3 תואר ראשון תוכניות ב מולטימדיה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מולטימדיה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Mobile, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה כותב בלוג, מצייץ, TikTok, פודקאסט, כותב לפרסומים או מעביר את הסיפורים שלך בחדשות הערב, בעידן הדיגיטלי הזה, הפוטנציאל של העבודה שלך להגיע לקהלים ברחבי העולם מעולם לא היה גדול יותר. עם מרכז מדיה משולב ברמה העליונה, התלמידים שלנו יצברו התנסויות מעשיות בעלות ערך עם ציוד, תוכניות ומדיה שונים.

    • Superior, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    As one of the newest programs at UW-Superior, the multimedia journalism program is designed to reflect changes in the journalism industry and meet the increasing demand for multimedia journalists and communication professionals. The program is unique in the region, differing from traditional journalism programs by preparing students to be skilled digital storytellers who research, compose and produce work to be mass communicated across a wide range of media platforms.

    • Boca Raton, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    זה לא התואר העיתונאי הרגיל שלך. בתוכנית עיתונאות מולטימדיה, תאתגר אותך לשמור על המוסר שלך בקורס תקשורת אתית - ותחפור לעומק כדי לחשוף שחיתות ממשלתית והונאת צרכנים בקורס העיתונאות החקירה שלך. קורסים במדיה חברתית, פריסה דיגיטלית, עריכת וידיאו ותצלום עיתונאים יבשילו את תיק העבודות שלכם. ובעבודה עם iPulse, עיתון הסטודנטים עטור הפרסים שלנו ואתר החדשות, תוכל להוסיף לניסיון הרב שלך עם תיק מלא גזרי.