4 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב מלזיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב מלזיה for 2024Filter
    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים יצוידו במסגרת תיאורטית ומושגית של מדיה ותקשורת כמשמעת. בנוסף, הסטודנטים ייחשפו גם להבנה הבסיסית של ההקשר במסגרתו פועלת תעשיית המדיה והתקשורת באמצעות מודולים כגון לימודי מדיה עכשווית, עקרונות יחסי ציבור, איור דיגיטלי, יסודות שיווק, התנהגות צרכנית ומעשה יצירתי.

    • Shah Alam, מלזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית תקשורת מרגשת ורב השפעה זו נועדה לייצר בוגרים מוכנים לתעסוקה בתקשורת ארגונית ויחסי ציבור. תוכנית חדשנית, הוליסטית ויצירתית זו עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מתרגלים בתעשייה כדי לחזק את הידע הנלמד בכיתה בלמידה מבוססת פרויקטים. תהיה לך הזדמנות להכיר מקרוב את מנהיגי התעשייה כשהם חולקים את המומחיות והכישורים שלהם בסמינרים, סדנאות ופרויקטים בכיתה. זה מרחיב את הלמידה מעבר לכיתה, וניתנות לך הזדמנויות לתכנן ולארגן אירועים שבאמצעותם תוכל ליישם את הידע שלך בכיתה.

    • Petaling Jaya, מלזיה

    בקמפוס

    אנגלית

    עיצוב מדיה דיגיטלית בוחן את התחום הדיגיטלי, כולל פלטפורמות מולטימדיה, מכשירים ניידים, מציאות רבודה ווירטואלית, ומקים אזור לימוד היברידי עשיר למאה ה -21.

    • Shah Alam, מלזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ההפקה הדיגיטלית של BA (Hons) בוחנת את ההיבטים היצירתיים והמקצועיים של הפקת סרטים, לרבות סרט קצר וסרט תיעודי, כתיבת תסריט, עיצוב סאונד, משחק, יצירת תוכן טרנסמדיה, פוסט-פרודקשן, יזמות והתמחות עם הערך הרחב והערך ביותר- אפליקציות שנוספו.