197 תואר ראשון תוכניות ב מדיה 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדיה 2024Filter
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Haarlem, הולנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השגת מערך מיומנויות מומחים הכולל הבנת ההקשר והמטרה החיצונית והפנימית של אינספור תחומי מדיה, כמו גם מיומנות בכלים דיגיטליים חדישים!

    • Sorengo, שווייץ

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ללימודי תקשורת ומדיה שמה לה למטרה לטפח את ההבנה של תפקידה של המדיה בחברה שלנו ובעולם, ואת היכולת להקל על תקשורת אפקטיבית ברמה המקומית, הגלובלית והגלוקאלית.

    • Cologne, גרמניה
    • Berlin, גרמניה
    • + 6 more

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    האם שיווק ומדיה דיגיטלית כמו גם פרסום ויחסי ציבור מעירים את התשוקה שלך? האם יש לך עניין רב בניהול תקשורת ומדיה, כמו גם תוכן ושיווק דיגיטלי? לאחר מכן בחר בקורס ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי באוניברסיטת Hochschule Fresenius . התכונן לכלכלה הדיגיטלית עם תואר ראשון זה ולמד כיצד להשתמש בהצלחה במדיה.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לתקשורת יש השפעה גדולה לא רק על האופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה, אלא גם על האופן שבו חברות מאורגנות: תרבותית, פוליטית וכלכלית. תכנית אקדמית זו חוקרת אפוא את התפקוד האינפורמטיבי והחברתי של התקשורת ותופסת את 'תרבות' בהגדרתה האנתרופולוגית: כרעיונות, מנהגים והתנהגות חברתית של חברות מסוימות (קבוצות בחברות). תרכוש ידע ומגוון נקודות מבט תיאורטיות על האופן שבו פלטפורמות מדיה שונות בנויות, כיצד הן פועלות וכיצד הן קשורות זו לזו; כיצד מערכות תקשורת מושתתות פוליטית וכלכלית; וכיצד דפוסי שימוש והפקה ותוכן במדיה מתפתחים ומשתנים.

    • Jdeideh, לבנון

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לעיצוב גרפי ומדיה דיגיטלית מכשירה את הסטודנטים להתאמן במקצוענים בעיצוב גרפי. התכנית שמה דגש על חשיבה ביקורתית וגילוי אקטיבי ומאפשרת לסטודנטים לעבוד בכל מדיום הדרוש על מנת להציע ולפתור בעיות עיצוביות בצורה יצירתית.

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדיה אמנותית (דיגיטלית) יותר ויותר בעיצוב התרבות שלנו ואת העולם. בתכנית BA זו תוכלו לבחון שיטות אמנות עכשוויות על מנת למצוא פרספקטיבות חדשות בנושאים גלובליים.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BA של בית הספר לתקשורת וטכנולוגיות מדיה מספקת חינוך דינמי של מיומנויות תקשורת מודרניות חיוניות, כולל יסודות בסיפורי סיפורים, שידור, עיתונות ופלטפורמות ניידות. בהדרכת מומחים בתעשייה, סטודנטים לומדים לצלם, לערוך, לכתוב ולארח הפקות משלהם, ולהשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להזרים ולשדר אותם.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו לנתח, להמשיג וליצור משחקי וידאו ורכיבים קשורים, כגון אנימציה, אודיו, סיפורים לא ליניאריים, ממשקי תוכנה וחווית משתמש. כל התלמידים מסיימים קורסים בתורת המדיה, שפות קידוד בסיסיות במחשב, אמנות חזותית ועיצוב וקורסי השכלה כללית. הם יבחרו דגש על עיצוב חזותי, עיצוב אודיו, עיצוב נרטיבי או שילוב של השלושה. בשיאו בפרויקט רב-תחומי, שנמשך שנה, התואר יצייד את הסטודנטים עם הכישורים, המסגרת התיאורטית והניסיון הדרושים כדי להיכנס לתעשיית המשחקים או להמשיך בעבודה בתחומי המדיה האינטראקטיביים הקשורים.

