23 תואר ראשון תוכניות ב עיתונות ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מגמת עיתונאות ב-UT, אתה תהיה מוצף בהזדמנויות לספר סיפורים חשובים באמצעות מדיה מודפסת, שידורית ומקוונת. התואר הראשון באמנויות בעיתונאות מספק לסטודנטים מגוון רחב של מיומנויות כתיבת חדשות, דיווח, עריכה ומולטימדיה, כמו גם הבנה בהיסטוריה של עיתונות, אתיקה ועקרונות משפטיים.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לתקשורת ועיתונות מציעה ודורשת מגוון קורסי יסוד וכישורים כדי לעזור להכין את התלמידים להיכנס ל"עולם האמיתי" של המדיה. השילוב של דיני תקשורת ואתיקה של תקשורת עם מיומנויות מעשיות טבוע בקורסים המוצעים במגמה זו. מסלול המדיה הדיגיטלית והמודפסת מיועד לסטודנטים המתכננים לעבוד במדיה דיגיטלית בלבד, עיתונים, מגזינים, ניוזלטרים ושירותי חדשות (כגון Associated Press), והמדיה הדיגיטלית שלהם (אתרי אינטרנט, מדיה חברתית ומדיה ניידת) .

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנחנו יוצרי התוכן, יוצרי המסרים ומספרי הסיפורים בחברה להוטה למידע. בתוכנית התקשורת העיתונאית של גנון תשלוט בטכניקות באיסוף חדשות ובסיפור סיפורים, תלמד על מדיה דיגיטלית מרובת פלטפורמות ומדיה מסורתית, ותיצור סיפורים חשובים, בזמן אמת ומדויקים באמצעות מערך מדיה שיכול לעצב את העולם שלנו לטובה.

    • Waverly, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ניסיון מעשי, חונכות מאנשי מקצוע מנוסים ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר, מכינים את התלמידים שלנו לשדות המשתנים במהירות, הדורשים מיומנויות תקשורת מצוינות. המחלקה מציעה את המגמות הבאות / ריכוזים. הבוגרים שלנו עובדים כסופרים, עורכים, עיתונאים, מומחי הפקה ואנשי מקצוע בתחום יחסי הציבור. הם מעורבים בפיתוח אינטרנט, תעשיית הבידור, וכן מגוון רחב של תחומים קשורים.

    • Parkville, ארצות הברית
    • Kansas City, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    מגמות תקשורת אלה נועדו להכין את התלמיד למרדף מוצלח של מטרות מקצועיות ואישיות. פרט שסיים את הלימודים בתכנית זו יהיה גם מצויד כדי לתפקד היטב בהגדרה הרחבה יותר של חברה.

    • Pineville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה סקרן ותמיד מחפש מידע חדש על המון נושאים שונים? עיתונות זה המקום אליו אתה שייך! מעטים התחומים משתנים מהר כמו עיתונות. עם זאת, מה שנשאר זהה הוא הדחף לחקור ולשאול שאלות! עיתונאות LCU תכין אותך למדיה המסורתית והחדשה. מכיוון שהתקשורת של היום מצפה מהמתרגלים להיות מסוגלים לעבוד בסביבה מתכנסת, תתאמן בדפוס, בשידור, ברשת ובמדיה החברתית. כל הסטודנטים מסיימים התמחות של סמסטר, ול-95% מהבוגרים שלנו יש עבודות שמחכות עם סיום הלימודים.

    • Mobile, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה כותב בלוג, מצייץ, TikTok, פודקאסט, כותב לפרסומים או מעביר את הסיפורים שלך בחדשות הערב, בעידן הדיגיטלי הזה, הפוטנציאל של העבודה שלך להגיע לקהלים ברחבי העולם מעולם לא היה גדול יותר. עם מרכז מדיה משולב ברמה העליונה, התלמידים שלנו יצברו התנסויות מעשיות בעלות ערך עם ציוד, תוכניות ומדיה שונים.

    • Fresno, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לעיתונות משודרת לומדים את החשיבות של הפקת סיקור חדשותי אחראי תוך שמירה על סטנדרטים אתיים חזקים. הליבה של התוכנית שלנו מתמקדת בלימוד העקרונות של סיפור סיפורים באמצעות וידאו, אודיו וכתיבה רבת עוצמה. התלמידים שלנו לומדים דרך ההתנסויות שלהם, הכוללות הפקת תוכן לטלוויזיה, רדיו ופלטפורמות דיגיטליות באנגלית ובספרדית.

