141 תואר ראשון תוכניות ב אנגלית 2024

תואר ראשון תוכניות ב אנגלית 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הגדל את כישורי הכתיבה והתקשורת שלך והתכונן לקריירה מצליחה עם התואר הראשון באמנויות באנגלית מאוניברסיטת Southwest Minnesota State University . בחר דגש בכתיבה יצירתית או ספרות כדי להתאים את לימודיך לתחומי העניין האישיים והמקצועיים שלך, ולסיים את התואר תוך שנתיים עד ארבע שנים. תוכנית מקוונת זו של 100% מאפשרת לך להגדיל את הרשת שלך ולשתף פעולה עם עמיתים תוך כדי למידה בפורמט גמיש.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון המקוון של אוניברסיטת קינג באנגלית מיועד לאלו העוסקים בקריירות חינוך תיכוניים; עם זאת, תפתח מיומנויות החלות בתעשיות רבות. תרגול מנהיגות, תקשורת, ניתוח ופתרון בעיות לעבודה בעריכה, כתיבה עצמאית, מדעי הספרייה, הוצאה לאור, יחסי ציבור, שירות ממשלתי ועוד.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר ראשון בשפה ותרבות באנגלית ב University of Groningen מדורגת בעקביות כטובה ביותר בארץ. שלושת עמודי התווך של תוכנית זו הם שפה, ספרות ותרבות. בסביבה בינלאומית ההולכת וגדלה, יש צורך בעובדים וחוקרים עם אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה, קריאה ודיבור. בנוסף, התוכנית מפתחת את כישורי ההצגה והוויכוח שלך בהקשר אקדמי ומקצועי כאחד.

    • Jdeideh, לבנון

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון לאמנויות באנגלית שם דגש על קומפוזיציה, שפה וספרות. תכירו סגנונות כתיבה שונים, הרקע והמבנה של השפה האנגלית, מגוון התנסויות אנושיות המשתקפות בספרות, ותיאוריה ספרותית ביקורתית וניתוח טקסטים.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת במספר שפות ובין תרבויות שונות נחוצה לעבודה יעילה כמעט בכל סביבה. מיומנות מומחית בשפה ותקשורת היא אפוא תכונה מבוקשת מאוד.

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    על ידי השגת התואר הראשון שלהם, התלמידים יהיו בעלי מגוון רחב של מיומנויות וידע, הבנה מעמיקה של השפה האנגלית ושל עמים ותרבויות דוברי אנגלית ברחבי העולם, רמה גבוהה של מיומנות בשפה האנגלית העומדת בדרישות הכשירות של הכתובים והן. חלקים בעל פה בבחינת מיומנות המדינה ברמה מתקדמת, היכרות עם טכניקות מחקר ולימוד בסיסיות בתחום לימודי האנגלית, יכולת לתרגם מגוון טקסטים שאינם ספציפיים לתחום בצורה אינטליגנטית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון זה מיועד לסטודנטים שנהנים ללמוד את השפה האנגלית וספרות אנגלית באופן שווה, ומחפשים תובנה עמוקה יותר לגבי שניהם. התכנית נהנית משורשה בשתי מחלקות אקדמיות, בית הספר לאמנויות בו נלמדות שפה ובלשנות ובית הספר למדעי הרוח והחברה, בו לומדים מגוון רחב של ספרות אנגלית. 'בית כפול' זה יוצר תוכנית לימודים ייחודית המציעה מגוון רחב במיוחד של אפשרויות מודול.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הליבה של לימודי האנגלית ב-JMU היא חקר העולם שלנו ושל עצמנו באמצעות מילים. לאורך ההיסטוריה האנושית, סופרים, משוררים, מחזאים ומסאים מוכשרים הבינו והשתמשו בכוחה של שפה יצירתית ומעוצבת היטב כדי לעורר בנו השראה, לשכנע אותנו, לגרום לנו להרהר ולשאול, לשאוב מאיתנו הזדהות, לבדר ולהירא. אותנו, ולהרחיב את ההבנה שלנו - לעתים קרובות רבים מאלה בו-זמנית. ב-JMU, אנו מכינים את התלמידים שלנו להיות קוראים ויוצרים בעלי הערכה אך ביקורתית של שפה, טקסטים ורעיונות, תוך התייחסות לקשר העוצמתי בין אמנויות הספרות למצב האנושי.

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    PolyU מטפסת למקום ה-75 בדירוג האוניברסיטה העולמית של QS 2021 ו-45 בבלשנות בדירוג האוניברסיטה העולמית של QS לפי נושא 2020. תוכנית BA זו שמה לה למטרה לטפח סטודנטים להפוך לאנשי מקצוע מוכשרים בשפה האנגלית ולאזרחים גלובליים אחראיים במאה ה-21. בוגרים טריים מוצאים תעסוקה בתקשורת ועיתונות, קמעונאות, משאבי אנוש, יחסי ציבור, שיווק ופרסום, הוצאה לאור, חינוך ושירות המדינה, בהם יש צורך ברמת מיומנות גבוהה באנגלית ובתקשורת מקצועית.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מצא את המילים המספרות את הסיפור שלך. באמצעות חקר הספרות, אנגלית משפרת חשיבה ביקורתית, יצירתיות, אמפתיה ויכולת להגיש מצגות ברורות ומשכנעות.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שקע בלימוד הספרותי והלשוני של השפה כחלק מתואר רחב היקף בעיר מעוררת השראה. תוכנית השפה והספרות האנגלית שלנו תפתח את הידע הספרותי והלשוני שלך. תואר הצטיינות משותף זה יעזור לך להבין כיצד כל דיסציפלינה משלימה את השנייה.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית לתואר ראשון בשפה וספרות אנגלית בסטיבנסון, יש לך הזדמנות לחקור את תחומי העניין שלך בניתוח ספרותי, כתיבה יצירתית, כתיבה מקצועית ופרסום דיגיטלי כבר מתחילת השנה הראשונה שלך.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון באמנויות בחינוך אנגלית היא תכנית בינתחומית שנותנת לך בסיס להפיכתך למורה אפקטיבי ומרתק לאנגלית בכיתות ו'-י"ב, המציידת אותך ללמד מיומנויות חשובות כמו קריאה, איות, חיבור וחשיבה ביקורתית.

    • Bedford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס מרגש זה ב-BA (Hons) באנגלית עם TESOL מציע לך את הידע והמיומנויות המקצועיות, המיוחדות הדרושים לך כדי ללמד אנגלית כשפה שנייה תוך בחינת היבטים של השפה האנגלית, בלשנות וספרות. הוא תוכנן כדי לעמוד בדרישות של סטטוס TEFli בהוראת השפה האנגלית/הוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL).