20 תואר ראשון תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המדיה הדיגיטלית לתואר הראשון שלנו תטבול אתכם באחד המגזרים הצומחים ביותר בתעשיית היצירה, ותצייד אתכם בכלים לקריירה מצליחה במדיה דיגיטלית וחדשה.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הטכנולוגיה הדיגיטלית מעצבת כעת כל היבט של התרבות והחברה. תואר זה יגרום לך להתבלט כמומחה בתחום זה. זה יסדיר אותך לקריירה בתעשיות הדיגיטל, המדיה או היצירתיות. אי פעם תהיתם כיצד מדיה חברתית משפיעה על הפוליטיקה שלנו, או כיצד בינה מלאכותית יכולה להפלות לרעה של עדות שונות? האם אתה מוקסם מאיך אפליקציות השפיעו על חיינו?

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת
    • Berlin, גרמניה
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    University of Westminster היא חלוצה בחינוך לתקשורת, ומציגה את התואר הראשון בלימודי מדיה לבריטניה. הידע המומחה שלנו והקשרים לתעשייה היוו השראה ל-BA המדיה הדיגיטלית החדשה, שנועדה להכין אותך לתפקידי התקשורת של העתיד. קורס המדיה הדיגיטלית שלנו יראה לך כיצד ליצור ולשתף את המסר שלך באופן מקצועי בכל פלטפורמה דיגיטלית, כך שתוכל להתחבר באמת לקהל שלך. הקורס גמיש, נותן לך את הזמן והמרחב לחקור היבטים שונים של מדיה דיגיטלית. כל התלמידים צוברים מיומנויות ביצירת תוכן, הפקת מדיה דיגיטלית, סיפורים ומחקר, לצד הערכה ביקורתית של תפקידה של המדיה בחברה. לאחר מכן, התלמידים בונים על מיומנויות מעשיות אלה ותובנות מושגיות על ידי בחירת התמחות המשקפת את תחומי העניין והשאיפות שלהם. בתום השנה הראשונה תוכלו לבחור בין Pathways בהפקת מדיה, תקשורת, יחסי ציבור ופרסום ועיתונאות. תהיה לך הזדמנות ללמוד מאנשי מקצוע בתעשייה לאורך הקורס ותוכל להפיק תועלת מקישורי התעשייה שלנו על ידי בחירה להשלים שנת עבודה. לחלופין, ייתכן שתחליט להרחיב את החוויה החינוכית שלך על ידי לימודים על הסיפון בין השנים 2 ל-3. תהיה לך גם גישה לשירות הקריירה והתעסוקה עטור הפרסים שלנו עם רשת של למעלה מ-3,000 מעסיקים. שילוב עדכני זה של מיומנויות וידע יכשיר אותך לעבוד בהצלחה במגוון רחב של מגזרים ומקצועות במדיה הדיגיטלית ומחוצה לה. בין אם אתה רוצה לעבוד עבור חברה רב לאומית מובילה, סטארט-אפ, כלי תקשורת, המגזר הציבורי או להקים חברה משלך, קורס זה יעניק לך את המומחיות הרחבה לצד הידע המומחה הדרוש לך, גם עם כניסתך לתפקיד בשוק ולעתיד.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מנסה לצייד אותך בכישורים התיאורטיים והמעשיים הדרושים לעבודה בתעשיות היצירתיות. הקורס מתקיים לצד התואר שלנו במדיה קולנוע ומסך ומועבר על ידי אקדמאים מומחים בתעשייה, חלקם מפיקי קולנוע וטלוויזיה ותסריטאים מנוסים.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    48 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    University of Stirling עונה על הדרישה הזו באופן ראשוני ומעוצב על ידי אותם הוראה ומחקר מומחים שהפכו את קורסי המדיה שלנו לטובים בבריטניה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כל הסטודנטים שלנו בריצ'מונד מסיימים תואר בבריטניה ובארה"ב, ופותחים הזדמנויות בינלאומיות. כמו שאר התוכניות שלנו לתואר ראשון, BA זה מבוסס על מסורת האמנויות הליברליות האמריקאיות, המציעה גישה רב-תחומית. זו הסיבה שהשנה הראשונה והשנייה שלך יכללו חשיבה חזותית ונרטיבים של שינוי, כמו גם תרבות חזותית ותרגול פרסום.

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Winchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה יכול לראות את עצמך יוצר את משחק המובייל המצליח הבא כמו Pokémon Go, מעצב קמפיינים פרסומיים חדשניים עבור מותגים בינלאומיים מובילים או חוויות מציאות מדומה אינטראקטיביות עבור חברת טכנולוגיה אז זה יכול להיות התואר בשבילך. בתחום שעדיין ממציא את עצמו, אתה יכול להפוך למסית ומעצב מפתח של העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים כעת. למעשה, מעולם לא היה זמן מרגש יותר ללמוד תחום של עיצוב וטכנולוגיה יצירתית, ותוכנית זו נועדה לעזור לך לחקור, לאתגר ולהרחיב את הגבולות שלך, ולאפשר לך להשיג את התוצאות המרגשות ביותר האפשריות.

    • Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדובר בתואר 4 שנתי הכולל מכינה שנה א' במסגרת קורס BA יצירת תוכן דיגיטלי. אפשרות זו של 4 שנים תתאים לך אם אתה רוצה יותר זמן לפתח את מערך הכישורים שלך לפני תחילת שנה אחת של התואר הראשון שלך או אם אינך עומד בדרישות הקבלה של הקורס בן ה-3 שנים.

    • Worcester, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    מה מייצר הפקה של מדיה דיגיטלית ועיצוב גרפי בווסטר? הפקה של מדיה דיגיטלית ועיצוב גרפי מכסים שילוב רחב של תחומי יצירה. תלמד כיצד לעצב וליצור מגוון פלטפורמות מסורתיות ודיגיטליות לפיתוח המושגים שלך למציאות.

    • Falkirk, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    קורס מולטימדיה זה נועד לתמוך בסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה בתעשיית התקשורת התוססת והמהירה. התלמידים יפתחו מיומנויות במומחיות מדיה שונות, כולל טלוויזיה, קולנוע, רדיו, דפוס ומקוון.