    • Saint Charles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    The Journalism program at Lindenwood University is extremely hands-on and experiential. You will study in a classroom and gain real-world experience through Lindenwood's media outlets. Journalism is an ever-changing field. Broadcast and print have been the standard for years, and the emergence of electronic journalism has changed the way news is gathered and reported. The Journalism program at Lindenwood University will prepare you for a rewarding career in an exciting field. You will study the history and ethics of journalism, its guiding principles, and its role in a global society. Whether through print, broadcast, or electronic means, you will learn news-gathering and story composition techniques that will prepare you for multimedia jobs. The Lindenwood University Journalism program offers you the chance to study consecutive levels of writing and reporting, in addition to multimedia journalism and technology. You will build your portfolio by gathering news and telling stories through Lindenwood’s campus media news outlets.

    • Selinsgrove, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Susquehanna will power your natural curiosity and storytelling abilities. You will gain foundational skills like writing, editing, interviewing, and even multimedia production — plus the critical-thinking and problem-solving skills from your well-rounded liberal arts education — to empower your storytelling. From podcasting to traditional newspaper reporting, you will develop research skills and learn to adapt content for varying news media to succeed in the ever-evolving world of journalism.

    • Macon, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Mercer Universityהמגמה לעיתונאות של נותנת לך את הדרך לחקור את העולם שלנו ולתעד את הממצאים שלך במשיכת עט, עדשת מצלמה, מקליט קול ועוד. תצללו לתוך עולם העיתונות ותגלו את החשיבות של איסוף, פרשנות והפצת האמת. אתה תביא את האמת לשלטון, ועל ידי כך תשפיע על הקהילה שבה אתה חי. הפרופסורים הנלהבים שלך ילמדו אותך אתיקה עיתונאית וכישורים הדרושים ליצירת תיק עיתונות מקצועי ומכובד. העבודה שלך, לא משנה מה הנושא, עוזרת לשמור על המערכת הדמוקרטית של אמריקה.

    • Naperville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עיתונאות ותקשורת מדיה מכינה את הסטודנטים להיות מתרגלי מדיה מודרניים, המתורגלים באמנות הסיפור במגוון פלטפורמות וטכנולוגיות.התלמידים מסוגלים להרכיב תוכנית ייחודית המתאימה למטרות העתידיות שלהם עם דגש על עיתונות, וידאו/טלוויזיה או רדיו.

    • Boca Raton, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    זה לא התואר העיתונאי הרגיל שלך. בתוכנית עיתונאות מולטימדיה, תאתגר אותך לשמור על המוסר שלך בקורס תקשורת אתית - ותחפור לעומק כדי לחשוף שחיתות ממשלתית והונאת צרכנים בקורס העיתונאות החקירה שלך. קורסים במדיה חברתית, פריסה דיגיטלית, עריכת וידיאו ותצלום עיתונאים יבשילו את תיק העבודות שלכם. ובעבודה עם iPulse, עיתון הסטודנטים עטור הפרסים שלנו ואתר החדשות, תוכל להוסיף לניסיון הרב שלך עם תיק מלא גזרי.

    • Bowling Green, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עולם העיתונות משתנה. עם זאת, אין צורך בעיתונאים מצוינים. עיקר העיתונות מבסס את תוכנית הלימודים במיומנויות שכל המעסיקים בתקשורת החדשות והתקשורת המקצועית רוצים: כישורי כתיבה ועריכה חזקים; כישורי סיפור מעולים; היכולת למצוא ולעבד מידע מורכב ולשתף אותו באופן שיעזור לאחרים להבין אותו; והיכולת להתמודד פנים אל פנים עם קהלים מגוונים.

    • Washington, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בכיתות, במעבדות המחשבים ובאולפני השידור שלנו, סגל העיתונאים ואנשי האקדמיה עטורי הפרסים שלנו מלמד סטודנטים לדווח, להפיק ולכתוב לכל צורות התקשורת. השיעורים כוללים דיווח על מאגרי מידע וריבוי פלטפורמות, עיתונות חוקרת והפקת אולפנים. תכנית הלימודים מתמקדת גם בתפקיד שעיתונות ותקשורת ממלאים בחיים האזרחיים והפוליטיים.