74 תואר ראשון תוכניות ב עיתונות 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיתונות 2024Filter
    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מגמת עיתונאות ב-UT, אתה תהיה מוצף בהזדמנויות לספר סיפורים חשובים באמצעות מדיה מודפסת, שידורית ומקוונת. התואר הראשון באמנויות בעיתונאות מספק לסטודנטים מגוון רחב של מיומנויות כתיבת חדשות, דיווח, עריכה ומולטימדיה, כמו גם הבנה בהיסטוריה של עיתונות, אתיקה ועקרונות משפטיים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באמנויות בעיתונאות ותקשורת היא תכנית בעלת הסמכה בינלאומית לשלוש שנים המציעה השכלה מודרנית ובינתחומית המשלבת קורסים סטנדרטיים בבית הספר לעיתונות עם קורסים בלימודי מדיה, לימודי קולנוע ושיווק/יחסי ציבור. תזכה בתואר BA אמריקאי ואירופאי המוכר בעולם.

    • Limerick, אירלנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Luton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA (הצטיינות) בעיתונאות ספורט בצמיחה ומסחור של ספורט ופיתוח מהיר של כלי מדיה דיגיטלית וחברתית הופכים את עיתונאות הספורט לענף מרגש ומהיר בתעשייה. קורס מומחים זה נותן לך את הכישורים הדרושים לך כדי להיות עיתונאי ספורט של המאה ה-21.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי עיתונות הם מעבר לחשיפת ויצירת סיפור טוב; הוא חוקר את ההיסטוריה העשירה של המקצוע ואת התפקיד החשוב שהוא ממלא בחברה שלנו. לימודי עיתונאות BA (Hons) של לינקולן שואפים לספק לסטודנטים הבנה מושכלת של תפקיד העיתונות בחברה, ואת הכישורים האינטלקטואליים והמעשיים הנדרשים כדי להצליח מקצועית כעיתונאי. התוכנית בוחנת את ההיסטוריה, התיאוריות וטכניקות המחקר העומדות בבסיס העיסוק בעיתונאות. הבנת התפקיד החברתי של העיתונאי כרוכה בחקירה של סביבת העיתונות וההגדרות ההיסטוריות, החברתיות, הפוליטיות, הכלכליות והמשפטיות שלה, הן בבריטניה והן בעולם.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לתקשורת ועיתונות מציעה ודורשת מגוון קורסי יסוד וכישורים כדי לעזור להכין את התלמידים להיכנס ל"עולם האמיתי" של המדיה. השילוב של דיני תקשורת ואתיקה של תקשורת עם מיומנויות מעשיות טבוע בקורסים המוצעים במגמה זו. מסלול המדיה הדיגיטלית והמודפסת מיועד לסטודנטים המתכננים לעבוד במדיה דיגיטלית בלבד, עיתונים, מגזינים, ניוזלטרים ושירותי חדשות (כגון Associated Press), והמדיה הדיגיטלית שלהם (אתרי אינטרנט, מדיה חברתית ומדיה ניידת) .

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים במשרה מלאה נרשמים לחמישה מודולים. סטודנטים במשרה חלקית נרשמים למודולי ההתמחות ולחיבור המחקר בשנה הראשונה. בשנה ב' נרשמים סטודנטים במשרה חלקית לתורת התקשורת ולמודול בחירה. כל שניים ממודולי הבחירה אינם מוצעים בהכרח מדי שנה.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנחנו יוצרי התוכן, יוצרי המסרים ומספרי הסיפורים בחברה להוטה למידע. בתוכנית התקשורת העיתונאית של גנון תשלוט בטכניקות באיסוף חדשות ובסיפור סיפורים, תלמד על מדיה דיגיטלית מרובת פלטפורמות ומדיה מסורתית, ותיצור סיפורים חשובים, בזמן אמת ומדויקים באמצעות מערך מדיה שיכול לעצב את העולם שלנו לטובה.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    48 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכוננו לקריירה תקשורתית עם התואר שלנו בלימודי עיתונות בעל דירוג גבוה. קבל ניסיון מעשי, צור תיק עבודות והפוך את התשוקה שלך למקצוע שלך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Pathway זה מיועד לאלו המתעניינים בקריירות בתוכניות שידור יצירתיות ויצירת מדיה לטלוויזיה, רדיו, עיתונות, פודקאסטים ופלטפורמות מדיה דיגיטליות חדשות ומתפתחות אחרות. תואר זה נועד להציג בפניכם את החוויה הרחבה ביותר האפשרית של שידור מודרני בשילוב חשיבה ביקורתית וכישורים מקוונים מצוינים.

    • Kingston upon Thames, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עיתונאות ב- Kingston University מכינה אותך למקום העבודה, כמו גם מציעה שפע של אפשרויות לעקוב אחר תחומי העניין ושאיפות הקריירה שלך. התואר הראשון שלנו, הנלמד על ידי עיתונאים מקצועיים, מספק לסטודנטים את כל הכישורים הנוכחיים שהם צריכים כדי להצליח - עדות לכך שיעור התעסוקה שלנו לבוגרים ב-100%. (סקר תוצאות בוגרים 2022).

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית