457 תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונאות ותקשורת המונים 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך לכותב ומתקשר אפקטיבי, מוסרי עם תואר ראשון בכתיבה ותקשורת מקצועית של Southwest Minnesota State University -100% מקוון. תכנית הלימודים שלנו משלבת קורסי כתיבה, רטוריקה, אמנות ותקשורת כדי להבטיח שתסיים את לימודיך כאיש מקצוע עשיר ומוכן למקום העבודה. תוכנית בינתחומית זו מספקת את הכישורים הדרושים לך לתפקידים כמו משווק תוכן, מנהל מדיה חברתית, קופירייטר ומומחה ליחסי ציבור.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון בתקשורת מקוון מאוניברסיטת אורורה בוחן מושגי תקשורת בסיסיים דרך עדשה טכנית תוך התמקדות בדרישות המשתנות ללא הרף של תעשיות השיווק והעסקיות של ימינו.בהדרכת מומחים בעלי ניסיון בעולם האמיתי, התוכנית בונה מיומנויות למסגרות מקצועיות מתקדמות באמצעות קורסים המכסים נושאים הכוללים יצירת תוכן דיגיטלי, סיפור מולטימדיה, טכניקות שכנוע ועוד.

    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל הבנה עמוקה של ההיסטוריה והתרבות של הקולנוע, תוך השגת מיומנויות יצירת סרטים מעשיות במתקנים החדשניים שלנו. בקושי יכולת לבחור מקום טוב יותר ללמוד בו קולנוע. ככל שהאזור גדל בפופולריות כמקום קולנוע, כך גם הזדמנויות לקבל ניסיון בעולם האמיתי בתעשייה. כמה הזדמנויות להתנסות בעבודה עשויות להיווצר כתוצאה מהמעורבות שלנו בקמפוס המחובר של Screen Yorkshire: תוכנית שיכולה לעזור לך להתכונן לחיים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה באמצעות כיתות אמן, סדנאות ורמקולים. אתה תיהנה ממתקנים חדשים לגמרי - כמו היכל מידלטון המשופץ, שבו השקענו 9.5 מיליון ליש"ט כדי ליצור מקום מעולה הכולל קולנוע סראונד וחבילת צילום ועריכה בסטנדרטים בתעשייה. תלמדו על ידי צוות נלהב ובעל ידע שהם חובבי קולנוע ככל שהם אקדמאים. הם כוללים את ד"ר איימי דייוויס, חוקרת דיסני מוערכת בינלאומית, כמו גם מומחים לאימה, קולנוע מזרח אסיה ודרמת טלוויזיה. יצירתיות חיה ונושמת ב- University of Hull . תמיד עשה, תמיד יעשה. זה מרכזי במה שאוניברסיטאות עושות. אבל בהאל, אנחנו בונים משהו שחורג הרבה מעבר לארבעת הקירות שלנו.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת, אנגלית

    לספר סיפורים וליצור עיצובים קולנועיים. הפקת כתמים, סרטים קצרים ואנימציות. למד (BA) עיצוב קולנוע ותנועה בברלין ולמד כיצד לביים, לשנות ולייצר סרטים ולהעבירם למסך הגדול.

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Haarlem, הולנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השגת מערך מיומנויות מומחים הכולל הבנת ההקשר והמטרה החיצונית והפנימית של אינספור תחומי מדיה, כמו גם מיומנות בכלים דיגיטליים חדישים!

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד תואר ראשון בקולנוע. תוכנית תואר ראשון בקולנוע נלמדת כולה באנגלית בקמפוס Macromedia שלנו בברלין, גרמניה.

    • Barcelona, ספרד
    • Geneva, שווייץ
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנשי תקשורת ויחסי ציבור חיוניים הן לארגונים והן לחברה כולה. העולם הדיגיטלי - שבו הצרכנים אינם עוד קהל פסיבי, אלא משתתפים פעילים - מטשטש את הקווים בין עסקים לצרכנים. הבוגרים שלנו מאומנים לקדם חברות קדימה על ידי הקשה על טכניקות דיגיטליות חדשות שאחרים איטיות לאמץ.

    • Berlin, גרמניה
    • Hamburg, גרמניה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת, אנגלית

    התוכנית של UE מוכוונת תרגול Film + Motion Design מלמדת ובודקת שיטות, מושגים וטכניקות בסיסיות לעיצוב של מדיה מבוססת זמן. מעבודת מצלמה ועיצוב סאונד ועד להנפשת סטופ-מושן אנלוגית, CGI ומידול תלת מימד ועד קומפוזיציה דיגיטלית, סרטים היברידיים ומוזיקה חזותית, הקורס מציע קשת רחבה של אפשרויות לביטוי יצירתי.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הצרכנים הפכו למשתתפים פעילים בעולם הדיגיטלי, וטשטשו את הגבול בין החברה ללקוח. מדיה בימינו מונעת על ידי מותגים חזקים, קמפיינים ברשתות חברתיות ומשפיעים בודדים שמבססים ומניעים קשרים עם קהלי יעד. דיאלוג מתמשך זה הוא המפתח להגיע ללקוחות חדשים ולגבש קשרים עם הקיימים. תוכנית זו תעסוק בנושאים כמו בניית קמפיינים ליחסי ציבור, אסטרטגיה תקשורתית ותקשורת ואתיקה ארגונית.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בתקשורת נותן לסטודנטים את המיומנויות להצטיין ביצירה, הפצה וניתוח של מסרים. התכנית משלבת טכנולוגיה בהוראתה ומשלבת הקשרים בינלאומיים ללימודי תקשורת.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    בהיותו אחד מבתי הספר החדשניים ביותר לעסקים באירופה, GBSB Global Business School מציע תוכנית ייחודית לתואר ראשון במנהל עסקים (BBA) בברצלונה, ספרד, עם ריכוז יחסי ציבור ותקשורת דיגיטלית.

    • Sorengo, שווייץ

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ללימודי תקשורת ומדיה שמה לה למטרה לטפח את ההבנה של תפקידה של המדיה בחברה שלנו ובעולם, ואת היכולת להקל על תקשורת אפקטיבית ברמה המקומית, הגלובלית והגלוקאלית.

    • Cologne, גרמניה
    • Berlin, גרמניה
    • + 6 more

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    האם שיווק ומדיה דיגיטלית כמו גם פרסום ויחסי ציבור מעירים את התשוקה שלך? האם יש לך עניין רב בניהול תקשורת ומדיה, כמו גם תוכן ושיווק דיגיטלי? לאחר מכן בחר בקורס ניהול מדיה ושיווק דיגיטלי באוניברסיטת Hochschule Fresenius . התכונן לכלכלה הדיגיטלית עם תואר ראשון זה ולמד כיצד להשתמש בהצלחה במדיה.