7 תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב דרום אפריקה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב דרום אפריקה for 2024Filter
    • Stellenbosch, דרום אפריקה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית האקדמית הייחודית שלנו מאפשרת לתלמידים שלנו לעסוק במגמות חדשות ומלהיבות בתחומי יצירה שונים, תרבויות חזותיות פופולריות וטכנולוגיות עיצוב חדישות. הם מתחילים בשנת יסוד בה יש לסטודנטים אפשרות לחוות את כל הענפים החזותיים שלנו: עיצוב גרפי, צילום, כיוון אמנות, איור ומולטימדיה, לפני שהם בוחרים נושא חזותי מרכזי שיעבור לשנתם השלישית. זה מאפשר הבנה ייחודית של תקשורת חזותית וכן הזדמנות לתלמידים שלנו לאצור את למידתם באמת על פי דרכי הכישרון והעניין שלהם. אנו משלבים תרגול זה עם נושאים כמו שיווק, מנהיגות עסקית, שיח ולימודי חזות, ומבטיחים שהתלמידים שלנו נמצאים בחזית הענף שמתפתח כל הזמן. חמשת המגמות (איור יישומי, כיוון אמנות, עיצוב גרפי, מולטימדיה וצילום) מתמקדות בידע וכישורים מעשיים יצירתיים ותעשייתיים, כאשר שלושת המרכיבים הנותרים מספקים הקשר ותיאוריה חיוניים המייחדים את בוגרינו בשוק העבודה בדרום אפריקה. .

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות
    • Lagos, ניגריה
    • + 3 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר במדיה, תרבות ותקשורת יחייב התמודדות עם האתגר לעמוד בקצב הטרנדים, הטכנולוגיות והדיונים העדכניים ביותר.תארים במדיה, תרבות ותקשורת מטרתם להכין את הסטודנטים לעבודה בתעשיות הקשורות לתקשורת, ולהכשיר אותם לנתח באופן ביקורתי את הדרכים שבהן התקשורת משקפת, מייצגת ומשפיעה על העולם.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים במשרה מלאה נרשמים לחמישה מודולים. סטודנטים במשרה חלקית נרשמים לכל המודולים למעט מודולי ההתמחות וחיבור המחקר בשנה א'. בשנה השנייה נרשמים סטודנטים במשרה חלקית למודולי ההתמחות ולחיבור המחקר. כל מודולי הבחירה אינם מוצעים בהכרח מדי שנה.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון באומנות בעיצוב מדיה דיגיטלית מכין את התלמידים למלא את צרכי העידן הדיגיטלי כמעצבים של תכנים, מערכות ומוצרים, בהם טקסט, תמונה, וידאו, שמע, גרפיקה ואנימציה מתכנסים. החל מגישה כללית לומדים התלמידים התמחות בעיצוב אינטראקציה או וידאו דיגיטלי. בעיצוב מדיה דיגיטלית סטודנטים עוסקים בטכנולוגיות דיגיטליות ומיישמים אותם באופן חדשני, על מנת לעצב מוצרים לתקשורת ולהעצים חוויות חיים.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התואר הראשון בהצטיינות בתכנית (מולטימדיה) מכינה את הסטודנטים ללימודים מתקדמים במחקר ועל כניסה לקריירת עיצוב בכך שהיא מאפשרת לסטודנטים לייצר פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות בתחום מומחה לעיצוב ולנהל ולדווח על מחקר. בהשגחה.

    • Randburg, דרום אפריקה

    בקמפוס

    אנגלית

    עיצוב מולטימדיה ב- GDC עוסק בעיקר בתכנון אינטראקטיבי וגרפיקה בתנועה.

    • Cape Town, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    עיקר לימודי המדיה נועדו לסייע לתלמידים לפתח את כישורי התקשורת האנליטית, הקריטיים והיצירתיים הנדרשים כדי לעסוק בצורה משמעותית במגוון רחב של אמצעי תקשורת. על סמך הבנה מעמיקה של ההקשרים הפוליטיים, הכלכליים, הטכנולוגיים, החברתיים וההיסטוריים של התקשורת, כל תלמיד ימצא את הקול הייחודי שלו באמצעות חוויות מהעולם האמיתי המסופק על ידי מגע עם אנשי מקצוע בתעשייה ופרויקטים מעשיים.