34 תואר ראשון תוכניות ב ספרדית 2024

תואר ראשון תוכניות ב ספרדית 2024Filter
    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שילוב של משפטים עם ספרדית הוא מהלך קריירה חכם ומעורר כאחד. אתה תחלק את לימודיך שווה בשווה בין שני המקצועות. עם תואר זה, תעלה את המודעות המשפטית שלך ותרכוש מיומנויות בניתוח ושיטות משפטיות. לימודי ספרדית פותחים דלתות לתרבויות וקהילות דוברות ספרדית ויכולים לספק מפתח למקום העבודה העולמי.

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    התוכנית ללימודים היספניים (BA) (שפות ותרבויות ניאולטין, ציין לימודים היספנים) של המחלקה ללימודים היספנים ואיברו-אמריקאים של המכון ללימודי רומנטיקה של University of Pécs מורכבת מ-180 נקודות זכות המחולקות ב 1) מודול מבוא: מדעי הרוח והחברה (12 ECTS) 2) מודול מקצועות בסיסיים ומקצועות ליבה (108 ECTS) 3) התמחות בשפה למטרות ספציפיות (50 ECTS) 4) גוש קורסי בחירה (10 ECTS). התכנית נמשכת שלוש שנים (שישה סמסטרים).

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ספרדי מלוראס מתמקד בפיתוח כשירות לשונית ותרבותית באמצעות למידה פעילה ויישומית, בתוך ומחוץ לכיתה. התלמידים מפתחים ערכות מיומנות המכינות אותם למקום עבודה גלובלי באמצעות חקר משולב של שפה ותרבות. הגמישות של המגמה הספרדית מאפשרת לסטודנטים לקבל התמחות נוספת בתחום העניין שלהם, ומעניקה להם חוויה המבוקשת מאוד בשוק הבינלאומי.

    • Adrian, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    התוכנית הספרדית של סיינה הייטס לא רוצה שהתלמידים שלה פשוט "ילמדו" ספרדית; התלמידים יוכלו לדבר את זה. למעשה, התלמידים יתחילו לדבר ספרדית כבר ביום הראשון לשיעור. התוכנית כוללת פורמט כיתתי "מתהפך", כלומר הדקדוק כבר לא נלמד בכיתה אלא כהרצאה מקוונת.

    • Binghamton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור השפה המדוברת השנייה בגודלה בארצות הברית ובעולם, ספרדית ממלאת תפקיד מפתח בחינוך מעולה. המגמה הספרדית מספקת לסטודנטים בסיס חזק בתקשורת בעל פה ובכתב, כמו גם הכשרה מוצקה בניתוח טקסטואלי ותרבותי.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    היכולת לכתוב ולדבר ספרדית מעולם לא הייתה רלוונטית יותר לנסיעות, הוראה או עסקים - והתוכנית המקוונת של Northern תכין אותך לקריירה מתגמלת. קורסי ספרדית של NSU מתרכזים ביישום בעולם האמיתי. עם התואר הראשון שלנו בספרדית, המוצע באופן מקוון ובקמפוס, תהיו מצוידים ליישם את הידע, התרגול והניסיון שלכם בספרדית כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים ואת עיסוקיכם בקריירה. באמצעות התואר הספרדי של NSU, תקבל הבנה של התרבות והשפה המבוססת על ספרדית וספרד כשהיא משגשגת מחוץ לכיתה. הוראת ספרדית מרתקת ומגרה ניתנת על ידי מדריכים בעלי ניסיון בשטח ממשי במדינות דוברות ספרדית. היכרות וניסיון עם ספרדית יכולים לקדם את שאיפות הקריירה של כל מי שמבקש להצליח כמקצוען בכלכלה העולמית. מעסיקים רבים מחפשים מועמדים הדוברים יותר משפה אחת ובקיאים בתרבויות אחרות.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA שלנו בספרדית ובלשנות מכשיר אותך להיות בלשן מוכשר המוכן להיכנס לעבודה לתואר שני. התואר שלנו מציע את השילוב המרגש של לימוד השפה והתרבות הספרדית לצד לימוד רחב יותר של הצורות, המבנים והזנים של השפה עצמה. תפתח רמה גבוהה של מיומנות בתקשורת בעל פה ובכתב בספרדית, בקיאות במיומנויות העברת שפות וידע מעמיק של התרבות הספרדית. עם סיום הלימודים, תוכל לשגשג לשוני במצבים תרבותיים מגוונים. תלמדו תכנית לימודים משולבת עם התמקדות במיומנויות שפה יישומיות ולימודי תרבות, הנתמכת בפיתוח קפדני של כישורי השפה הזרה שלכם בכל התחומים. אנו מלמדים בצורה אינטרדיסציפלינרית משולבת, בוחנים את הקשרים בין שפה ותרבות ואת ההקשרים ההיסטוריים והבין-תרבותיים הרחבים יותר שבהם הם מופקים. אנו שמים דגש מיוחד על יכולת התעסוקה וההקשר התרבותי העכשווי ומציעים הוראה באיכות גבוהה בכל מיומנויות השפה.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ידיעת שפה זרה משלימה כמעט כל דיסציפלינה ופותחת דלת למגוון הזדמנויות מקצועיות. התוכנית הספרדית של גנון תוביל אותך לפתח מיומנות בספרדית ולהבין את התרבות העשירה של מדינות היספאניות.

    • Hanover, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    The concentration in Spanish provides opportunities to study the Spanish language as well as Latin American, Latinx, and Spanish cultures, film studies, linguistics, and literature. Study abroad and service-learning opportunities are also available. Students in the Spanish concentration can apply to the Accelerated MA program, which allows them to begin graduate study while still completing their BA and to earn a BA AND an MA in as little as five years.

    • Dunedin, ניו זילנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Milwaukee, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה שפות מציעה תואר ראשון בספרדית. מטרות לימוד שפה הן לאפשר לתלמידים לתקשר בצורה יעילה באמצעות פיתוח מיומנויות: הבנה, דיבור, קריאה וכתיבה בשפה וכדי להבין ולהעריך את הערכים של תרבויות ותפיסות עולם כי הם שונים משלהם.

    • Loudonville, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מז'ור או מינור בספרדית פותח את הדלת לתרבויות היספניות וספרדיות, חוויות נסיעה מדהימות, שפה המדוברת על ידי 400 מיליון אנשים בעולם. אם כבר מדבר ספרדית היא מיומנות סחירה מוערכת על ידי מעסיקים. זה יוצר אפשרויות לאינטראקציה עם אחרים בסביבות רבות כגון עסקים, בריאות וחינוך.

    • South Carolina, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מייג'ורס ספרדית קטינים הם בעלי מעמד מוביל קהילה תוססת של מומחים לשפה ברחבי העולם אמריקה הלטינית. סטודנטים אשר ראשיים ומשניות בספרדית יהיו קריירה מרגשת כמו-כמובילי דעה, מתרגם, רמקולים, מורים, סופרים ובעלי עניין.

    • Parkville, ארצות הברית
    • Kansas City, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית שפות המודרניות באוניברסיטת הפארק מסייעת לתלמידים לרכוש כלים תקשורת חשובים, כי הם חיוניים יותר ויותר בקהילות מקומיות, לאומיות והגלובליות על ידי הדגשת תקשורת בעל פה ובכתב, שטף תרבותי והזדמנויות ללמוד בחו"ל.