142 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל הבנה עמוקה של ההיסטוריה והתרבות של הקולנוע, תוך השגת מיומנויות יצירת סרטים מעשיות במתקנים החדשניים שלנו. בקושי יכולת לבחור מקום טוב יותר ללמוד בו קולנוע. ככל שהאזור גדל בפופולריות כמקום קולנוע, כך גם הזדמנויות לקבל ניסיון בעולם האמיתי בתעשייה. כמה הזדמנויות להתנסות בעבודה עשויות להיווצר כתוצאה מהמעורבות שלנו בקמפוס המחובר של Screen Yorkshire: תוכנית שיכולה לעזור לך להתכונן לחיים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה באמצעות כיתות אמן, סדנאות ורמקולים. אתה תיהנה ממתקנים חדשים לגמרי - כמו היכל מידלטון המשופץ, שבו השקענו 9.5 מיליון ליש"ט כדי ליצור מקום מעולה הכולל קולנוע סראונד וחבילת צילום ועריכה בסטנדרטים בתעשייה. תלמדו על ידי צוות נלהב ובעל ידע שהם חובבי קולנוע ככל שהם אקדמאים. הם כוללים את ד"ר איימי דייוויס, חוקרת דיסני מוערכת בינלאומית, כמו גם מומחים לאימה, קולנוע מזרח אסיה ודרמת טלוויזיה. יצירתיות חיה ונושמת ב- University of Hull . תמיד עשה, תמיד יעשה. זה מרכזי במה שאוניברסיטאות עושות. אבל בהאל, אנחנו בונים משהו שחורג הרבה מעבר לארבעת הקירות שלנו.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר בלימודי קולנוע והפקה בקווינס מציע שילוב ייחודי של חשיבה ביקורתית ויצירת סרטים. התלמידים ירכשו ידע ומיומנויות מתקדמים בהפקה דיגיטלית, תסריט, בימוי, צילום ועריכה, וכן יפתחו את הבנתם בקולנוע ובתמונות נעות ובתרבות קולנועית רחבה יותר. השיעורים מתקיימים בקולנוע של תיאטרון הקולנוע של המלכה ובאולפן הסרטים הייעודי שלנו הכולל תאורת LED באיכות שידור מלאה ומסך ירוק. התלמידים נהנים ממתקני הייצור הדיגיטליים החדשניים שלנו, כולל חבילות עריכה לא מקוונות ומקוונות ומשתמשים במצלמות בחדות גבוהה ובערכות תאורה ואחיזה לעבודה במיקום. ברחבי התוכנית למידה מבוססת תרגול ממוסגרת על ידי לימוד מושגי קולנוע, הקשרים ביקורתיים ופרקטיקות תעשייתיות עדכניות. גישה זו מעודדת את התלמידים שלנו להפוך למתרגלים יצירתיים וביקורתיים בעלי אוריינות אודיו-ויזואלית מפותחת. כל המיומנויות הללו משפרות את יכולת התעסוקה של הבוגרים שלנו במגזר המדיה והתעשיות היצירתיות.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שיווק הוא חלק חיוני בעסק, לא רק כדי למשוך לקוחות, אלא כדי לעזור לצוותי ההנהלה בקבלת החלטות ותכנון יעילים. Arden University , תקבל ידע מומחה לצד מגוון מיומנויות מעשיות שיאפשרו לך להיות עוסק יעיל בתחום זה. תואר עסקי ושיווקי זה מצייד אותך בידע השיווקי כדי לשגשג בעולם העסקים.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס BA מעשי קולנוע מכין את הדור הבא של קריאייטיב מסך חכם. זה בונה מיומנויות יצירתיות וטכניות הכרחיות להצליח בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והמדיה החדשה של היום. המדריכים המקצועיים שלנו והדוברים האורחים ברמה גבוהה מלמדים את היסודות של מיומנויות עסקיות של סיפור, הפקה ומסך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המדיה הדיגיטלית לתואר הראשון שלנו תטבול אתכם באחד המגזרים הצומחים ביותר בתעשיית היצירה, ותצייד אתכם בכלים לקריירה מצליחה במדיה דיגיטלית וחדשה.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר קולנוע ומדיה יצירתי, חדשני ומגוון זה מצייד אותך במיומנויות מעשיות וידע אקדמי, כך שאתה מוכן לעשות את הצעדים הבאים במגזרי התקשורת והתרבות. התואר התלת-שנתי שלנו בקולנוע ומדיה מתמקד בפיתוח הכישורים המעשיים שלך ביצירת סרטים דוקומנטריים לצד הבנה של פרקטיקת עיתונות. אתה גם תחקור לימודי תקשורת ותרבות, כך שתסיים את לימודיך מוכן לתפקידך בתעשייה.

