לומדים לכתוב בצורה ברורה, לקרוא בצורה ביקורתית, לחבר רעיונות בצורה משמעותית, להבין גיוון, לקשר הקשר היסטורי לאינטראקציות אנושיות ולראות אחרים באמפתיה. תוכנית האנגלית של NSU בנויה כדי לעזור לסטודנטים להתאים את המגמה שלהם לצרכיהם. כל תלמיד בוחר מתוך מספר דגשים בתכנית, שכל אחד מהם נותן עדיפות למערכות מיומנויות ותכנים שונים שיתאימו למטרות הקריירה של התלמידים.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה נלהב מקריאה וכתיבה, התוכנית באנגלית של גנון היא הפרולוג לקריירה שאתה רוצה. תלמדו לעצב את הפרוזה שלכם, לעסוק ביצירות ספרותיות, לבנות רעיונות חדשים ולאתגר טיעונים באחת התוכניות המגוונות ביותר הזמינות.