9 תואר ראשון תוכניות ב מדעי המחשב ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדעי המחשב ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה אוהב את הפרטים הטכניים הקשורים למחשוב, אבל רוצה להבין טוב יותר את התלות ההדדית שלו עם עסקים רחבים יותר? אז הקורס הזה מושלם. תפתח הבנה רחבה של תיאוריה עסקית ותלמד את הבעיות שעומדות בפני עסקים בעת פיתוח מערכות IT חדשות. מצב הלימוד הגמיש של ארדן מאפשר לך לפתח את הידע העסקי וה-IT שלך סביב המחויבויות הקיימות שלך. תוכנית זו תספק לך את הכישורים הדרושים כדי להפוך לנכס לכל עסק ותעזור לך להתקרב ליעדי הקריירה שלך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת מחשבים BIng שלנו מציעה את ההזדמנות ליצור יישומים עבור רובוטים, מערכות משובצות ובזמן אמת, וטכנולוגיות מידע ותקשורת חדשניות אחרות. תלמד על תכנות תיאורטי ותרכוש ניסיון מעשי בפיתוח יישומים לפלטפורמות מחשוב וחומרה.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרה הכוללת של AU BA (Hons) Business & Computing with Year Foundation היא לאפשר לסטודנטים לרכוש ידע, הבנה ומגוון מיומנויות מעשיות הנוגעות לשני הדיסציפלינות הקשורות זה בזה, החלים על מגזרים מסחריים ולא מסחריים, ובמגוון מסגרות גיאוגרפיות ותרבותיות. במקביל, התלמידים יפתחו מגוון מיומנויות הניתנות להעברה שיסייעו להם בעת המשך קריירות עסקיות ומחשוב או המשך לימודים רלוונטיים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במהלך תואר זה במדעי המחשב, תפתח הבנה מוצקה של המדע העומד בבסיס מערכות המחשב והתוכנה. המודולים שתוכלו ללמוד במסגרת תואר זה כוללים טכניקות סטטיסטיות עם R, הדמיית מידע ו-Big Data ולמידת מכונה.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה אוהב את הפרטים הטכניים הקשורים למחשוב, אבל רוצה להבין טוב יותר את התלות ההדדית שלו עם עסקים רחבים יותר? אז הקורס הזה מושלם. תפתח הבנה רחבה של תיאוריה עסקית ותלמד את הבעיות שעומדות בפני עסקים בעת פיתוח מערכות IT חדשות. לצד זה, תלמדו כיצד לתכנן, לבנות ולתחזק מערכות מחשוב להשגת יעדים אסטרטגיים.

    • Southsea, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס שלנו למחשוב יצירתי עם שנת יסוד יעזור לך להגשים את החלום שלך לעשות משהו יצירתי עם מחשוב, גם אם אינך עומד בציונים הנדרשים עבור הקורס שלנו לתואר מחשוב יצירתי, לא מכיר את המומחיות שלך, או שאתה טירון. תקבל מבוא תיאורטי ומעשי למחשוב יצירתי על ידי לימוד שלושה מודולים ייחודיים. תטפח כישורי לימוד נחוצים ותפתח ניסיון בתכנות ליצירת יצירות אמנותיות, כגון הפקת אודיו ועיצוב גרפי תלת מימדי בפוטושופ.

    • Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    להיות מתכנת אמן ולהישאר בחזית ההתפתחות של המשחקים. בעבודה לצד אמני משחקים ומעצבים, תפתח הבנה טכנית עמוקה של מנועי משחקים וארכיטקטורת תכנות. פיתוח מיומנויות ללא תחרות בתחום התכנות והסקריפטים, יצירת תוכן, AI ומציאות מדומה ומציאותית. ללא צורך בידע קודם בקידוד או תכנות, הקורס יספק לך את הכלים והביטחון לשגשג בעולם התחרותי של המשחקים. קורס תכנות משחקי BSc (Hons) יושב לצד קורס פיתוח משחקי BA (Hons) ומכין את הסטודנטים לקריירות קידוד בענפי המשחקים. יחד עם אמני משחקים ומעצבים, התלמידים יפתחו את ההבנה הטכנית העמוקה של מנועי משחקים וארכיטקטורת תכנות שהם צריכים כדי ליצור משחקים בתעשייה הצומחת כיום.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במדעי המחשב מכסה את מדעי המחשב המודרניים ואת התיאוריה והיסודות הבסיסיים בכלכלה, משפטים ועסקים.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    טריפוס מדעי המחשב (CST) שואף לרכז את לימודיהם במדעי המחשב במידת האפשר. בשנה הראשונה 75% מהעבודות מכינות את התלמיד לשלושה עבודות בנושא היבטים שונים של מדעי המחשב.