13 תואר ראשון תוכניות ב הפקת סרטים ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הפקת סרטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Grand Rapids, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מכללת המצפן של הקולנוע Arts מציעה רווקי of Fine Arts (BFA) תואר לאמנויות קולנוע ומדיה, שילוב אינטנסיבי, הוחל במחקר של תהליך יצירת אמנות סרט ומדיה עם ארבעה ריכוזים: מנהלי הפקה, כתיבה, פוסט פרודקשן ומ"מ. תוכנית זו מיועדת לתלמידים שמחפשים לעבוד עבור אחד האולפנים המובילים כגון האחים וורנר, דיסני, פיקסאר או פרמאונט, שם תואר ראשון נדרש. זה גם בחירה מצוינת אם אתה היזם מחפש לבנות חברת הפקה משלך או עסק מולטימדיה, או עבודה בסוכנויות שיווק או מולטימדיה ארגוניות.

    • Mobile, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    צור סרט תיעודי. ביים סרט עלילתי קצר. קח פרסומת מהרעיון ועד להשלמה. גלה כיצד אנשים, רעיונות וטכנולוגיה מתחברים יחד כדי ליצור סרטונים, סרטים ומדיה.

    • Whitewater, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי קולנוע מכינים את הסטודנטים לקריירות שונות ולהזדמנויות לימוד נוספות על ידי מתן הדרכה בסיסית בניתוח התרבות החזותית. כסטודנט ללימודי קולנוע, תעריך את אמצעי הקולנוע בקורסים בין -תחומיים. תלמד שיטות לניתוח סרטים הלוקחות בחשבון את ההיסטוריה והמוסכמות של יצירת סרטים. תלמד על ההשפעה החברתית של הסרט - השימושים שלו לשיקוף, עיצוב וביקורת של תרבות - תוך שיפור היכולת שלך לבטא פרשנויות של מדיום חשוב ומשפיע זה. אתה תצא עם היכולת לצפות ולפרש סרטים ביקורתיים, ותהפוך לאנליטיקאי קולנוע בעל אבחנה.

    • York, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bristol, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי קולנוע ב- RWU בוחנים את ההיסטוריה, התיאוריה, הביקורת והאסתטיקה של הקולנוע ואת הקשרים שיש לסרטים לנושאים חברתיים, תרבותיים ופוליטיים רחבים יותר.

    • Erie, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת התקשורת מכינה אותך לתקשורת ארגונית, עיתונות מודפסת ושידור, ניהול מדיה חברתית, פרסום, יחסי ציבור והפקת מדיה.

    • New Brunswick, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז ליצירת סרטים ראטגרס מציע תואר ראשון באמנויות אמנות (BFA) בקולנוע, תוכנית חדשנית עם הכשרה אישית בהפקת סרטים בדיוניים ותיעודיים הנלמדים על ידי אנשי מקצוע בתעשייה.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    אמנות הסרט. עסק הסרט. בווטקינס אנו מאמינים שתוכל - וחייב - ללמוד להצטיין בכל אחד מהם.

    • Kapolei, ארצות הברית

    אנגלית

    סטודנטים שנרשמו לריכוז קולנוע, מדיה ותרבות פופולרית עוסקים בניתוח קפדני של הפקות תרבות יומיומיות, כולל קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה פופולרית ותקשורת עיתונאית. בהדרכת קורסים בתחומי מדעי הרוח השונים, התלמידים מפתחים מיומנויות חשיבה ביקורתיות ולומדים לטעון לפרשנות לטקסטים המעצבים בעוצמה את עולמנו.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ה- BA המואצת של SFI בקולנוע מספקת חוויה חינוכית מוחלטת שסובבת סביב מסגרת שיתופית שהיא כה קריטית בעולם הקולנוע.

    • Tallahassee, ארצות הברית

    אנגלית

    סיפור הוא המלך החוצה את גבולות הייצור בשטח, יצירה קולנועית אפקטיבית מחייבת מחקר, תכנון, שיתוף פעולה, מסירות, ובעיקר - סיפור בהשראה. בית הספר לקולנוע FSU תכנן מגמת הפקה בת 3 שנים במסגרת התואר הארבע-שנתי המלמד אותך את המלאכה, מחנך אותך לעסקים ומעניק לך השראה לאמנות של סיפורים חזותיים.

    • Dayton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לתיאטרון, מחול ותנועה מוקדשת אך ורק להכשרה ולחינוך של סטודנטים לתואר ראשון בתחומי המחול, הקולנוע והתיאטרון. תוכניות אלה להוביל את תואר ראשון באמנויות ואת תואר ראשון של מעלות אומנויות.

    • Morrow, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות בהפקה סרטים מדגיש שלאחר הייצור כדי להכין את התלמידים לקריירה בתעשיית הקולנוע המקצועי. בתוכנית זו, התלמידים משיגים מיומנויות בתחומים כגון סיפורים, compositing, עריכה, אפקטים מיוחדים, גרפיקה בתנועה, ואפקטים קוליים. התלמידים מוצגים גם לפני הייצור והפנים היבטים של הפקת סרטים, כך שהם מבינים את תהליך הקולנוע כולו.