10 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הרפובליקה העממית של סין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב הרפובליקה העממית של סין for 2024Filter
    • Jiaxing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית

    דבקות בפילוסופיית ההוראה הבינלאומית ארוכת השנים של אוניברסיטת ג'ג'יאנג, תוכנית GCM מחויבת להכשרת יזמים ומנהיגים עסקיים עתידיים המשלבים ידע בין תחומי, מומחיות בניתוח פיננסי ועסקי, והבנה מעמיקה של הסביבה העסקית של סין להצטיין בסין ו להתחרות ברחבי העולם. התלמידים יסיימו מיומנות דו לשונית בסינית ובאנגלית, כישורי תקשורת חוצה תרבויות ובסיס איתן של ידע על סין.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    כסטודנט של תוכנית BA ללימודי אנגלית ותקשורת, תהיה לך גישה כמעט לכל המודולים המוצעים במחלקה לאנגלית ובבית הספר לאמנויות קולנוע וטלוויזיה. רמת הבחירה והגמישות הייחודיים הקיימים בתכנית זו הופכים אותה לאידיאלית עבור סטודנטים בינלאומיים וגם סטודנטים מקומיים. התוכנית מציעה שלושה Pathways המתמקדים בשפה, שהם בלשנות, ספרות ותרגום ופרשנות, ושלושה Pathways על לימודי תקשורת, שהם עיתונות ויחסי ציבור, מדיה דיגיטלית ולימודי קולנוע. התלמידים יכולים לבחור אחד מכל שלושה Pathways לבניית פרופיל הלמידה הייחודי שלהם, מה שמקנה להם יתרונות יוצאי דופן ללימודי תואר שני או לפיתוח מקצועי.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי BA בתקשורת ותקשורת הינם תוכנית מקיפה המורכבת משלושה Pathways (מדיה דיגיטלית, עיתונאות ויחסי ציבור ולימודי קולנוע) המאפשרת לך לעסוק באופן ביקורתי במגוון מגוון של פרקטיקות מדיה. לתקשורת יש השפעות עמוקות על התנהגות אנושית ועל יחסי גומלין חברתיים. תוכנית זו בוחנת לעומק את ההשפעות הללו, ומספקת לך את הידע והמיומנויות להפוך לחוקר תקשורת מושכל, בעל ידע טכנולוגי ורב-תכליתי, המסוגל לנווט במומחיות ובביטחון בשוק העבודה התחרותי יותר ויותר של תעשיות המדיה.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקת הטלוויזיה מתרחבת ברחבי העולם. עם יותר ויותר פלטפורמות לצפייה וקהלים שרעבים לתוכן חדש בתואר BA (Hons), הפקת טלוויזיה היא תוכנית חדשנית שבסיסה בסין, ומציעה לסטודנטים את האפשרות ללמוד לא רק את הכישורים הטכניים והיצירתיים הדרושים להכנת תוכניות טלוויזיה איכותיות. אלא גם לפתח תוכן חדש המכוון לשוק הפנימי הסיני והעולמי.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס תואר זה מעניק התבססות תיאורטית ומעשית בתחומי המפתח של העסקים המודרניים. אתה מפתח יכולת בשפה אסייתית או אירופאית, יחד עם הערכה לסוגיות ניהול חשובות.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מעניק לך השכלה רחבה בתיאוריה ופרקטיקה של ניהול עסקי, בדגש על סוגיות עסקיות בינלאומיות, שפה ותקשורת. התואר המשולב נועד לספק הבנה טובה יותר של האופן שבו ארגונים עשויים להתבצע בצורה יעילה יותר בעולם העכשווי הנשלט על תקשורת.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    BA Arts Media Arts היא תוכנית מבוססת תרגול אינטנסיבית המונעת על ידי טכנולוגיה, בה תיצור נכסים דיגיטליים לצריכת מדיה מהמאה ה -21. התרגול שלך יכלול פוסט-פרודקשן, עיצוב תנועה, קומפוזיטציה, קידוד ואפקטים חזותיים (VFX). תידרש להיות יצירתי, אך עם מחשבה חוקרת, שמבין את הקהל ואת מגמות התקשורת העתידיות. תלמדו לנהל משא ומתן על עולם טכנולוגי מהיר במאה ה -21.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Beijing, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    首都体育学院ראשונה לתואר ראשון בבייג'ינג, והיא עונה למעשה על אסטרטגיות הפיתוח העיקריות וצורכי פיתוח התעשייה של בייג'ינג בעידן החדש עם הכשרה של כישרונות מקצועיים. לטפח להסתגל לדרישות הבנייה הסוציאליסטית עם המאפיינים הסיניים בעידן החדש, לקבל מושגים מודרניים בתקשורת וראייה בינלאומית, להכיר את התפתחות ענף הספורט, לשלוט באופן שיטתי בתיאוריות ומיומנויות תקשורת ספורט, להיות מסוגל להסתגל ל בסביבת העבודה בכל המדיה, יכולת לדווח בחדשות, כישרונות מצוינים בתחומי פרסום, פרסום, ספורט וכו 'העוסקים בתכנון וכתיבה, עריכה והערות, אירוח מהדורות, הפקה אורקולית, פעולות מדיה חדשות ועבודות תקשורת תרבותיות אחרות.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מעניקה לך אפשרות ללמוד מגוון רחב של נושאים, כולל מדיה המונית עכשווית, עיתונאות, תקשורת דיגיטלית חדשה, תולדות החברות האירופיות והאמריקאיות, תורת התקשורת, הפסיכולוגיה של תקשורת, אמנות ותקשורת ולימודי תרבות.