23 תואר ראשון תוכניות ב מדיה ותקשורת ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה ותקשורת ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בכל מקום שיש מסך, התלמידים שלנו יכולים לייצר עבורו תוכן. הסינרגיה של תוכנית התקשורת במדיה דיגיטלית של Gannon University מציעה לך חוויה מרגשת ורב-גונית ביצירת מסרים, יצירת תוכן וסיפור סיפורים. חפש את התשוקות שלך בתקשורת חזותית ושמעית וענה על הדרישה ההולכת וגוברת לאמני מדיה דיגיטלית.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BA של בית הספר לתקשורת וטכנולוגיות מדיה מספקת חינוך דינמי של מיומנויות תקשורת מודרניות חיוניות, כולל יסודות בסיפורי סיפורים, שידור, עיתונות ופלטפורמות ניידות. בהדרכת מומחים בתעשייה, סטודנטים לומדים לצלם, לערוך, לכתוב ולארח הפקות משלהם, ולהשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להזרים ולשדר אותם.

    • New Orleans, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של תכנית תקשורת ההמונים היא להכין את התלמידים להיות בקיא להעברת מידע ורעיונות באמצעות הניצול של תקשורת, כדי להיות מוסמך להחזיק בעמדות בתקשורת מונה, וכדי להתקבל לתואר שני ובתי ספר מקצועי.

    • South Carolina, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    שאלת סטודנטים תמיד יש הוא "מה אני יכול לעשות עם תואר לתקשורת מונה?" התשובה היא "כמעט כל דבר!" תכנית הלימודים לתקשורת המון מספקת בסיס בתאורית התקשורת מונה כי הוא בתוספת אימון מיומנויות מעשיות המקצועיות באמצעות הזדמנויות התמחות וקורסי הפרקטיקום.

    • Naperville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עיתונאות ותקשורת מדיה מכינה את הסטודנטים להיות מתרגלי מדיה מודרניים, המתורגלים באמנות הסיפור במגוון פלטפורמות וטכנולוגיות.התלמידים מסוגלים להרכיב תוכנית ייחודית המתאימה למטרות העתידיות שלהם עם דגש על עיתונות, וידאו/טלוויזיה או רדיו.

    • Angola, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לכל אחד יש סיפור לספר. עם Trine University עם תקשורת, אתה יכול לעזור לספר את זה טוב יותר.

    • Ewing Township, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה ללימודי תקשורת מבקשת לשתף סטודנטים וחברים בקהילת TCNJ ללמוד תקשורת אנושית על מגוון צורותיה.

    • Winston-Salem, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אחד ההיבטים הרבים שמייחדים את תוכנית התקשורת של סאלם הוא שהיא מתמקדת בחשיבה ביקורתית, בכתיבה ובאוריינות ויזואלית, במקום להדגיש כישורים טכניים עם תוכנה או חומרה שיושנו בקרוב. תוכלו לצבור ידע רחב תוך חידוד כישוריך המיוחדים באמצעות מטלות כתיבה ווידאו, פרויקטי מחקר, התמחות, לימוד עצמאי ועבודה על כל אחד מאמצעי התקשורת המנוהלים על ידי סטודנטים.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית האנגלית והתקשורת מגוונת, גמישה ודינמית. הוא משלב תקשורת מעשית עם לימוד ספרות ותרבות. מגמות אנגלית ותקשורת יכולות לעבוד אחר כך בתעשיית הבידור, פוליטיקה, מדיה חברתית, עסקים, משפטים, ניהול או כל תחום אחר הדורש כישורי תקשורת ברורים, הבנת אנשים אחרים וחשיבה ביקורתית.

    • Central, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    כמגמת מדיה קומ באוניברסיטת Southern Wesleyan University (SWU), תוכלו לחקור ולהבין את תפקידכם בעולם הרווי בתקשורת של ימינו. הפוך למומחה תקשורת ולמד את הדינמיקה של עיתונאות, כתיבה, ווידאו ועיצוב אתרים במסגרת מקצועית ומשולבת אמונה.

    • Portland, ארצות הברית

    אנגלית

    אנו לומדים יצירת משמעות ושיתוף משמעות באמצעות רטוריקה ותקשורת. מטרתנו היא לספק לך כלים תיאורטיים ומתודולוגיים יעילים להבנת האופן שבו פועלים מסרים ציבוריים, תמונות, טקסטים, סיפורים, שיחות וסמלים. שלנו היא אחת התוכניות הראשונות בארץ המציעה מגמה המשלבת הכשרה בלימודי קולנוע / טלוויזיה עם הכשרה במדיה וניתוח רטורי.

    • Louisville, ארצות הברית

    אנגלית

    מתעניין בתחום העשיר של התקשורת? ב Bellarmine, הקורסים שלנו לשלב עבודה בכיתה עם הידיים על יישום חוויות שדה ללמד טכנולוגיות תקשורת חדשות, כמו גם היבטים רבים של תקשורת אנושית: בין אישית, בין תרבותית, בתיווך וקבוצה.

    • Weston, ארצות הברית

    בקמפוס

    תוכנית השלמת תואר התקשורת מאפשרת לסטודנטים לבנות על נקודות זכות קודמות ומשלבת את ניסיונה של רגיס בעסקים ותקשורת עם מיומנויות ביקוש גבוהות בתחום המסחר האלקטרוני, מדיה חברתית, מדיה חזותית, ניתוח שיווקי, אופטימיזציה למנועי חיפוש ואסטרטגיית תקשורת.

    • Lexington, ארצות הברית

    אנגלית

    סטודנטים הלומדים תקשורת אסטרטגית בוושינגטון ולי נהנים מחינוך לאמנות חופשית הניתנת באמצעות מנסרה מקצועית. בכך שאנו מציעים לסטודנטים את המיטב משניהם, אנו מכינים אותם להשתתף בחברה דמוקרטית על ידי לימודם לחשוב בצורה ביקורתית, לתקשר בצורה ברורה ולהכיר באופן מלא את תפקידם של חדשות, יחסי ציבור וצורות תקשורת אחרות בחברה חופשית.