12 תואר ראשון תוכניות ב סינית 2024

תואר ראשון תוכניות ב סינית 2024Filter
    • Venice, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית, אִיטַלְקִית

    התוכנית, המתארחת במשותף על ידי אוניברסיטת מילאנו לה סטאלה ואוניברסיטת Ca' Foscari של ונציה, שמה לה למטרה לספק ידע והכשרה בסיסית, מוצקה בניהול וקידום המורשת התרבותית המוחשית והבלתי מוחשית של מספר תרבויות מהעבר, אשר פרחו. באירופה, צפון אפריקה, מזרח ומערב אסיה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ההצטיינות המשולב בסין נועד לתת הבנה רחבה של התרבות הסינית דרך לימוד שפתה, היסטוריה וספרותה החל מהימים הראשונים ועד ימינו בשילוב עם יסוד מוצק בשפה או תחום אחר.

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    The concentration in Chinese prepares students for teaching careers at the secondary school level, graduate study in Chinese, and research and professional work in government and private enterprises. Language majors with Chinese concentration are encouraged to complete a minor or, if possible, a second major in another field.

    • Dunedin, ניו זילנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מספקת שנה אחת משותפת לסטודנטים שיש להם הצצה לשפה וספרות סינית; שפה וספרות אנגלית, מדעי הרוח; כתיבה יצירתית ומקצועית; דת, פילוסופיה ואתיקה; ותרגום כמקצוע אקדמי, כדי שיוכלו לבחור את המגמה לאחר תום השנה הראשונה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הסיני BA נושא יחיד מטרתו לתת הבנה רחבה של התרבות הסינית באמצעות לימוד השפה, ההיסטוריה והספרות שלה מהתקופות הראשונות ועד ימינו. מגוון המומחיות ב- SOAS , לא רק בלימודי מזרח אסיה אלא גם ביחס לשפות וספרות באזורים אחרים הוא ייחודי במוסדות בבריטניה. לצד מצוינות מוכחת בתחומים אחרים, כגון לימודי דת, אנתרופולוגיה, אמנות וארכיאולוגיה והיסטוריה, הדבר מציע לסטודנטים מגוון אפשרויות שאין שני לו בבחירת נושא הלימוד השני שלהם.

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מחויבת להעניק לתלמידים הכשרה יסודית בשפה, ספרות ותרבות סינית. רכישת ידע ומיומנויות של מחקר והכשרה בסיסיים בחשיבה ביקורתית מאפשרים לסטודנטים להשיג את יעדיהם האקדמיים, צמיחתם האישית ומחויבותם ללמידה לאורך החיים והכנה לקריירה עתידית. זה משרת את המטרה המשותפת של האוניברסיטה, "חינוך לאנשים שלמים", ומאפשר לסטודנטים לתרום לקהילה המקומית והבינלאומית כאחד.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    סִינִית

    הסטודנטים יטופחו כדי לענות על הצרכים של החברה הסינית המודרנית ברחבי העולם פיתוח של הכשרה מקצועית, העוסקת בעיקר בהוראת השפה הסינית מורים סינים. בנוסף סינית השפה המדוברת יכולת השפה, התלמידים יהיו בסיס סינית מוצק ידע תיאורטי מקצועי.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי BA בסין מספקים לך הבנה מעמיקה של אחד השחקנים הגלובליים החשובים ביותר במאה ה -21 - סין. תלמדו ליישם תיאוריות ממדעי הרוח והחברה על הבנתכם וניתוחם של סין תוך כדי תועלת מגור במדינה וחוויה ממקור ראשון של השפה והתרבות. התוכנית מציעה שני Pathways בהתאם ליעדי הקריירה שלך. אם אתם מעוניינים ללמד את השפה הסינית, אתה יכול לבחור את "סיני ההוראה כקובץ בינלאומי שפה" Pathway . אם אתה מעוניין בלימוד ויישום של מדעי החברה, כולל הוראה, תוכל לבחור Pathway 'לימודי סין עכשווית'.

    • Ubon Ratchathani, תאילנד

    אנגלית, תאילנדית

    Ubon Ratchathani University רצ'ת'אני (UBU) נוסדה בשנת 1987 כקמפוס אזורי של אוניברסיטת חון קאן והוקמה כאוניברסיטה על ידי אמנת המלוכה בשנת 1990. מטרתה לספק הזדמנויות חינוכיות לסטודנטים מכל המחוזות ובמיוחד לאלה ממחוזות בצפון מזרח תאילנד. , אמנת צ'ארואן, מוקדהאן, נחון פנום, סאקון נחון, סי סה קט, אובון רצ'תאני וייסותון. האוניברסיטה תומכת ומעודדת מחקרים המועילים לקהילות המקומיות, הלאומיות והבינלאומיות ומקדמת פעילויות המשמרות את הזהות התרבותית של האזור.

    • Madison, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית הסינית מציעה לסטודנטים מגוון קורסים ופעילויות המעניקים הבנה של התרבות והציוויליזציה של סין. עם השלמת שלוש שנים של השפה, התלמידים יהיו מוכנים לטפל בסוגים שונים של סינית מדברת. מרבית המגמות עוסקות בלימודים מתקדמים בבלשנות או בספרות סינית, בעוד שאחרות משלבות עניין בסין עם תואר בעסקים, חינוך, הנדסה או עיתונות.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מעניקה לך אפשרות ללמוד מגוון רחב של נושאים, כולל מדיה המונית עכשווית, עיתונאות, תקשורת דיגיטלית חדשה, תולדות החברות האירופיות והאמריקאיות, תורת התקשורת, הפסיכולוגיה של תקשורת, אמנות ותקשורת ולימודי תרבות.