158 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך לכותב ומתקשר אפקטיבי, מוסרי עם תואר ראשון בכתיבה ותקשורת מקצועית של Southwest Minnesota State University -100% מקוון. תכנית הלימודים שלנו משלבת קורסי כתיבה, רטוריקה, אמנות ותקשורת כדי להבטיח שתסיים את לימודיך כאיש מקצוע עשיר ומוכן למקום העבודה. תוכנית בינתחומית זו מספקת את הכישורים הדרושים לך לתפקידים כמו משווק תוכן, מנהל מדיה חברתית, קופירייטר ומומחה ליחסי ציבור.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון בתקשורת מקוון מאוניברסיטת אורורה בוחן מושגי תקשורת בסיסיים דרך עדשה טכנית תוך התמקדות בדרישות המשתנות ללא הרף של תעשיות השיווק והעסקיות של ימינו.בהדרכת מומחים בעלי ניסיון בעולם האמיתי, התוכנית בונה מיומנויות למסגרות מקצועיות מתקדמות באמצעות קורסים המכסים נושאים הכוללים יצירת תוכן דיגיטלי, סיפור מולטימדיה, טכניקות שכנוע ועוד.

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BA של בית הספר לתקשורת וטכנולוגיות מדיה מספקת חינוך דינמי של מיומנויות תקשורת מודרניות חיוניות, כולל יסודות בסיפורי סיפורים, שידור, עיתונות ופלטפורמות ניידות. בהדרכת מומחים בתעשייה, סטודנטים לומדים לצלם, לערוך, לכתוב ולארח הפקות משלהם, ולהשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להזרים ולשדר אותם.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו לנתח, להמשיג וליצור משחקי וידאו ורכיבים קשורים, כגון אנימציה, אודיו, סיפורים לא ליניאריים, ממשקי תוכנה וחווית משתמש. כל התלמידים מסיימים קורסים בתורת המדיה, שפות קידוד בסיסיות במחשב, אמנות חזותית ועיצוב וקורסי השכלה כללית. הם יבחרו דגש על עיצוב חזותי, עיצוב אודיו, עיצוב נרטיבי או שילוב של השלושה. בשיאו בפרויקט רב-תחומי, שנמשך שנה, התואר יצייד את הסטודנטים עם הכישורים, המסגרת התיאורטית והניסיון הדרושים כדי להיכנס לתעשיית המשחקים או להמשיך בעבודה בתחומי המדיה האינטראקטיביים הקשורים.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תקשורת היא עמוד השדרה של התעשייה ומעסיקים מפרטים יותר ויותר כישורי תקשורת כלב של הזדמנויות קידום, קידום ומנהיגות. תואר 100% לימודי תקשורת מקוונים של EKU מספק לסטודנטים את הלמידה המעשית והמעשית הדרושה כדי להפוך למתקשרים יצירתיים ויעילים ולנווט בהצלחה בחברה הגלובלית המורכבת שלנו. הבוגרים מוכנים לקחת על עצמם עמדות מפתח בסוכנויות עסקים, מכירות, שירות אנושי וסוכנויות ללא מטרות רווח, או להמשיך בלימודי משפטים או לימודים לתארים מתקדמים אחרים.

    • Lacey, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מוכן להפוך את התשוקה שלך למדיה דיגיטלית, עיתונות וקולנוע לקריירה שבה תוכל להשפיע על העולם ולחולל שינוי בקהילות שלך? לימודי תקשורת עשויים להיות המגמה הטובה ביותר עבורך.

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מגמת עיתונאות ב-UT, אתה תהיה מוצף בהזדמנויות לספר סיפורים חשובים באמצעות מדיה מודפסת, שידורית ומקוונת. התואר הראשון באמנויות בעיתונאות מספק לסטודנטים מגוון רחב של מיומנויות כתיבת חדשות, דיווח, עריכה ומולטימדיה, כמו גם הבנה בהיסטוריה של עיתונות, אתיקה ועקרונות משפטיים.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הביעו את עצמכם כמו שרק אתם יכולים. מהבמה למילה הכתובה, תקשורת אפקטיבית יכולה להזיז, לבדר או להודיע לקהל.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבנת תקשורת אנושית היא מיומנות המייחדת אותך בכל שוק עבודה. בסטיבנסון, התוכנית שלנו לתואר ראשון בתקשורת מעצימה אותך ללמוד ליצור ולקיים מערכות יחסים, להשפיע על אחרים ולבנות קשרים מתמשכים, מה שמוביל לקריירות מתגמלות במגוון רחב של תעשיות.

    • Lamoni, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כיוצר תוכן דיגיטלי, אתה יכול להיות בחזית השיווק הדיגיטלי המודרני. נוף המדיה הדיגיטלית משתנה במהירות ומתמיד. כיוצר תוכן מקצועי, תזדקק ליותר מסתם היכולת לייצר סוג אחד של תוכן; תצטרך להבין איך ולמה של שימוש במגוון פלטפורמות מדיה יחד ולאחר מכן להיות בעל הכישורים לייצר תוכן משכנע בכל מגוון המדיה הדיגיטלית, החל מווידאו ופודקאסטים למדיה חברתית, דואר אלקטרוני ואתרי אינטרנט.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון באמנויות בחינוך לתקשורת דיבור היא תכנית בינתחומית המספקת לך את הבסיס הדרוש כדי להפוך למורה יעיל ומרתק לתקשורת דיבור וזיהוי פלילי בכיתות ו'-י"ב. התכנית מגיעה לשיאה עם ניסיון בהוראה של התלמידים במסגרות כיתה מקומיות ומגוונות.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים לתואר ראשון באמנויות קולנועיות יש גישה למתקן הפקה, חבילת עריכה, מצלמות 4k, והאביזרים העדכניים ביותר, ובמת קול לצמרת.