8 תואר ראשון תוכניות ב שיווק אסטרטגי 2024

תואר ראשון תוכניות ב שיווק אסטרטגי 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden Universityתואר ראשון BA (הצטיינות) עסקים (שיווק) (טופ-אפ) מקוון ילמד אותך את הכלים והתיאוריות השיווקיות האסטרטגיות החיוניות להצלחה עסקית. המודולים בקורס לתואר עסקי ושיווקי זה מציעים ידע מומחה לצד מגוון מיומנויות מעשיות שיאפשרו לך לעורר ולנהל שינוי בתוך הארגון שלך.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה חושב להשיק את הקריירה שלך בעולם השיווק, אבל תעריך שנה נוספת של הכנה אקדמית לפני שתתחיל לתואר מלא? אז תואר ראשון (הצטיינות) בניהול עסקי (שיווק) עם שנת יסוד בקמפוס ברלין שלנו מספק את כל מה שאתה צריך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    27 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית, פורטוגזית

    בעידן גלובלי ותחרותי, חברות צריכות להתפרק ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגדיל את החיפוש אחר אנשי מקצוע מוכשרים בעלי ידע שיווקי מתקדם, מיומנויות חזקות בפתרון בעיות וחשיבה אסטרטגית ויצירתית. London School Of Design And Marketing של תואר ראשון בשיווק יהיה צעד מרכזי בקריירה שלך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית, פורטוגזית

    בעידן גלובלי ותחרותי, חברות צריכות לבדל את עצמן ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגדיל את החיפוש עבור אנשי מקצוע מוכשרים עם ידע שיווקי מתקדם, פתרון בעיות חזק מיומנויות וחשיבה יצירתית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במנהל עסקים: שיווק אסטרטגי הוא תכנית מוכרת כנדרש. תקבל תואר ראשון אמריקאי וגם אירופאי במחיר יחיד. מטרת הריכוז בשיווק אסטרטגי היא ללמד את התלמידים ניתוח שיווקי אסטרטגי ותכנון שיווקי.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שיווק הוא חלק חיוני בעסק, לא רק כדי למשוך לקוחות, אלא כדי לעזור לצוותי ההנהלה בקבלת החלטות ותכנון יעילים. Arden University , תקבל ידע מומחה לצד מגוון מיומנויות מעשיות שיאפשרו לך להיות עוסק יעיל בתחום זה. תואר עסקי ושיווקי זה מצייד אותך בידע השיווקי כדי לשגשג בעולם העסקים.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר BA (Hons) בניהול עסקי (שיווק) יעזור לך לפתח את ההבנה שלך בעולם העסקים תוך התמחות בשיווק. הקורס יצייד את הסטודנטים בידע ובמיומנויות הספציפיות לתכנון שיווקי, אסטרטגיה ותקשורת שיובילו אותם להפוך לאנשי מקצוע מובילים בשיווק תוך רכישת בסיס חזק של ידע בתוך העסק.

    • Richmond, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית השיווק מספקת ידע מקיף בנושאים, תיאוריות ופרקטיקות עבודה הקשורות לתחום השיווק הדינמי והמתפתח במהירות בעסקים הגלובליים. אלמנטים נדרשים של השיווק העיקריים הם קורסים בפרסום, ניהול, מיתוג, מסחר אלקטרוני, התנהגות הצרכן, מחקר שוק, אסטרטגיה שיווקית וניהול מדיה חברתית המכסים ידע נרחב מומחיות שיווק מומחה.