    • Lancaster, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה מעוניין להשלים את תואר הניהול שלך עם התמקדות בעסקים בינלאומיים, הקורס שלנו הוא בדיוק מה שאתה צריך כדי לפתוח את דלתות הקריירה המצליחה שלך. תלמד משאבי אנוש, שיווק, מימון ותפעול, תתן לך ידע נרחב בסביבה העסקית הבינלאומית ותכין אותך היטב לקריירה בעולם העסקים הגלובלי.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת
    • Berlin, גרמניה
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    פיתחו את כישורי סיפוריכם באמצעות העסקה בטוחה של כישורי קולנוע יצירתיים וטכניים בהפקת סרטים דרמטיים, תיעודיים וניסיוניים. תורת הלימוד שתיידע את התרגול שלך ותונחה על ידי מורים מנוסים במגוון התמחויות. חקור מספר תחומי עשייה קולנועית, כולל בימוי דרמה, סרטים ניסיוניים ותיעודיים, הפקה, קולנוע, תסריטאות, עיצוב הפקה, עריכה ופוסט-פרודקשן, וצליל מיקום ופוסט-הפקה למד כיצד לעסוק בקהלים שונים.

    • Luton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA (הצטיינות) בעיתונאות ספורט בצמיחה ומסחור של ספורט ופיתוח מהיר של כלי מדיה דיגיטלית וחברתית הופכים את עיתונאות הספורט לענף מרגש ומהיר בתעשייה. קורס מומחים זה נותן לך את הכישורים הדרושים לך כדי להיות עיתונאי ספורט של המאה ה-21.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA (Hons) לימודי מדיה מאפשרים לסטודנטים לחקור את התפקיד הטרנספורמטיבי של המדיה של המאה ה-21 בחברה הדיגיטלית של ימינו, ולפתח מיומנויות ביקורתיות ויצירתיות הרלוונטיות לעולם חדש זה. מחקרי מדיה מעולם לא היו רלוונטיים או מעוררים יותר. מדיה דיגיטלית, מרושתת, מהווה כעת חלק בכל מקום ובלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, מחזיקה בכוח חסר תקדים להניע דעות, דיונים ותנועות. אנחנו חיים, עובדים, משחקים ומתקשרים זה עם זה בעולם רווי במדיה. תוכנית זו עוסקת באופן ביקורתי וספקולטיבי עם מלוא העומק והרוחב של התקשורת של המאה ה-21. זה כולל מכשירים יומיומיים כמו סמארטפונים ומחשבים (והפלטפורמות השונות הנגישות על ידם, כולל מדיה חברתית ומשחקים), דרך מדיה מסורתית יותר כמו קולנוע וטלוויזיה (והדרכים שבהן הם שונו על ידי תהליכים דיגיטליים כמו סטרימינג) .

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימוד קורס מוסמך זה בתעשייה יאפשר לך להתפתח כאיש מקצוע מיומן ומנוסה עם הבנה מקיפה של תעשיות הקולנוע והטלוויזיה. תלמדו על ידי צוות של מרצים מומחים שנשארים פעילים בתעשייה וישתפו אתכם בידע שלהם ויעניקו לכם תובנה ברורה לגבי המציאות של עבודה בקולנוע ובטלוויזיה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בתקשורת עכשווית שלנו בנוי על המסורת הארוכה שלנו של לימוד פרקטיקת מדיה בין-תחומית. זה ייתן לך את ההזדמנות לעבוד על פני דיסציפלינות מדיה כדי להכין אותך לנוף מדיה דינמי ומשתנה ללא הרף.לבוגרים שלנו יש מגוון רחב של אפשרויות קריירה בתעשיות היצירתיות, כגון הפקת תוכן במדיה, וידאו, אינטראקטיבי, מתפתח ומקוון. הקורס מספק מיומנויות משמעתיות במגוון שיטות מדיה כולל תמונה נעה (סרט ווידאו); צילום; מדיה אינטראקטיבית; מציאות מדומה ורבודה (VR ו-AR), התקנת וידאו; גרפיקות תנועה; אנימציה; VFX; קידוד יצירתי; אמנות קול; הפקת אודיו ועיצוב אתרים. הקורס הייחודי שלנו משלב גישות מסורתיות של בית ספר לאמנות לפרקטיקה יצירתית - שבה התלמידים מפתחים מיומנויות בחשיבה ביקורתית, חדשנות ומודעות הקשרית - עם מקצועיות ברמת התעשייה.גישה זו תאפשר לך לפתח פרויקטים מעשיים מרתקים ולהשתתף בוויכוחים תרבותיים עכשוויים באמצעות המודעות שלך להשלכות הפוליטיות, האתיות והאסתטיות של עבודתך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הפקת סרטים וטלוויזיה זה יצייד אותך במערך המיומנויות, הניסיון והפורטפוליו המגוונים הנדרשים כדי להיכנס, לעבוד ולהצליח בתעשיות הקולנוע והטלוויזיה של היום. זהו קורס מבוסס תרגול שמטרתו להכשיר את הקולנוען השלם, הרב-תכליתי, העכשווי, עם בסיס אקדמי ותיאורטי חזק.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מנסה לצייד אותך בכישורים התיאורטיים והמעשיים הדרושים לעבודה בתעשיות היצירתיות. הקורס מתקיים לצד התואר שלנו במדיה קולנוע ומסך ומועבר על ידי אקדמאים מומחים בתעשייה, חלקם מפיקי קולנוע וטלוויזיה ותסריטאים מנוסים.