6 תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב איחוד האמירויות הערביות for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב איחוד האמירויות הערביות for 2024Filter
    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות
    • Lagos, ניגריה
    • + 3 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר במדיה, תרבות ותקשורת יחייב התמודדות עם האתגר לעמוד בקצב הטרנדים, הטכנולוגיות והדיונים העדכניים ביותר.תארים במדיה, תרבות ותקשורת מטרתם להכין את הסטודנטים לעבודה בתעשיות הקשורות לתקשורת, ולהכשיר אותם לנתח באופן ביקורתי את הדרכים שבהן התקשורת משקפת, מייצגת ומשפיעה על העולם.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת שיווקית משולבת נועדה לספק מסר שוק ממוקד אחיד, באמצעות כלים כגון שיווק, פרסום, מכירה אישית, מיתוג וקידום מכירות. תוכנית זו מועברת הן עם מסגרת מקומית והן בין -לאומית המעניקה לסטודנטים הזדמנות לקבל הערכה של נקודות מבט לאומיות ובינלאומיות בהיבטים רבים של החיים המקצועיים. זה כולל מודעות להקשר המדיה הדיגיטלית האזורית והבינלאומית, הכללה תרבותית, חשיפה לתקשורת בינלאומית ופרספקטיבות שיווקיות והכרות עם הצלבת סוגי תקשורת שונים. הסלע האקדמי של התמחות זו מאפשר הבנה ברורה של תפקידי התקשורת בפרסום ושיווק בהקשר של בחירה מוכוונת קריירה ב'תקשורת שיווקית משולבת 'לסטודנטים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מיועדת לסטודנטים שהם מטבעם יצירתיים, דינמיים כלפי פנים ומתכננים לבנות את הקריירה שלהם ברדיו ובטלוויזיה. תוכנית מיוחדת זו יכולה להפוך תשוקה יצירתית לקריירה בת קיימא. המיקוד המקיף של התוכנית מסייע לסטודנטים לפתח את כישוריהם בעבודה בסביבה תיאורטית-מעשית המצוידת היטב באולפנים ייעודיים. המאמנים הם האישים המתאמנים מעולם התקשורת. המכללה מחויבת לספק סביבת סטודיו מציאותית המטפחת ומעוררת יצירתיות. לתואר ברדיו וטלוויזיה יש קשרים חזקים לצמיחה של תעשיית השידור המתהווה במדינות GCC ובמקומות אחרים. בוגרי AUE מחונכים ביד להיות בעלי דמיון, הסתגלות טכנולוגית, הוגים בעלי יכולת ויזמות עם מחויבות לעבודה בתעשיית המדיה הדיגיטלית. התלמידים מאומנים לפתח, ליצור ולבקר תכנים מאנימציה ועד לעיצוב, בלוגים, שידורים, פרסומות וסרטים קצרים ולבנות את עצמם באופן דמיוני להופיע הן כמפיק והן כצרכן. הרעיון האולטימטיבי הוא לפתח ולשכלל את איכויותיהם בשיתוף פעולה, רשתות וניהול פרויקטים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לתקשורת ותקשורת המונים מציעה תואר ראשון ביחסים בינלאומיים, שהיא חיונית לבחינת סוגיות בסיסיות עכשוויות. התוכנית המוסמכת היא ברמה עכשווית, עם תוספת של תחומים ספציפיים של חידושים אחרונים בתחום דיסציפלינות אלקטרוניות. יש דגש רב על תמיכה בסטודנטים לאורך כל הלימודים. התלמידים יכולים לגשת למגוון רחב של משאבים וליהנות מטכניקות הוראה מודרניות מרשימות, כולל למידה מקוונת. חבילת התכנית בנויה לקחת תלמידים בהדרגה מרמה אחת לשנייה בשמונה סמסטרים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לתקשורת ותקשורת המונים מציעה התמחות ביחסי ציבור המשפיעה על פעילותנו וחיינו באופן בלתי נמנע. תוכנית זו תעניק לסטודנטים את המיומנויות להשיג תפקידים משתלמים ברמת המדינה, בארגונים בינלאומיים, בקטגוריות וביכולות שונות כגון יזמים עסקיים, פקידי יחסי ציבור, אנליסטים במדיניות, חוקרי שוק ועורכי דין, כמו גם בחינוך. מִגזָר. הרעיון המרכזי הוא להציע את התוכנית כך שתפתח את ההבנה של הסטודנטים בתחום התקשורת יחד עם ניסיון בעולם האמיתי בכתיבה, מחקר ותכנון קמפיינים, כמו גם הכנת התלמידים ליישום יכולות פתרון הבעיות שלהם. בנוסף לדרישות ההתמחות, מיומנויות אלו יסייעו לתלמידים לגשת באופן מדויק לרעיונות ולבנות תשובות לשאלות תיאורטיות מורכבות על ידי פיתוח טיעונים הגיוניים המבוססים על ראיות אמפיריות.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון בהצטיינות במדיה דיגיטלית תוכננה בהתייעצות עם התעשייה כדי לספק לסטודנטים תכנית לימודים העונה על הדרישות המעשיות, הטכניות והתיאורטיות של קריירה בענפי היצירה המהירים.