    • Monterrey, מקסיקו
    • Guadalajara, מקסיקו
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    השימוש הגובר בתוכן דיגיטלי גרם לחברה לדרוש דרכים חדשות של שיתוף פעולה, תקשורת ולמידה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות חדשות, במיוחד בתעשיות המדיה והבידור. זה דורש אנשי מקצוע יצירתיים וחדשניים שיכולים לייצר תוכן אודיו-ויזואלי דיגיטלי ואינטראקטיבי כדי להניע את השימוש בטכנולוגיות הללו. בתור תואר ראשון באמנות דיגיטלית, יהיו לך את הכישורים הטכניים, עם אוריינטציה אנושית ואמנותית, ליצור אמנות וטכנולוגיה במסגרות מגוונות.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות בלימודי מדיה תספק לך מיומנויות חיוניות בתקשורת בעל פה, חזותית וכתובה. תוכל לצבור מיומנות בחשיבה ביקורתית ובמדיה חברתית, כמה מהמיומנויות המובילות שמעסיקים מחפשים בכל תחום קריירה. התכנית מאזנת בין כישורי תקשורת מעשיים לבין מסלול אקדמי איתן.

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית, עם התמחות במדיה דיגיטלית ויחסי ציבור ב-Pécs, מכינה את הסטודנטים לעבודה יעילה בתחומי העיתונות המקצועית (מהסוג המסורתי, האלקטרוני והמקוון), ויחסי ציבור, פרסום ותקשורת ארגונית. התכנית שמה דגש רב על הכשרה מעשית בהפקת מדיה ופיתוח מיומנויות רכות של התלמידים (תקשורת אמפתית ואסרטיבית, עבודת צוות, גמישות, יצירתיות) ויכולות ניהול עצמי דיגיטלי.

    • Budapest, הונגריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית זו, המוכרת על ידי ה-Chartered Institute of Public Relations (CIPR), היא להכשיר אנשי תקשורת המבינים את כל הספקטרום של שוק המדיה, עם דגש מיוחד על העקרונות והפרקטיקות של חדשות ותכנות וכלי הדיגיטל. תקשורת בתפקוד ובמערכות המוסדיות הן של המגזר הפרטי והן של המינהל הציבורי. הבוגרים לא רק יהיו בעלי הידע התיאורטי המתקדם ביותר ביחס למדיה חדשה (web 2.0), תקשורת אלקטרונית ודיגיטליזציה, אלא גם יוכלו ליישם את המיומנויות הללו במצבי העבודה שלהם.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באמנויות בעיתונאות ותקשורת היא תכנית בעלת הסמכה בינלאומית לשלוש שנים המציעה השכלה מודרנית ובינתחומית המשלבת קורסים סטנדרטיים בבית הספר לעיתונות עם קורסים בלימודי מדיה, לימודי קולנוע ושיווק/יחסי ציבור. תזכה בתואר BA אמריקאי ואירופאי המוכר בעולם.

    • Stellenbosch, דרום אפריקה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית האקדמית הייחודית שלנו מאפשרת לתלמידים שלנו לעסוק במגמות חדשות ומלהיבות בתחומי יצירה שונים, תרבויות חזותיות פופולריות וטכנולוגיות עיצוב חדישות. הם מתחילים בשנת יסוד בה יש לסטודנטים אפשרות לחוות את כל הענפים החזותיים שלנו: עיצוב גרפי, צילום, כיוון אמנות, איור ומולטימדיה, לפני שהם בוחרים נושא חזותי מרכזי שיעבור לשנתם השלישית. זה מאפשר הבנה ייחודית של תקשורת חזותית וכן הזדמנות לתלמידים שלנו לאצור את למידתם באמת על פי דרכי הכישרון והעניין שלהם. אנו משלבים תרגול זה עם נושאים כמו שיווק, מנהיגות עסקית, שיח ולימודי חזות, ומבטיחים שהתלמידים שלנו נמצאים בחזית הענף שמתפתח כל הזמן. חמשת המגמות (איור יישומי, כיוון אמנות, עיצוב גרפי, מולטימדיה וצילום) מתמקדות בידע וכישורים מעשיים יצירתיים ותעשייתיים, כאשר שלושת המרכיבים הנותרים מספקים הקשר ותיאוריה חיוניים המייחדים את בוגרינו בשוק העבודה בדרום אפריקה. .