5 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב פולין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב פולין for 2024Filter
    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, פולני

    השלמת התמחות זו מכשירה אותך לעבודה בתחום של בניית אסטרטגיות תקשורת יחסי ציבור ועיצוב תדמית וכן יצירת קשרים חיוביים עם הסביבה החברתית והעסקית במהלך שיתוף פעולה בניהול קמפיינים ושיתוף פעולה עם התקשורת.

    • Łódź, פולין

    בקמפוס

    פולני

    קורס חדש זה נוצר בכדי לענות על הצרכים והדרישות של המגמות המודרניות ביותר של המאה ה- 21. בעידן של פיתוח מהיר וריבוי טכנולוגיות חדשות, ישנו ביקוש עצום לחינוך אנשי מקצוע מוסמכים ביותר.

    • Torun, פולין

    בקמפוס

    פולני

    לימודי עיתונאות הם בינתחומיים. הם משלבים ידע הומניסטי כללי עם מדעי החברה. הם מפתחים את היכולת לנתח ולהבין את התקשורת ואת השפעתם על החברה ותרבות ההמונים העכשווית.

    • Śląska, פולין

    בקמפוס

    אנגלית

    עיתונות ותקשורת חברתית הם עיסוקים מרגשים המאפשרים לכם לפגוש סוגים רבים ושונים של אנשים ולטייל. בסיס העיתונות הוא מידע - גילוי, איסוף, הרכבה, ניתוח והצגת המידע.

    • Opole, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    האנגלית בתקשורת הציבורית תוכנית BA היא הזדמנות מצוינת עבור סטודנטים המעוניינים להיות מסוגלים להתמודד עם אתגרים של שוק עבודה תחרותי בחברה יותר ויותר גלובלית. התוכנית מציעה גישה משולבת לתקשורת ציבורית בתחומים כגון פוליטיקה, תרבות, חברה, ניהול, עסקים וטכנולוגיה. התלמידים ילמדו לתקשר בצורה יעילה באמצעות טכנולוגיות שונות ולפתח את יכולותיהם לשתף פעולה עם אחרים.