9 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הולנד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הולנד for 2024Filter
    • Haarlem, הולנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השגת מערך מיומנויות מומחים הכולל הבנת ההקשר והמטרה החיצונית והפנימית של אינספור תחומי מדיה, כמו גם מיומנות בכלים דיגיטליים חדישים!

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לתקשורת יש השפעה גדולה לא רק על האופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה, אלא גם על האופן שבו חברות מאורגנות: תרבותית, פוליטית וכלכלית. תכנית אקדמית זו חוקרת אפוא את התפקוד האינפורמטיבי והחברתי של התקשורת ותופסת את 'תרבות' בהגדרתה האנתרופולוגית: כרעיונות, מנהגים והתנהגות חברתית של חברות מסוימות (קבוצות בחברות). תרכוש ידע ומגוון נקודות מבט תיאורטיות על האופן שבו פלטפורמות מדיה שונות בנויות, כיצד הן פועלות וכיצד הן קשורות זו לזו; כיצד מערכות תקשורת מושתתות פוליטית וכלכלית; וכיצד דפוסי שימוש והפקה ותוכן במדיה מתפתחים ומשתנים.

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדיה אמנותית (דיגיטלית) יותר ויותר בעיצוב התרבות שלנו ואת העולם. בתכנית BA זו תוכלו לבחון שיטות אמנות עכשוויות על מנת למצוא פרספקטיבות חדשות בנושאים גלובליים.

    • The Hague, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהל תקשורת בינלאומי עובד בסביבה עולמית עם עמיתים, לקוחות ומתחרים מכמה תרבויות ושפות. אנשי תקשורת מעצבים ומעצבים את המסרים של ארגונים. לא רק במצבי משבר בהם כל שנייה סופרת, אלא גם בהשגת מטרות מסחריות באמצעות פרסום או יחסי ציבור.

    • Barcelona, ספרד
    • Brussels, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר ראשון בינלאומי פרטי באמנויות בלימודי תקשורת המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נצברו נקודות זכות.

    • Eindhoven, הולנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתוכנית הרווקים בת ארבע השנים היא מגוונת. עם שינוי התקשורת ומגמות חדשות בחברה, היא גם מתפתחת כל הזמן. קופירייטינג, סיפורים, פיתוח אסטרטגיה (יצירתית) או ארגון אירועים. יחד עם המורים, עמיתים ומנהלים של חברות חיצוניות, אתה מגלה מה הכישרון שלך.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    CIS היא תכנית לתואר בינלאומי הנלמדת באנגלית. אתה תהיה חלק מקבוצה בינלאומית של סטודנטים. תשתף פעולה עם סטודנטים בחו"ל. ויהיו לך מרצים אורחים מאוניברסיטאות מחוץ להולנד. התוכנית מספקת גם את האפשרות לעקוב אחר מסלול הולנדי.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה מוקסם מסרטים, מוזיקה או תיאטרון? האם אתה אוהב לדון מהי אמנות, כיצד לפרש סרט, שיר פופ והופעה מסוימים וללמוד את ההשפעות שיכולות להיות לתקשורת על החברות שלנו? אז אמנויות, תרבות ותקשורת אמורות להפוך לתוכנית התואר הראשון שלך. בתכנית לתואר ראשון סטודנטים רוכשים הבנה אנליטית, היסטורית ותיאורטית מעמיקה של (א) שתי צורות אמנות הנבחרות מקולנוע, מוזיקה, תיאטרון/מופע, אמנות חזותית או ספרות; ו-(ב) ידע אקדמי מיוחד באחת משתי מסגרות: 'יזמות אמנויות, מדיניות ותרבות' או 'ניתוח וביקורת'. שילוב רב ובינתחומי רחב זה הופך אותו לייחודי.

    • Utrecht, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מדיה ותרבות חוקרת סוגי מדיה שונים בהקשר רחב יותר וביחס אחד לשני. הוא מתמקד בתפקיד שמדיה דיגיטלית, נתונים, סרטים, סדרות טלוויזיה, מופעי תיאטרון ומחול, משחקים והתערבויות תרבותיות ממלאות בעיצוב הבנתנו את העולם שסביבנו, אך גם כיצד התופעות הללו מתערבות בעולם הזה ומשנות אותו. .