60 תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BA של בית הספר לתקשורת וטכנולוגיות מדיה מספקת חינוך דינמי של מיומנויות תקשורת מודרניות חיוניות, כולל יסודות בסיפורי סיפורים, שידור, עיתונות ופלטפורמות ניידות. בהדרכת מומחים בתעשייה, סטודנטים לומדים לצלם, לערוך, לכתוב ולארח הפקות משלהם, ולהשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להזרים ולשדר אותם.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו לנתח, להמשיג וליצור משחקי וידאו ורכיבים קשורים, כגון אנימציה, אודיו, סיפורים לא ליניאריים, ממשקי תוכנה וחווית משתמש. כל התלמידים מסיימים קורסים בתורת המדיה, שפות קידוד בסיסיות במחשב, אמנות חזותית ועיצוב וקורסי השכלה כללית. הם יבחרו דגש על עיצוב חזותי, עיצוב אודיו, עיצוב נרטיבי או שילוב של השלושה. בשיאו בפרויקט רב-תחומי, שנמשך שנה, התואר יצייד את הסטודנטים עם הכישורים, המסגרת התיאורטית והניסיון הדרושים כדי להיכנס לתעשיית המשחקים או להמשיך בעבודה בתחומי המדיה האינטראקטיביים הקשורים.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הביעו את עצמכם כמו שרק אתם יכולים. מהבמה למילה הכתובה, תקשורת אפקטיבית יכולה להזיז, לבדר או להודיע לקהל.

    • Lamoni, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כיוצר תוכן דיגיטלי, אתה יכול להיות בחזית השיווק הדיגיטלי המודרני. נוף המדיה הדיגיטלית משתנה במהירות ומתמיד. כיוצר תוכן מקצועי, תזדקק ליותר מסתם היכולת לייצר סוג אחד של תוכן; תצטרך להבין איך ולמה של שימוש במגוון פלטפורמות מדיה יחד ולאחר מכן להיות בעל הכישורים לייצר תוכן משכנע בכל מגוון המדיה הדיגיטלית, החל מווידאו ופודקאסטים למדיה חברתית, דואר אלקטרוני ואתרי אינטרנט.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למקצועות לימודי התקשורת יש מה לומר. בין אם זה באמצעות סרט, סרט תיעודי, חדשות, פרסומת, שידור ספורט חי, מדיה חברתית או אנימציה, סטודנטים לוראס לימודי מדיה מבקשים להביא את התוכן היצירתי שלהם לעולם. פשוטו כמשמעו. התלמידים שלנו מטיילים ברחבי העולם ויוצרים סרטים ודוחות, בכל מקום מהקריביים לאירופה ועד אסיה. הם זוכים בעקביות בפרסים יותר מכל מכללה או אוניברסיטה אחרת באיווה בהפרש גדול, ולכן תמיד יש להם ביקוש רב מצד המעסיקים.

    • Lewiston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לאמנויות ההוצאה לאור מספקת לסטודנטים הזדמנויות מעשית בעיצוב פרסומים (ספרים וכתבי עת) כשהם עובדים בצוות שמפיק את ה-Talking River Review (כתב עת ספרותי המנוהל על ידי סטודנטים ומוכר ארצית). הם מפתחים מיומנויות בעריכה, פיקוח על פרויקטים, עיצוב גרפי, שימוש בטכנולוגיה עדכנית, תקשורת וארגון עסקי, הערכה ביקורתית של עבודות כתובות, הפצה ומכירות. המגמה לאמנויות ההוצאה לאור מספקת לסטודנטים גם חשיפה דינמית לספרות, הפקה יצירתית וקבלת החלטות במקום העבודה.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לתקשורת ועיתונות מציעה ודורשת מגוון קורסי יסוד וכישורים כדי לעזור להכין את התלמידים להיכנס ל"עולם האמיתי" של המדיה. השילוב של דיני תקשורת ואתיקה של תקשורת עם מיומנויות מעשיות טבוע בקורסים המוצעים במגמה זו. מסלול הטלוויזיה, הרדיו והמדיה הדיגיטלית מיועד לסטודנטים המתכננים לעבוד בטלוויזיה (שידור, כבלים, לווין, דיגיטל, נייד) ו/או רדיו (שידור, לווין, דיגיטל).

    • Binghamton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת הקולנוע בבינגהמטון עובדת על חידוד מיומנויות הניתוח וההפקה של התלמיד. המוקד העיקרי של תוכנית זו הוא כיצד משתמשים במיומנויות טכניות ביצירת יצירות אמנות משמעותיות. שיעורים ברמה גבוהה כגון יצירת סרטים ויצירת וידאו דיגיטליים עוזרים לתלמידים לעצב את הקולות האמנותיים שלהם ולחקור אופנים ניסיוניים, תוך שהם מקבלים מיומנות טכנית.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בכל מקום שיש מסך, התלמידים שלנו יכולים לייצר עבורו תוכן. הסינרגיה של תוכנית התקשורת במדיה דיגיטלית של Gannon University מציעה לך חוויה מרגשת ורב-גונית ביצירת מסרים, יצירת תוכן וסיפור סיפורים. חפש את התשוקות שלך בתקשורת חזותית ושמעית וענה על הדרישה ההולכת וגוברת לאמני מדיה דיגיטלית.

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר משחק ועיצוב מדיה אינטראקטיבית מציג את התלמידים בחזית האקדמית של אמנויות תקשורת חזותית והחדשים ביותר במדעי הטכנולוגיה הדיגיטלית האינטראקטיבית. התוכנית מכינה את התלמידים לעבודה בענפי משחקי הווידיאו והבידור וכן למגוון רחב של תחומים הדורשים מיומנויות אנימציה, סימולציה, תכנות, עיצוב אתרים, עריכה, פיתוח אפליקציות סלולריות, בניית סביבה אינטראקטיבית ויצירת סיפורים.

    • Sioux Falls, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    עם התפשטות התקשורת שקיים היום התרבות שלנו, את ההזדמנויות העומדות לרשותך כרב סרן בלימודי תקשורת באוניברסיטת סו פולס הן אינסופיות.

    • New Orleans, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של תכנית תקשורת ההמונים היא להכין את התלמידים להיות בקיא להעברת מידע ורעיונות באמצעות הניצול של תקשורת, כדי להיות מוסמך להחזיק בעמדות בתקשורת מונה, וכדי להתקבל לתואר שני ובתי ספר מקצועי.

    • South Carolina, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    שאלת סטודנטים תמיד יש הוא "מה אני יכול לעשות עם תואר לתקשורת מונה?" התשובה היא "כמעט כל דבר!" תכנית הלימודים לתקשורת המון מספקת בסיס בתאורית התקשורת מונה כי הוא בתוספת אימון מיומנויות מעשיות המקצועיות באמצעות הזדמנויות התמחות וקורסי הפרקטיקום.